MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Je kan toch niet weten of het werkt als je het niet test :dunno:

En als het dan ook nog eens een uitdaging is... :D

maar ik ga nog wat rondkijken voor ik mezelf de vernieling intrain

je kan ook gwn minder oefeningen doen ofc, je moet zelf n schema samenstellen wat voor jou werkt.
Gewoon je dagen opdelen in spiergroepen en dan de eerste paar weken aftasten wat je wel/niet aankan.
Enige reden waarom ik zoveel oefeningen doe is omdat ik van minder oefeningen geen pomp krijg :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
je kan ook gwn minder oefeningen doen ofc, je moet zelf n schema samenstellen wat voor jou werkt.
Gewoon je dagen opdelen in spiergroepen en dan de eerste paar weken aftasten wat je wel/niet aankan.
Enige reden waarom ik zoveel oefeningen doe is omdat ik van minder oefeningen geen pomp krijg :P

Zal eens zien of ik iets kan samenstellen...

• #2.725
Geweldig hoe je opmerkingen krijgt van mensen als je je vitamine of visolie inneemt:

Je weet toch dat dat op een dag allemaal weg is als je met die pillen stopt he?

:roflol:

• #2.726
Start 10.18

Deadlift:

8 x 60
15 x 110

Back extensions:

15 x bw+20
15 x bw+20

Pull ups:

15 x bw
15 x bw

Front squat:

15 x 50
15 x 50

Licht zeurende pijn in m'n knie, niets willen riskeren dus niet verhoogd

Military press:

15 x 30
15 x 35

Squat:

15 x 80

Bench:

15 x 55
15 x 65

Behind the neck press:

15 x 25
15 x 25

Bent over barbell row:

15 x 40
15 x 45

Barbell curl:

15 x 22.5
15 x 27.5

Skullcrushers:

15 x 22.5
15 x 22.5

Lag niet goed op het bankje, verleg me. Krijg ik kramp in m'n linkerbil :mad:

Heel raises:

25 x 50
25 x 57.5

Einde 11.27

Beetje last van m'n schouder (voelde er zaterdag bij het verhuizen iets inschieten) alsook van m'n knie (ergens tegengestoten en is wat gevoelig).

Al bij al goede training, ging best wel hard en snel. Wennen aan 2 x 15 is toch nog niet het geval :p Voel me dan echt slecht tot ik gegeten heb :D

2x15 hoort niemand ook niet te doen :p Tenzij je ergens een blessure hebt :p

Goed volgehouden bro;) Heb je een voldaan gevoel na een 2x15 training?

• #2.729
2x15 hoort niemand ook niet te doen :p Tenzij je ergens een blessure hebt :p

Hoezo? Was een idee van Bob, om mijn spieren op een andere manier te belasten dan met 3 x 5. Vond het wel goed klinken :p ben nu ook wel ziek stijf...

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 15:45 ----------

Goed volgehouden bro;) Heb je een voldaan gevoel na een 2x15 training?

Voldaan? :roflol: ik haat de wereld en wil gewoon gaan slapen en kotsen. Srs ik ben dan leeg en alles doet pijn :p

Zelf eten gaat dan moeilijker...

Hoezo? Was een idee van Bob, om mijn spieren op een andere manier te belasten dan met 3 x 5. Vond het wel goed klinken :p ben nu ook wel ziek stijf...

Met zulke reps krijg je toch nooit een fatsoenlijke overload op je spier(groep) imo.
En tja, stijf ben je omdat je iets anders hebt gedaan, niet omdat het noodzakelijk werk :p

• #2.731
Met zulke reps krijg je toch nooit een fatsoenlijke overload op je spier(groep) imo.
En tja, stijf ben je omdat je iets anders hebt gedaan, niet omdat het noodzakelijk werk :p

Heb jij dan een ander voorstel om wat afwisseling te krijgen tussen 3 x 5 (ma 3 x 5; wo iets anders en vrij 3 x 5) dat dan beter zou zijn dan 2 x 15?

Ik deed naast mn 5reppers tijdens stronglifts/madcow een paar van die high rep sets, merkte dat het voor mij bijdroeg aan hypertrofie, vandaar dat dat idee ontstond ;) En Thomas groeit op het moment goed!

• #2.733
15*110 DL ... spicy :D

15x110 vs 5x120? :scratch: volgens mij kan jij dan wel wat zwaarder dan 5x120

En hoezo 1 opwarmset en 1 werkset?

• #2.736

Was wel vrij stevig ja :D is wel een aanrader...

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 16:43 ----------

15x110 vs 5x120? :scratch: volgens mij kan jij dan wel wat zwaarder dan 5x120

En hoezo 1 opwarmset en 1 werkset?

Ik vroeg me exact hetzelfde af :roflol:

dat van die opwarmset heb ik er zelf ingestoken...gewoon om wat los te maken.

1 werkset was op aanraden van Guts om zowel bij squat als bij deadlift 1 werkset te doen (als ik de 2 x 15 training doe). 2 x 15 zou op squat en deadlift te zwaar zijn.

Dus jij doet normaal niets van opwarming? :eek:

Ik vroeg me exact hetzelfde af :roflol:

dat van die opwarmset heb ik er zelf ingestoken...gewoon om wat los te maken.

1 werkset was op aanraden van Guts om zowel bij squat als bij deadlift 1 werkset te doen (als ik de 2 x 15 training doe). 2 x 15 zou op squat en deadlift te zwaar zijn.

5*10 op een DL of een squat is dan ook enkel maar voor de echte buffels, zoals Diaephi en ik.

• #2.739
Terug
Naar boven