Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar ik ga dit wel vaker volgen 
Ik ben nu weer wakker geschoten door een verkramping in mijn buikspier (ik kan je zeggen dat dat niet goed doet).
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Van jou had ik beter verwacht...

Magnesium komt vaak terug zie ik, water zit op 3 liter + dus lijkt me wel goed?Up je magnesium intake en veel water drinken.
Op het moment dat je krampen het moet je juist uitrekken, hoe pijnlijk het ook op dat moment is.
Waarom geen 3*5*95?
75 is eitje voor je!
DL gaat wel lekker zo te zien! MP ook beetje jelly op.

lekkere training!
dat van die kramp in buikspieren heb ik ook tijdje gehad, sinds ik magnesium slik bijna nooit meer..

Had verkeerd geladen...plan was 5 x 85 en dan 2 x 5 x 95 te doen. 95 was pittig!
DL gaat de goede richting uit, MP vond ik juist slecht (mn schouder doet wat pijn sinds ik heb helpen verhuizen).
Maar volgende week 2 weken rust, komt wel goed!
En dankje brah![]()

Ik ga er maar ook eens naar kijken..al denk ik dat het wel over gaat...maar ****, klap jij dan ook zo dubbel want das echt niet fijn
ik probeerde steeds maar zo recht mogelijk te gaan zitten en afwachten tot de pijn weer zakt 
Hmm. Flauw excuus
MP ben ik jelly op, maar vergeleken met de rest van je stats staat die inderdaad wat achter. Helpen verhuizen is nooit een goed plan. Ze maken enkel maar misbruik van je! "Draag jij dat eens want dat is het zwaarste!"
Nog nooit tegen mij persoonlijk gezegd, hoor het hier gewoon vaak voorbijkomen
2 weken rust wegens...?

haha ja erg is dat heik probeerde steeds maar zo recht mogelijk te gaan zitten en afwachten tot de pijn weer zakt
![]()

Nice training goed tempo ook als je zo veel geregeld krijgt in een uur en 20 min!