XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Et voila! mijn eten is ook klaar :D

De foto laat ze niet goed uitkomen (zien zwarter dan ze zijn) Ik maak ze de volgende keer wel wat dunner :D

IMG_0155.JPG

Haha dankje :D

Het zijn de ajuintjes vooral die wat 'aangebrand' zijn. Nu, ik had er sneller een deksel moeten opzetten :D

Bedankt voor de tip :D
Die 110gr kan misschien wel verschillen per duwer/perser (of hoe je dat ding ook noemt :P). Normaal is het 100-120gr, maar als de vorm wat kleiner is moet je natuurlijk wat minder vlees nemen

Die 110gr kan misschien wel verschillen per duwer/perser (of hoe je dat ding ook noemt :P). Normaal is het 100-120gr, maar als de vorm wat kleiner is moet je natuurlijk wat minder vlees nemen

Heb nu 3 burgers mee, ong 250-300 gram. Heb ze gewoon wat te dik gemaakt! Ging toch bestellen dus ga eens naar die pletter kyken!!

Vandaag 32 lengtes (25 meter) gezwommen, goed gevoel :D

@ bob k, is rijstolie ook goed? kon geen wokolie vinden...

Rijstolie is ook goed man. Kan je zelfs mee frituren.

Maar dan heb je wel de aromaten niet van de wokolie. Moet je gewoon wat extra kruiden ofzo ;)

Rijstolie is ook goed man. Kan je zelfs mee frituren.

Maar dan heb je wel de aromaten niet van de wokolie. Moet je gewoon wat extra kruiden ofzo ;)

Die wokolie, maken jullie daar dan ook je eieren in klaar? :p

Bedankt voor de info btw ;)

Wokolie is eigenlijk gewoon arachide olie met wat kruiding ;) Kan je in principe alles in bakken. Zelf gebruik ik
gewoon becel om te bakken. Zit tegenwoordig ook zat omega 3 in. Olie gebruik ik enkel nog zo rauw zeg maar

Mmm...ik krijg nu zelf zin in een gewone boterham...begint toch wat moeilijk te worden :p

Ik kijk uit naar maandag...terug bulken :D

Mmm...ik krijg nu zelf zin in een gewone boterham...begint toch wat moeilijk te worden :p

Ik kijk uit naar maandag...terug bulken :D

Keto brood brah. Heeft al meerdere low-carb dagen gered bij mij :D
En voldoet het toestel aan je wensen?

carb blockers kopen :)

En dat werkt? heb nu gewoon een carbloze week, maar tijdens de cut zou dit bv een aanrader zijn (als je dan toch nog op je voeding let vermoed ik?)

Die weet ik niet. Maar Dr Atkins heeft het ook. En volgens de plas strips blijf je ondanks een carb maaltijd
dan nog steeds in ketose. Je moet het natuurlijk ook niet te bond maken hé

U Jelly? :D

Nu hopen dat ik het op krijg en het niet erger maak :roflol:

uploadfromtaptalk1360326848984.jpg

Terug
Naar boven