- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

goed gebakken man! Haha dankjegoed gebakken man!
Je kan zoiets cheaps kopen om je hamburgers te pletten.
Brotip: ideaal gewicht voor een hamburger is +-110gram
http://www.amazon.co.uk/Kitchen-Cra...X1IE/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1360150065&sr=8-2

Die 110gr kan misschien wel verschillen per duwer/perser (of hoe je dat ding ook noemtHaha dankje
Het zijn de ajuintjes vooral die wat 'aangebrand' zijn. Nu, ik had er sneller een deksel moeten opzetten
Bedankt voor de tip![]()
). Normaal is het 100-120gr, maar als de vorm wat kleiner is moet je natuurlijk wat minder vlees nemenDie 110gr kan misschien wel verschillen per duwer/perser (of hoe je dat ding ook noemt). Normaal is het 100-120gr, maar als de vorm wat kleiner is moet je natuurlijk wat minder vlees nemen
Rijstolie is ook goed man. Kan je zelfs mee frituren.
Maar dan heb je wel de aromaten niet van de wokolie. Moet je gewoon wat extra kruiden ofzo![]()

Mmm...ik krijg nu zelf zin in een gewone boterham...begint toch wat moeilijk te worden
Ik kijk uit naar maandag...terug bulken![]()

Heb het nog niet manKeto brood brah. Heeft al meerdere low-carb dagen gered bij mij
En voldoet het toestel aan je wensen?
levering in 5-7 dagen, dan is het gratis 
Heb het nog niet manlevering in 5-7 dagen, dan is het gratis
![]()

Carb blockers? tell me more

Haha neeZeker dat jij niet van Nederland bent, gierige pin!
ben gewoon niet gehaast
dus waarom dan meer betalen? 
En dat werkt? heb nu gewoon een carbloze week, maar tijdens de cut zou dit bv een aanrader zijn (als je dan toch nog op je voeding let vermoed ik?)
En dat werkt? heb nu gewoon een carbloze week, maar tijdens de cut zou dit bv een aanrader zijn (als je dan toch nog op je voeding let vermoed ik?)