XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Ga jij niet vaker lager op reps? Ik zie je heel vaak hope reps hanteren (deadlift bv), waarom dat? Ik heb juist het gevoel dat die ene prikkel (wisselen tussen laag(3-5) en hoog (6-10) meer hypertrofie veroorzaakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
Ga jij niet vaker lager op reps? Ik zie je heel vaak hope reps hanteren (deadlift bv), waarom dat? Ik heb juist het gevoel dat die ene prikkel (wisselen tussen laag(3-5) en hoog (6-10) meer hypertrofie veroorzaakt?

Ik deed (nu niet, juist met een nieuw schema begonnen) maandag en vrijdag 3 x 5 en woensdag 2 x 10 inderdaad. Had dit overlegd met bob (en dan van guts en robke wat tips gekregen).

Die 2 x 10 was er tussen gezet om niet 3 keer per week hetzelfde te moeten doen.

Ik vond dat fullbody schema geweldig en heb er veel gains op gemaakt maar het was tijd voor iets nieuw.

Push/pull/benen schema had ik gevonden hier op dbb en ooit al eens gebruikt. Maar het heeft enkele aanpassingen nodig zoals robke al aangaf :D

Inderdaad wat veel curls bro :roflol:

bijna evenveel biceps werk als rugwerk

• #3.084
Inderdaad wat veel curls bro :roflol:

bijna evenveel biceps werk als rugwerk
Tips nog altijd welkom :D

is precies een :sd: editie van push/pull/benen

Update nek:

Blij dat ik naar de dokter ben geweest, zit met een ontsteking/abces en moet antibiotica nemen... zucht

Maak zelf koorst verdomme...

Inderdaad goed dat je naar dokter bent geweest dan.

Beterschap brah.

Beterschap man, ik ben bijna klaar met 3 weken antibiotica :o
Kan je zeggen, ik zit op een van de zwaarste (absoluut geen druppel alcohol of drugs anders gaat het flink fout) en heb het gevoel alsof ik de sides van tren heb de t*ring. Ziek zweten en vage dromen + kort lontje, echt niet fijn.

Hoop dat jij een wat lichtere versie hebt :p

• #3.088
Beterschap man, ik ben bijna klaar met 3 weken antibiotica :o
Kan je zeggen, ik zit op een van de zwaarste (absoluut geen druppel alcohol of drugs anders gaat het flink fout) en heb het gevoel alsof ik de sides van tren heb de t*ring. Ziek zweten en vage dromen + kort lontje, echt niet fijn.

Hoop dat jij een wat lichtere versie hebt :p
Ik ben niet naar mijn huisarts kunnen gaan (vakantie) dus naar de dokter van wacht. Deze heeft me 'blind' antibiotica gegeven. Verrokken of een stijve spier zou het niet zijn, omdat ik koorts maak.

Ik voel ook duidelijk dat de ontsteking zich verplaatst, gisteren had ik pijn in onderrug en linkerbeen, nu in mijn rechterarm (dokter denkt dat dit komt door de druk van de zwelling).

Die druk + koorts heeft gezorgd voor antibiotica...

Ik heb er geen last van, heb gewoon soms wat hoofdpijn en shit. Maar man...ik voel me echt ambetant. Ik wil kunnen trainen, bewegen. Nee, alles doet pijn. En dat maakt me lastig.

Al bij al gaat het nog, maar het is gewoon vervelend...ik hoop dat het snel begint te werken en dan knal ik maandag weer als vanouds.

Maar bedankt bro! Waar had jij dan last van?

Ik ben niet naar mijn huisarts kunnen gaan (vakantie) dus naar de dokter van wacht. Deze heeft me 'blind' antibiotica gegeven. Verrokken of een stijve spier zou het niet zijn, omdat ik koorts maak.

Ik voel ook duidelijk dat de ontsteking zich verplaatst, gisteren had ik pijn in onderrug en linkerbeen, nu in mijn rechterarm (dokter denkt dat dit komt door de druk van de zwelling).

Die druk + koorts heeft gezorgd voor antibiotica...

Ik heb er geen last van, heb gewoon soms wat hoofdpijn en shit. Maar man...ik voel me echt ambetant. Ik wil kunnen trainen, bewegen. Nee, alles doet pijn. En dat maakt me lastig.

Al bij al gaat het nog, maar het is gewoon vervelend...ik hoop dat het snel begint te werken en dan knal ik maandag weer als vanouds.

Maar bedankt bro! Waar had jij dan last van?

Ziekjes zijn is gewoon altijd k*t, maar als je koorts hebt + ontsteking gedoe kan antibiotica zeker helpen ;).

Ik had last van een infectie aan mn huid, beetje vage aandoening. Soort schimmel die mn pigment opat, meerendeel zit op mn rug en borst maar dat zie je echt duidelijk als ik een beetje bruin ben. Gelukkig wordt het weer winter :p. Nu nog een jaar aan andere medicijnen en dan kan t niet meer terugkomen. (pigment komt gelukkig wel weer terug :o, wel langzaam though maarja beter dan niets)

• #3.090
Ziekjes zijn is gewoon altijd k*t, maar als je koorts hebt + ontsteking gedoe kan antibiotica zeker helpen ;).

Ik had last van een infectie aan mn huid, beetje vage aandoening. Soort schimmel die mn pigment opat, meerendeel zit op mn rug en borst maar dat zie je echt duidelijk als ik een beetje bruin ben. Gelukkig wordt het weer winter :p. Nu nog een jaar aan andere medicijnen en dan kan t niet meer terugkomen. (pigment komt gelukkig wel weer terug :o, wel langzaam though maarja beter dan niets)
Klinkt als een k*t aandoening man... precies wel vrij lang herstel :eek:

Meh; ziek zijn is idd nooit leuk...maar dit is gewoon irritant...ik geraak 's morgens niet eens goed uit m'n bed en daar word ik stilaan gek van...

Klinkt als een k*t aandoening man... precies wel vrij lang herstel :eek:

Meh; ziek zijn is idd nooit leuk...maar dit is gewoon irritant...ik geraak 's morgens niet eens goed uit m'n bed en daar word ik stilaan gek van...

Achja, niets aan te doen. Komt vanzelf wel weer :)

Lekker uitzieken en vooral proberen nog eten naar binnen te rammen:D

• #3.092
  • #3.093
Start 10.17

Incline bench press:

12 x 50
12 x 60

Dumbell flyes:

15 x 10
15 x 10

Military press:

10 x 40
10 x 45

Bench press:

8 x 70
8 x 80
7 x 85

Cable crossover:

25 x 18

Tricep pushdown:

15 x 41
15 x 46
15 x 50

Bench dip:

10 x bw
10 x bw+10
10 x bw+10

Side raises:

15 x 7
15 x 8
15 x 8

Einde 11.12

Nog steeds last van m'n nek en erbovenop verkouden ook nog...maar ik weiger m'n training hiervoor te laten!

Al bij al ging het best nog goed, nieuwe schema bevalt me wel!

Post-wo meal:

100 gr pasta
200 gr musclemeat kip
200 gr tomaten

1 dosis Hulk Force V2

Geen curls, ben je powerlifter?

Je mag alleen curlen in het squatrek.

Goed bezig btw en beterschap!

Mooie training weer man, zeker met je ****ing blessure.

verkapte 'kijk ik maak reclame voor sportfood & musclemeat log update' :eyebrow:

Terug
Naar boven