JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha!Daar heb ik het ook het moeilijkste mee om te verhogen, krijg hier snel een misselijk gevoel bij![]()

Mn hele buik verzuurt bij fsq, echt na 8 reps lig ik op de grond![]()
Ik heb soms wat last van die barbell op m'n armen (enkel als hij niet stabiel ligt en begint te 'rollen)

True, onderin bij de squat is het moeilijk die bb op je schouder te houden (zeker als je zwaar gaat)
Ben in dat opzicht blij dat ik geen 70 fsq![]()

Ik hoop in de bulk hoger te gaan
Had in het begin blauwe plekken op m'n armen van die druk die die barbell geeft...
![]()

Mij niet gezien, dan maar gewoon squatten.
Alhoewel mn traps daar al van verzuren![]()

Gisteren mijn Stingray Otomix binnengekregen maar heb ze in de doos laten staan. (was een klein defectje aan en wou dat eerst regelen vooraleer ik ze aandeed). Is ondertussen geregeld met XXL en hoop asap iets te laten weten!
Gisteren mijn Stingray Otomix binnengekregen maar heb ze in de doos laten staan. (was een klein defectje aan en wou dat eerst regelen vooraleer ik ze aandeed). Is ondertussen geregeld met XXL en hoop asap iets te laten weten!
Interessant, ik moet zelf ook eigenlijk nieuwe trainingsschoenen hebben, waarom heb je voor deze gekozen?

Platte zool, versteviging aan de enkel...ik heb nu platte schoenen maar helemaal niet stevig...schuif er zelf wat in weg (versleten enzo).
ALS je naar de meet komt mag je ze passen?![]()
welke maat heb je? Ik kan waarschijnlijk echt niet man 
I see, ik moet zeggen dat het andere model wat XXL verkoopt me ook wel aanspreekt. Ik rijd daar wel weer een keer langs en dan zal ik ze eens aan proberen.
welke maat heb je? Ik kan waarschijnlijk echt niet man
![]()
jawel hoor, je weet het alleen nog niet!ik kom hier niet meer tot ik een review van die schoenen zie![]()