Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Iedereen spreekt maar over je Barbell Curl PR, maar ik ben srs impressed door je Bent Over Row, knap werk man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
  • #2.403
Heb de voorbije dagen ook enkele maaltijden klaargemaakt met kip besteld via muscle meat. Moet zeggen dat me dat enorm goed beviel!

Pakje van 200 gr kip de avond op voorhand ontdooien.

Pasta koken, dit in een bakje doen, kip erbij. Zo samen in de koelkast tot ik moet eten.

Ik doe er zelf geen zout of niets op en eet het gewoon zo op. Smaakt goed, gaat makkelijk. En de meerprijs (ik betaal anders 5 euro per kip die ik zelf moet versnijden en moet wegen; nu per pakjes van 200 gr diepgevroren 6.50/kg) betaal ik er graag voor. Morgen ook eens hun steak proberen!

• #2.404
Morgen 2 x 15; eens zien wat ik er uit kan halen. Heb er wel zin in...knalleuh :D

• #2.405
Vandaag weer een high rep training!

Start 10.10

Deadlift:

12 x 110 :( rechterhand verloor grip...moeten stoppen, was echt kwaad want ging voor de rest goed. Misschien toch eens straps bovenhalen. Of het wat tijd geven...

Back extensions:

15 x bw+20
15 x bw+20

Pull ups:

15 x bw
15 x bw

Front squat:

15 x 50
15 x 60

Military press:

15 x 35
15 x 35

Squat:

15 x 80

Bench:

15 x 50
15 x 60

Behind the neck press:

15 x 30
15 x 25

Bent over barbell row:

15 x 40
15 x 50

Barbell curl:

15 x 22.5
15 x 27.5

Skullcrushers:

15 x 22.5
15 x 22.5

Heel raises:

25 x 50
25 x 57.5 :cool:

Einde 11.15

Ben er door gevlogen, klein uur getraind :p

Qua kracht zou ik blind zijn om niet te zien dat ik duidelijk kracht win. Het ging al vlotter en hier en daar zelf kunnen verhogen!

Ben blij met deze training, straks hopelijk wat genieten van de zon (eindelijk van die belachelijke streep op mn arm af?)

Nu als post meal; 100 gr pasta, 200 gr tomaatjes en 200 gr steak van Musclemeat, ben benieuwd!

Stevige training man!

Straps op DL gaat zorgen voor PR's. trust me ;)

• #2.407
Welkom!

Ik baal er wel van, ik train m'n grip al op rustdagen met grippers (of misschien juist te veel) en had gehoopt dat dat ging helpen.

Waar oh waar liggen mijn straps...brb zoeken :p

Ik had zelf grip problemen met DL op 110-115 drie reps doen, terug grip goed leggen en dan terug 2 reps.
Is k*t, Even bij B&F wat straps gekocht. Direct PR naar 120 - 125 :p

DL is ook de enige oefening waarvoor ik iets gebruik, voor de rest, geen belt, geen handschoentjes,...

Mss nog van plan een dipping belt te kopen maar dat is het dan ook.
Je kan ook proberen wat van dat wit poeder voor je hande te gebruiken als dit mag op je sportschool.

• #2.409
Ik had zelf grip problemen met DL op 110-115 drie reps doen, terug grip goed leggen en dan terug 2 reps.
Is k*t, Even bij B&F wat straps gekocht. Direct PR naar 120 - 125 :p

DL is ook de enige oefening waarvoor ik iets gebruik, voor de rest, geen belt, geen handschoentjes,...

Mss nog van plan een dipping belt te kopen maar dat is het dan ook.
Je kan ook proberen wat van dat wit poeder voor je hande te gebruiken als dit mag op je sportschool.
Heb ik al liggen, geen idee of het mag :p

Nu het was niet zozeer dat de bar uit mn hand gleed, mijn hand had gewoon geen kracht meer en daar baal ik van :(

Heb ik al liggen, geen idee of het mag :p

Nu het was niet zozeer dat de bar uit mn hand gleed, mijn hand had gewoon geen kracht meer en daar baal ik van :(

Wel, als je hand geen kracht meer heeft, zal ze uit je hand glijden :p allesinds sucked het idd :p

Hoe smaakt de biefstuk?

Magnesium gebruiken, wereld van verschil! Srs! Nadien gewoon met je handdoek (en wat water) van de barbell halen. Dan kunnen ze niet klagen ;)

• #2.413

Had hem de avond op voorhand in de koelkast gelegd, op zich mocht hij nog iets langer maar hij was lekker mals en rood vanbinnen. Het was echt lekker (srs)
s6reps.jpg

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:35 ----------

Magnesium gebruiken, wereld van verschil! Srs! Nadien gewoon met je handdoek (en wat water) van de barbell halen. Dan kunnen ze niet klagen ;)
Ja ik weet het...maar het was gewoon frustrerend :p ik merk wel dat het vlotter gaat dus misschien komt het vanzelf goed?

• #2.414
Toch letten op mn kcal, heb het idee dat mn taille niet echt smaller aan het worden is.

• #2.415
Hier trouwens iemand die gaat bestellen bij bb.com of naar Amerika gaat?

Reden waarom:

Ik wil gold's gym tanktop bestellen (in be4 niet buff genoeg) maar 25 euro via muscletotaal met dan nog eens 5 euro verzendkosten is gewoon TE veel imo...

jij bent niet buff genoeg, srs, je zal voor aap staan:o niet doen!

:roflol:

Die muscle meat zooi die ik had was zo taai als de nete. Heb er al 3 aan de hond gegeven en 1 hebben we hachee van gemaakt.

Misschien dat jij andere batch hebt maar die van mij waren gewoon niet te vreten.

• #2.418
:roflol:

Die muscle meat zooi die ik had was zo taai als de nete. Heb er al 3 aan de hond gegeven en 1 hebben we hachee van gemaakt.

Misschien dat jij andere batch hebt maar die van mij waren gewoon niet te vreten.

Had jij rund of paard? (ik rund)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 17:27 ----------

jij bent niet buff genoeg, srs, je zal voor aap staan:o niet doen!

Ik ken ecto's zo breed als mijn kuiten die ermee rondlopen...zo voor aap zal ik niet staan hoor :p

En dan heb ik direct een mooi streefdoel.

Had jij rund of paard? (ik rund)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 17:27 ----------

Ik ken ecto's zo breed als mijn kuiten die ermee rondlopen...zo voor aap zal ik niet staan hoor :p

En dan heb ik direct een mooi streefdoel.

Rund :o

Was gewoon niet te vreten. Als je met een hamer er flink op slaat is t wel eetbaar maar bij de sligro hebben ze biefstuk voor 16.80 die echt een bak malser is.

Terug
Naar boven