XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
k*tsayer, blijkbaar als je jouw schema doet met niet-p*ssy gewichten (umad?:trollface:) gaat dat zn tol eisen op je rug:fuu:

• #2.345
k*tsayer, blijkbaar als je jouw schema doet met niet-p*ssy gewichten (umad?:trollface:) gaat dat zn tol eisen op je rug:fuu:

Je bedoelt dat als je niet nadenkt en je je gewichten niet aanpast aan je schema dat je je rug verkloot? :trollface:

Btw, je hebt dat bestand toch goed gelezen he? Het schema bestaat uit 3 delen van 3 maand per deel. Jij bent direct met deel 3 (12 oef) begonnen?

Je bedoelt dat als je niet nadenkt en je je gewichten niet aanpast aan je schema dat je je rug verkloot? :trollface:

Btw, je hebt dat bestand toch goed gelezen he? Het schema bestaat uit 3 delen van 3 maand per deel. Jij bent direct met deel 3 (12 oef) begonnen?

yeah... about that...

was te lui en heb gewoon naar jouw trainingen gekeken:roflol:

mss toch maar eens lezen dan:o

• #2.347
Start 9.37

Deadlift:

15 x 80
15 x 90

Back extensions:

15 x bw+20
15 x bw+20

Pull ups:

15 x bw
15 x bw

Front squat:

15 x 50
15 x 50

Military press:

15 x 35
15 x 35

Squat:

15 x 70
15 x 70

Ongeveer hier werd ik misselijk, ben ik beginnen vloeken op Bobk (was zijn idee om 3 x 5 met 2 x 15 af te wisselen)

Bench:

15 x 50
15 x 50

Behind the neck press:

15 x 25
15 x 25

Bent over barbell row:

15 x 40
15 x 40

Barbell curl:

15 x 17.5
15 x 17.5

Skullcrusher:

15 x 17.5
15 x 17.5

Heel raises:

25 x 45
25 x 45

Einde 10.42

Ik heb mijn ego aan de kant moeten zetten, want deze gewichten zouden normaal gezien op niets trekken (in be4 nu ook niet) maar met dit aantal reps en mijn lichaam dat dit totaal niet gewoon is, was ik volledig op. Ik kon gewoon niet meer. Had verzuring tijdens het trainen, misselijk gevoel en beetje bibberen.

Maar, na het douchen...man die pomp is geweldig! Dus bij deze, dankje Bobk :D

Al ga ik nu wel stevig eten want m'n lichaam heeft het nodig!

Ik ga dit 2 x 15 trouwens af wisselen met 3 x 5 om m'n lichaam niet te snel laten wennen.

zieke reps

Hey hoe heb je jou log titel veranderd? Ik kan dat niet meer.

Damn ziek volume met 15 reps!

• #2.351
Nope, ik ben mod :D

(ik kan dat indien je mij PM'd ook voor anderen doen. Dit moet natuurlijk geen spelletje worden, maar dit kan aangevraagd worden)

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 11:55 ----------

Haha dankje :D

Hey hoe heb je jou log titel veranderd? Ik kan dat niet meer.

Damn ziek volume met 15 reps!
Kan dat aanpassen als mod, jij kan de titel in je beginpost aanpassen. Maar lees hierboven, heb dat voor Massive en nog wat mensen ook al gedaan.

Nope, ik ben mod :D

(ik kan dat indien je mij PM'd ook voor anderen doen. Dit moet natuurlijk geen spelletje worden, maar dit kan aangevraagd worden)

Haha dankje :D

Oh ik dacht dat het via de beginpost kon :o

Fail:D

Haha good job my son, ik ken dat, als ik high rep ga deadliften en squatten begin ik ook altijd te trillen en wordt ik een beetje grauw en slap hehe.

Ga je nu steeds 2 trainingen 3x5 en 1 training 2x15 doen?

• #2.355
Haha good job my son, ik ken dat, als ik high rep ga deadliften en squatten begin ik ook altijd te trillen en wordt ik een beetje grauw en slap hehe.

Ga je nu steeds 2 trainingen 3x5 en 1 training 2x15 doen?
Ik denk het wel...tot dat dat weer gewenning geeft en dan pas ik de reps weer aan.

Dacht maandag 3 x 5; woensdag 2 x 15; vrijdag 3 x 5

Thanks en nog eens bedankt voor de tip :D

nice, ik wissel ook schema's af met high en low reps, en ik gain kracht bij beide, ookal krijg ik wel veel shit in het PL hok daardoor :D
voor MP en zo kun je gerust ook wat lager gaan, tenzij je specifiek die 15 wilt behouden, en voor Deadlift (en mss ook squat) zou ik ook gewoon 1 set doen en de gewichten blijven verhogen, je zult merken dat dat genoeg intensiteit levert om je zin in een tweede set aanzienlijk af te bouwen :)

Goeie cardio
Heb je ook nog getraind ?

:trollface:

• #2.359
212,5

Terug
Naar boven