- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15 reppers zijn wel eens leuk maar imo heb je nooit meer nodig dan 8 a 10 reps.
Desnoods doen je dan maar een setje extra en een oefening minder.
Hoeveel deadlift je? Marieke doet nu 125kg. Denk dat ze jou over 2 weken heeft ingehaald

Hoeveel deadlift je? Marieke doet nu 125kg. Denk dat ze jou over 2 weken heeft ingehaald

Vandaag niet gaan trainen, gisteren zaalvoetbal met het werk en moest deze ochtend vroeg gaan werken. Morgen ga ik terug trainen![]()
(als jij nu morgen meer gaat liften dan ik vandaag doe, dat telt dan niet
)En Marieke haar clit begint meer en meer op een bbc te lijken na die cycle. Moeten we ons daar ook mee vergelijken?Hoeveel deadlift je? Marieke doet nu 125kg. Denk dat ze jou over 2 weken heeft ingehaald

maak ik me niet zo druk om 
Strong faggotry!
Vuile egoist, nu heb ik niets om mn training op te baseren(als jij nu morgen meer gaat liften dan ik vandaag doe, dat telt dan niet
)

En Marieke haar clit begint meer en meer op een bbc te lijken na die cycle. Moeten we ons daar ook mee vergelijken?![]()

1 x 125?
Ik 15 x 110 of 2 x 5 x 120 + 5 x 130
Mag ze hoormaak ik me niet zo druk om
Jk, rode kaart
---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 14:02 ----------
Lol, al die rage
Eumh...what?
Lol![]()

Waarom krijg ik meer reacties als ik GEEN training post?![]()

En Marieke haar clit begint meer en meer op een bbc te lijken na die cycle. Moeten we ons daar ook mee vergelijken?![]()

euhhh laat mij hier even buiten, die herhalingen van sayer haal ik idd niet hoor
wtf![]()
en idd thefuq