JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga jij niet vaker lager op reps? Ik zie je heel vaak hope reps hanteren (deadlift bv), waarom dat? Ik heb juist het gevoel dat die ene prikkel (wisselen tussen laag(3-5) en hoog (6-10) meer hypertrofie veroorzaakt?

Tips nog altijd welkomInderdaad wat veel curls bro
bijna evenveel biceps werk als rugwerk

editie van push/pull/benenInderdaad goed dat je naar dokter bent geweest dan.
Beterschap brah.

Ik ben niet naar mijn huisarts kunnen gaan (vakantie) dus naar de dokter van wacht. Deze heeft me 'blind' antibiotica gegeven. Verrokken of een stijve spier zou het niet zijn, omdat ik koorts maak.Beterschap man, ik ben bijna klaar met 3 weken antibiotica
Kan je zeggen, ik zit op een van de zwaarste (absoluut geen druppel alcohol of drugs anders gaat het flink fout) en heb het gevoel alsof ik de sides van tren heb de t*ring. Ziek zweten en vage dromen + kort lontje, echt niet fijn.
Hoop dat jij een wat lichtere versie hebt![]()
Ik ben niet naar mijn huisarts kunnen gaan (vakantie) dus naar de dokter van wacht. Deze heeft me 'blind' antibiotica gegeven. Verrokken of een stijve spier zou het niet zijn, omdat ik koorts maak.
Ik voel ook duidelijk dat de ontsteking zich verplaatst, gisteren had ik pijn in onderrug en linkerbeen, nu in mijn rechterarm (dokter denkt dat dit komt door de druk van de zwelling).
Die druk + koorts heeft gezorgd voor antibiotica...
Ik heb er geen last van, heb gewoon soms wat hoofdpijn en shit. Maar man...ik voel me echt ambetant. Ik wil kunnen trainen, bewegen. Nee, alles doet pijn. En dat maakt me lastig.
Al bij al gaat het nog, maar het is gewoon vervelend...ik hoop dat het snel begint te werken en dan knal ik maandag weer als vanouds.
Maar bedankt bro! Waar had jij dan last van?
.
. Nu nog een jaar aan andere medicijnen en dan kan t niet meer terugkomen. (pigment komt gelukkig wel weer terug
, wel langzaam though maarja beter dan niets)Klinkt als een k*t aandoening man... precies wel vrij lang herstelZiekjes zijn is gewoon altijd k*t, maar als je koorts hebt + ontsteking gedoe kan antibiotica zeker helpen.
Ik had last van een infectie aan mn huid, beetje vage aandoening. Soort schimmel die mn pigment opat, meerendeel zit op mn rug en borst maar dat zie je echt duidelijk als ik een beetje bruin ben. Gelukkig wordt het weer winter. Nu nog een jaar aan andere medicijnen en dan kan t niet meer terugkomen. (pigment komt gelukkig wel weer terug
, wel langzaam though maarja beter dan niets)

Klinkt als een k*t aandoening man... precies wel vrij lang herstel
Meh; ziek zijn is idd nooit leuk...maar dit is gewoon irritant...ik geraak 's morgens niet eens goed uit m'n bed en daar word ik stilaan gek van...

3300 kcal op rustdagen, lekker bikkelenAchja, niets aan te doen. Komt vanzelf wel weer
Lekker uitzieken en vooral proberen nog eten naar binnen te rammen![]()

Je mag alleen curlen in het squatrek.
Goed bezig btw en beterschap!