- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft zelf geen acc, zal anders zien dat ik volgende keer zijn training in spoiler zet
En thanks!

Waarom post je dan als hij toch geen account heeft xD
Belgen.....
hij leest dit log ook 
die week carb deload was toch wel moeilijk op het einde ... but I made it!Hoezo opbouwen?Update:
Mijn kuiten branden als zot! Misschien toch wat rustiger opbouwen die heel raises...

Hoezo opbouwen?
Sinds ik high reps doe groeien mijn kuiten als kolen! (60 reps, rest pause style)
Branden die van jou ook zo?
Ik ben echt gevoelig voor krampen...al vaak 's nachts wakkergeschoten dat mijn been aan het verkrampen was...doet zot veel pijn. Gelukkige nu nog niet (hout vasthouden) voorgehad...maar wil dit ook vermijden.
warm jij op? Doe je iets speciaal om deze spierpijn in je kuiten tegen te gaan?
Dan weet je dat je goed getraind hebt bro.
Kuiten blijven bij mij één van de 'pijnlijkste' spieren om te trainen. Na 40 reps branden ze als zot en uiteindelijk krijg je er niets beweging meer in. Ook al meerdere keren 's nachts wakker geschoten vanwege een kramp.

Tijdens het trainen? Ja, en nog geen beetje!Branden die van jou ook zo?
Ik ben echt gevoelig voor krampen...al vaak 's nachts wakkergeschoten dat mijn been aan het verkrampen was...doet zot veel pijn. Gelukkige nu nog niet (hout vasthouden) voorgehad...maar wil dit ook vermijden.
warm jij op? Doe je iets speciaal om deze spierpijn in je kuiten tegen te gaan?
ik drink een kleine 3 liter water per dag. Moet wel zeggen dat door die heel raises het de eerste maal is dat ik sinds maanden terug kramp heb...denk gewoon dat er nog gewenning moet optreden?Tijdens het trainen? Ja, en nog geen beetje!
Krampen is niet echt normaal. Drink je genoeg? Eventueel magnesium supplementeren
Na beentraining, eerst 2x12xbw en dan 60x met een gewicht
ik drink een kleine 3 liter water per dag. Moet wel zeggen dat door die heel raises het de eerste maal is dat ik sinds maanden terug kramp heb...denk gewoon dat er nog gewenning moet optreden?
Zit 100 mg magnesium in m'n vit supp zie ik juist...ik geef het een weekje de tijd en zie dan wel!Perhaps, eventueel wat supplementjes nemen. Magnesium, taurine ook als ik me niet vergis..

Je kan bananen eten, daar zit magnesium en kalium inZit 100 mg magnesium in m'n vit supp zie ik juist...ik geef het een weekje de tijd en zie dan wel!![]()
Maar echte kramp is inderdaad niet normaal. Dat auto rijden dan pijn doet dat ken ik haha. Kuiten blijven een geval apart..Gelukkige nu nog niet (hout vasthouden) voorgehad...maar wil dit ook vermijden.

2 bananen dagelijksJe kan bananen eten, daar zit magnesium en kalium in

Als je al een tijd niet of niet hard je kuiten aangepakt hebt zal dat de eerste keer flink pijn doen jaMaar echte kramp is inderdaad niet normaal. Dat auto rijden dan pijn doet dat ken ik haha. Kuiten blijven een geval apart..
haha is 'hout vasthouden' Belgs voor 'afkloppen' ?![]()
jinxen toch?
)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit was voor mij een mooie mogelijkheid om te 'oefenen' om als vegetariër voor een vleeseter een voedingsschema te verzinnen dus alle feedback is welkom.