Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen spreekt maar over je Barbell Curl PR, maar ik ben srs impressed door je Bent Over Row, knap werk man!

rechterhand verloor grip...moeten stoppen, was echt kwaad want ging voor de rest goed. Misschien toch eens straps bovenhalen. Of het wat tijd geven...

Welkom!Stevige training man!
Straps op DL gaat zorgen voor PR's. trust me![]()

Welkom!
Ik baal er wel van, ik train m'n grip al op rustdagen met grippers (of misschien juist te veel) en had gehoopt dat dat ging helpen.
Waar oh waar liggen mijn straps...brb zoeken![]()

Heb ik al liggen, geen idee of het magIk had zelf grip problemen met DL op 110-115 drie reps doen, terug grip goed leggen en dan terug 2 reps.
Is k*t, Even bij B&F wat straps gekocht. Direct PR naar 120 - 125
DL is ook de enige oefening waarvoor ik iets gebruik, voor de rest, geen belt, geen handschoentjes,...
Mss nog van plan een dipping belt te kopen maar dat is het dan ook.
Je kan ook proberen wat van dat wit poeder voor je hande te gebruiken als dit mag op je sportschool.

Heb ik al liggen, geen idee of het mag
Nu het was niet zozeer dat de bar uit mn hand gleed, mijn hand had gewoon geen kracht meer en daar baal ik van![]()
allesinds sucked het idd 
Ja ik weet het...maar het was gewoon frustrerendMagnesium gebruiken, wereld van verschil! Srs! Nadien gewoon met je handdoek (en wat water) van de barbell halen. Dan kunnen ze niet klagen![]()
ik merk wel dat het vlotter gaat dus misschien komt het vanzelf goed?
Die muscle meat zooi die ik had was zo taai als de nete. Heb er al 3 aan de hond gegeven en 1 hebben we hachee van gemaakt.
Misschien dat jij andere batch hebt maar die van mij waren gewoon niet te vreten.
jij bent niet buff genoeg, srs, je zal voor aap staanniet doen!

Had jij rund of paard? (ik rund)
---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 17:27 ----------
Ik ken ecto's zo breed als mijn kuiten die ermee rondlopen...zo voor aap zal ik niet staan hoor
En dan heb ik direct een mooi streefdoel.

Toch letten op mn kcal, heb het idee dat mn taille niet echt smaller aan het worden is.