AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
@Arnaud:

tumblr_m83r94Cano1rc2qizo1_500.png

• #3.043
Een kleine update vanuit chersonissos (geen zuip reis ^^)

Enorm warm, al stevig rood geworden. Ik probeer dagelijks genoeg te eten om niet te veel massa kwijt te spelen.

Al is het buffet niet uitgebreid genoeg en moet ik altijd naar de spar voor kwark of chocomel (srs).

Eiwit zit ik ook te laag in, maar ik kreeg nu te horen dat in de stad waar we morgen naartoe gaan (heraklion) dat daar een supplementshop zit. Daar even gaan kijken..

Woensdag kom ik terug, als de drive er is ga ik direct trainen!

Al langs de apotheek gegaan?

• #3.045
Amino energy van ON gekocht vandaag, verdomd gebrek aan eiwitten door dat buffet hier..was hier ook pak goedkoper.

Hahahhaha mooie update broeder. Geniet van de zon!

BB'ers plz :') maak je toch geen zorgen om je gains man, op 9 dagen ga je echt geen gains verliezen als je gewoon normaal blijft eten,
dat geld dat je aan supps had besteed had je aan je vriendin of een biefstuk kunnen besteden

• #3.049
BB'ers plz :') maak je toch geen zorgen om je gains man, op 9 dagen ga je echt geen gains verliezen als je gewoon normaal blijft eten,
dat geld dat je aan supps had besteed had je aan je vriendin of een biefstuk kunnen besteden

Gf krijgt al genoeg! En de all in formule zorgt er eig voor. Altijd maar 1 stuk vlees (vaak vet vlees of als het kip is zijn het chicken nuggets :roflol: ) en weinig variatie.

Dus die aminos leken me een goede simpele oplossing. Mn schoonouders kijken al raar op dat ik mn kcal en eiwitten bijpas met kwark en chocomel op vakantie. Dus snel wat aminos komt minder gek over :D

• #3.050
Nee moest jij wat hebben dan?

Ik ben ondertussen bijna 100% zeker van mn volgende schema:

Push/pull/benen

Tenzij dat iemand met iets beter afkomt (in be4 wendler).

Foei je mag geen aas aanbieden! :mad:

Waarom ga je eigenlijk niet gewoon elke dag bij een restaurantje een groot stuk vlees eten? Vlees is niet zo duur in Griekenland, lijkt me beter dan shake

Nee moest jij wat hebben dan?

Ik ben ondertussen bijna 100% zeker van mn volgende schema:

Push/pull/benen

Tenzij dat iemand met iets beter afkomt (in be4 wendler).

doe gewoon ub/lb schema met 5 dagen in de week trennen

veel plezier op je vakantie! nog pics van omgeving?

• #3.054
Foei je mag geen aas aanbieden! :mad:

Waarom ga je eigenlijk niet gewoon elke dag bij een restaurantje een groot stuk vlees eten? Vlees is niet zo duur in Griekenland, lijkt me beter dan shake

Wie sprak over aas? :p

En je hebt een punt, maar ik zit hier all in met mn schoonouders. Shake is dus makkelijker en minder onbeleefd :p

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 19:22 ----------

doe gewoon ub/lb schema met 5 dagen in de week trennen

veel plezier op je vakantie! nog pics van omgeving?

Woensdag komen er pics, is echt k*t posten vanop ipod.

Dankje :D

Wie sprak over aas? :p

En je hebt een punt, maar ik zit hier all in met mn schoonouders. Shake is dus makkelijker en minder onbeleefd :p

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 19:22 ----------

Woensdag komen er pics, is echt k*t posten vanop ipod.

Dankje :D
Heb ze daar dan echt neits van vis/vlees?
Als ontbijt buffet? GEwoon een bord vol eieren en een paar pisolets! Damn ik zou het wel weten :meal: Die paar dagen slechter eten gaan het echt niet doen. Desnoods ga je een half uurtje joggen

Tapatalk FTW!

Geniet er nog van bro! ;)

• #3.056
Heb ze daar dan echt neits van vis/vlees?
Als ontbijt buffet? GEwoon een bord vol eieren en een paar pisolets! Damn ik zou het wel weten :meal: Die paar dagen slechter eten gaan het echt niet doen. Desnoods ga je een half uurtje joggen

Tapatalk FTW!

Geniet er nog van bro! ;)

Haha jawel maar alles is gefrituurd of gebakken, geen ramp hoor maar wat aminos kan ook geen kwaad :D

30+ graden, **** joggen :roflol:

Dankje man!

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 19:28 ----------

Checked. Wat nu? :scratch:

• #3.057
Deze ochtend om 10 uur vertrokken met de vlieger, doodop maar had uitgekeken naar m'n training.

Nu...ik ben naar een waterpretpark geweest en heb daar alles wel 10 keer gedaan. Door al dat rondbotsen in die banden heb ik een probleem met m'n nek. Hier is ofwel iets ontstoken (pees,spier,...) of enorm zwaar belast geweest.

Het is even zo erg geweest dat ik niet meer kon rechtstaan vanuit een liggende houding (dit omdat m'n nekspieren er gewoon de kracht niet meer voor hadden).

Ondanks deze pijn, ben ik toch gaan trainen (hetzij enorm licht):

Start 17.50

Deadlift:

10 x 100

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

10 x bw
10 x bw
10 x bw

Front squat:

10 x 50
10 x 50

Military press:

10 x 30
10 x 30

Squat:

10 x 70
10 x 70

Bench:

10 x 50
10 x 60

Behind the neck press:

10 x 20
10 x 20

Bent over barbell row:

10 x 40
10 x 40

Barbell curl:

10 x 27.5
10 x 27.5

Skullcrushers:

10 x 17.5
10 x 17.5

Heel raises:

25 x 65
25 x 65

Einde 18.45

Al bij al niet slecht met die pijn, heb ook niets overbelast gewoon wat losgetraind.

Vrijdag vlieg ik er hopelijk weer in en vanaf volgende week start ik met push/pull/benen (weet nog niet 3 of 4 dagen)!

NICE!!! Lekker dat je weer bent gaan trainen direct

Leuke vakantie gehad en lekker bruin nu?

Back en meteen trainen? Die hard :D :thumb:

Hoezo ontstoken? Niet gewoon iets verrekt?

• #3.060
Terug
Naar boven