MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Waarom die pullup ipv wide grip pullup?

Pannekoeken zijn baaaaaaaas

• Topic Starter Topic Starter
Waarom die pullup ipv wide grip pullup?

Pull ups gebeuren op dergelijk toestel:

Denk dat dit wel onder wide valt (zou eig niet weten wat gewone pull up anders zou zijn dan wide?)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:12 ----------

Waarom post je dan als hij toch geen account heeft xD

Belgen.....
:trollface:

Ja hij wilt ook een overzicht hebben :p hij leest dit log ook :p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:12 ----------

Moet je mij geen 2 keer zeggen :D die week carb deload was toch wel moeilijk op het einde ... but I made it!

Update:

Mijn kuiten branden als zot! Misschien toch wat rustiger opbouwen die heel raises...

Update:

Mijn kuiten branden als zot! Misschien toch wat rustiger opbouwen die heel raises...
Hoezo opbouwen?
Sinds ik high reps doe groeien mijn kuiten als kolen! (60 reps, rest pause style)
Je hebt gewoon nog nooit (of toch niet onlangs) kuiten apart getraind. Zal binnenkort wel beter gaan ;)

Hoezo opbouwen?
Sinds ik high reps doe groeien mijn kuiten als kolen! (60 reps, rest pause style)

Branden die van jou ook zo?

Ik ben echt gevoelig voor krampen...al vaak 's nachts wakkergeschoten dat mijn been aan het verkrampen was...doet zot veel pijn. Gelukkige nu nog niet (hout vasthouden) voorgehad...maar wil dit ook vermijden.

warm jij op? Doe je iets speciaal om deze spierpijn in je kuiten tegen te gaan?

Ik ben echt gevoelig voor krampen...al vaak 's nachts wakkergeschoten dat mijn been aan het verkrampen was...doet zot veel pijn. Gelukkige nu nog niet (hout vasthouden) voorgehad...maar wil dit ook vermijden.

Dan weet je dat je goed getraind hebt bro.
Kuiten blijven bij mij één van de 'pijnlijkste' spieren om te trainen. Na 40 reps branden ze als zot en uiteindelijk krijg je er niets beweging meer in. Ook al meerdere keren 's nachts wakker geschoten vanwege een kramp.

Dan weet je dat je goed getraind hebt bro.
Kuiten blijven bij mij één van de 'pijnlijkste' spieren om te trainen. Na 40 reps branden ze als zot en uiteindelijk krijg je er niets beweging meer in. Ook al meerdere keren 's nachts wakker geschoten vanwege een kramp.

Ik loop hier gelijk een halve mongol op het werk te manken...en ik ben gisteren gaan trainen :p

Opstaan was plots ook minder leuk :p

En rijden met de auto...verdomd schakelen :/

Tijdens het trainen? Ja, en nog geen beetje!

Krampen is niet echt normaal. Drink je genoeg? Eventueel magnesium supplementeren

Na beentraining, eerst 2x12xbw en dan 60x met een gewicht

Tijdens het trainen? Ja, en nog geen beetje!

Krampen is niet echt normaal. Drink je genoeg? Eventueel magnesium supplementeren

Na beentraining, eerst 2x12xbw en dan 60x met een gewicht
ik drink een kleine 3 liter water per dag. Moet wel zeggen dat door die heel raises het de eerste maal is dat ik sinds maanden terug kramp heb...denk gewoon dat er nog gewenning moet optreden?

ik drink een kleine 3 liter water per dag. Moet wel zeggen dat door die heel raises het de eerste maal is dat ik sinds maanden terug kramp heb...denk gewoon dat er nog gewenning moet optreden?

Perhaps, eventueel wat supplementjes nemen. Magnesium, taurine ook als ik me niet vergis..

Als je al een tijd niet of niet hard je kuiten aangepakt hebt zal dat de eerste keer flink pijn doen ja :D Maar echte kramp is inderdaad niet normaal. Dat auto rijden dan pijn doet dat ken ik haha. Kuiten blijven een geval apart..

Gelukkige nu nog niet (hout vasthouden) voorgehad...maar wil dit ook vermijden.

haha is 'hout vasthouden' Belgs voor 'afkloppen' ? :D

Je kan bananen eten, daar zit magnesium en kalium in
2 bananen dagelijks :D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 12:16 ----------

Als je al een tijd niet of niet hard je kuiten aangepakt hebt zal dat de eerste keer flink pijn doen ja :D Maar echte kramp is inderdaad niet normaal. Dat auto rijden dan pijn doet dat ken ik haha. Kuiten blijven een geval apart..

haha is 'hout vasthouden' Belgs voor 'afkloppen' ? :D

Ja dat is het inderdaad :D jinxen toch?

Echte kramp heb ik (nog) niet gehad, heb er gewoon schrik voor :p

Mijn kuiten staan gewoon beenhard, stretch nu tussen de heel raises door en dat doet wel goed!

Start 10.11

Back extensions:

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Front squat:

5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Squat:

5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Bench:

5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Standing military press:

5 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 40
5 x 50 (deze was wel wat zwaar :p)

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Deadlift:

5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Heel raises:

25 x 5
25 x 15
25 x 25
25 x 25
25 x 25

Einde 11.36

Training Nick:
Ben alleen gaan trainen :( [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weeral die kuiten man, staan echt superdik :D

Wel enorm tevreden van deze training, begin stilaan te wennen aan de extra oefeningen, is wat aan passen om mijn energie en kracht te verdelen over 8 oef ipv 4.

nette training man! Alleen bench is licht voor jouw doen ;) Hoe kom je aan 43 kg bij die back extensions? Hoe doe jij die?

lol @ spoiler :roflol:

Lekker training bro, goede gewichten

:roflol:@spoiler

Broski,

Way too late haha, maar hier heb je toch een opzetje zoals besproken. Wellicht voor de volgende keer :D Dit was voor mij een mooie mogelijkheid om te 'oefenen' om als vegetariër voor een vleeseter een voedingsschema te verzinnen dus alle feedback is welkom.

Bijlagen

Terug
Naar boven