AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Interdasting, die pudding van XXL.
Wederom sterke training man!
Wat zegt het vetpercentage van je nu trouwens tegenover je cut?
Nog niet gemeten! Zodadelijk eens doen (nog niet gegeten dus)

Ja die pudding is echt goed man (volgende week zondag eens proeven? :D)

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 10:29 ----------

En cardio?

Ik en Ibo zeiden hetzelfde:p

Dus....
Cardio doe ik momenteel niet...Arnaud zegt dat mijn 2 x 15 training een cardio sessie is :grumble:

• #2.442
Interdasting, die pudding van XXL.
Wederom sterke training man!
Wat zegt het vetpercentage van je nu trouwens tegenover je cut?
VP gemeten (met behulp van gf).

3 keer de 4 punten gemeten, opgeteld en gemiddelde van genomen.

Ik kom uit op 14.22% vet

Wat wel al lager is dan de 16.5-17% die ik een maand geleden had :)

Eten vandaag:

Pre workout

Xxl Delicious Breakfast
300 ml melk

Post workout

Hulk Force V2
100 gr spirelli
200 gr steak
200 gr tomaten

Middag

6 boterhammen (150 gr)
pindakaas
boter
2hardgekookte eieren

Tussendoor

Whey

Avond

300 gr hamburger
50 gr sla

Slapen

Kwark (500 gr)
100 gr diepgevroren bessen

Et voila :D

(olijfolie om te bakken, boter,...allemaal mee in rekening gebracht om aan mn kcal te komen :D)

waarom zo weinig carbs? (of tel ik iets verkeerd?)

Nog even en het is TurkMack

Ik fantaseer al jaren over Ibo :eyebrow:

hoe de **** flik je het eigenlijk om de gewichten te nemen die je de laatste weken lift?
bv deadlift: eerst zat je altijd maar 5x110, 5x120 max te doen en nu ineens vd ene week op de andere gewichten als 15x100, 12x110, 5x130,... Dat ligt enorm dicht bij mijn maximum potentieel.

Waren de weken hiervoor dan gewoon extreem makkelijke/lichte trainingen voor jou ofzo? Want je lift nu bijna evenveel als ik, en de trainingen die je 2-3 weken geleden deed zouden niet meer dan een opwarming geweest zijn voor mij, op je bench na (no offence).

hoe de **** flik je het eigenlijk om de gewichten te nemen die je de laatste weken lift?
bv deadlift: eerst zat je altijd maar 5x110, 5x120 max te doen en nu ineens vd ene week op de andere gewichten als 15x100, 12x110, 5x130,... Dat ligt enorm dicht bij mijn maximum potentieel.

Waren de weken hiervoor dan gewoon extreem makkelijke/lichte trainingen voor jou ofzo? Want je lift nu bijna evenveel als ik, en de trainingen die je 2-3 weken geleden deed zouden niet meer dan een opwarming geweest zijn voor mij, op je bench na (no offence).

Winstrol :trollface:

• #2.454

None taken :)

Ik merk dat dit door heel veel factoren komt...ene keer heb ik er zin in, sta ik bol van de energie en de andere keer voel ik me moe en energieloos.

Bob had me woensdag ook gevraagd waarom ik enkel bij dl niet deed wat ik bij de andere oefeningen deed. Ik had me dus al 2 dagen liggen voorbereiden (mentaal) om die deadlift te doen.

De weken hiervoor waren niet extreem makkelijk, maar zeker ook niet extreem moeilijk. Soms had ik gewoon de energie niet...

Op zich, die gewichten zijn imo niet zo heel speciaal, tijdens mijn vorige bulk kwam ik hier ook aan. (al was mijn training toen korter).

Nu denk ik ook dat 2 x 15 trainingen hier aan hebben bijgedragen...

Het is natuurlijk ook even kijken naar maandag of ik dit kan aanhouden...

Zijn techniek suckt gewoon en hij heeft eindelijk Door hoe hij moet liften! :trollface:

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 18:50 ----------

Das voor pussies, Sayer zit aan de tren!

Ik ga je volgen, succes! :) Sterke stats bro!

• #2.457
Zijn techniek suckt gewoon en hij heeft eindelijk Door hoe hij moet liften! :trollface:

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 18:50 ----------

Das voor pussies, Sayer zit aan de tren!

Om eerlijk te zijn heeft er 2 week terug iemand even de tijd genomen om me te laten zien dat het meer vanuit de benen moet komen (ik lift te veel op rug) en dat heeft enorm veel geholpen :)

Lol, brb even tren rage post maken

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 00:57 ----------

Ik ga je volgen, succes! :) Sterke stats bro!
Welkom man! Ik doe mn best ;) :D

Is wel inderdaad een mooie progress Sayer :p
Men max van DL zit ook ongeveer tegen de 130 (5 x 120) maar zelf zie k er zo breed nog niet uit.

doet er me aan denken dat ik nog een foto moet nemen van 'pre wendler work out' :p zodoende ik iets heb om t evergelijken binnen een jaartje :p

• #2.459
Start 10.18

Deadlift:

5 x 120
5 x 120
5 x 120

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

11 x bw
11 x bw
11 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 70

Military press:

5 x 50
5 x 55
5 x 55

Squat:

5 x 80
5 x 90
5 x 100

Bench:

5 x 80
5 x 90
5 x 90

Behind the neck press:

5 x 40
5 x 45
5 x 45

Bent over barbell row:

5 x 70
5 x 80
5 x 80

Barbell curl:

5 x 37.5
5 x 37.5
5 x 37.5

Skullcrushers:

8 x 27.5
8 x 27.5
8 x 27.5

Heel raises:

25 x 50
25 x 50
25 x 57.5

Einde 11.48

Man man, dat was me een pak zweten! Ben wel tevreden :)

Post wo:

Hulk Force V2
100 gr pasta
200 steak
200 gr tomaten

Hier even een pic van dit weekend (lag buiten in de zon).
Gewoon opgespannen, geen pump:

2vhyser.jpg

Nu je naar mij hebt geluisterd zal je DL snel omhoog gaan! :D

Ow en mijn bench is ondertussen even sterk :eyebrow: :trollface:

Ow en
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

no homo

Terug
Naar boven