- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Beide correct
Ik moest gaan trainen...ik kon niet wachten tot ik terug aan het ijzer kon![]()
pics van je bruine buik?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide correct
Ik moest gaan trainen...ik kon niet wachten tot ik terug aan het ijzer kon![]()

Geen idee..gf kwam met dat idee af en dafalgan helpt toch wat.Back en meteen trainen? Die hard![]()
Hoezo ontstoken? Niet gewoon iets verrekt?
)Je vergat nohomo?

Dankje mantoch wel gemotiveerd bezig dat je direct na je vakantie weer gaat trainen hoor! begrijpelijk dat je het dan rustig oppakt
ja nee...ik had gerust daar willen trainen maar er was niets (en gewoon ook te warm) 

Geen idee..gf kwam met dat idee af en dafalgan helpt toch wat.
Al denk ik stilaan verrokken omdat het nu beter gaat na het trainen (tijdens het trainen niet, maar zat misschien gewoon vast)
---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 21:46 ----------
Je vergat nohomo?
Sta op geen enkele pic deftig![]()

Ibuprofen? Mag ik niet nemen...ook geen varianten ervan. Ben er is belachelijk slecht van gegaan en mijn maag kan hier niet tegen...
Ibuprofen? Mag ik niet nemen...ook geen varianten ervan. Ben er is belachelijk slecht van gegaan en mijn maag kan hier niet tegen...

Eens naar kijken!
Eens naar kijken!
Btw Rob, met jou ervaring, mag ik even weten wat je van mijn nieuwe schema vindt?

Geen goede MP idd
stomme nek 
unilateral werk voor je rug? Welke oefeningen doel je dan op?Nee dat mag je niet weten
Wat veel curls. Geen unilateral werk voor je rug te zien.
En ik zou ook geen 2 keer per week gaan deadliften (gewoon eentje kiezen en daarop knallen)
Ik was juist teleurgesteld (ook weer door m'n nek) dat ik niet hoger kon...maar bedankt

unilateral werk voor je rug? Welke oefeningen doel je dan op?
Dan zou ik zelf kiezen om SLDL weg te laten en die te vervangen...
Veel curls, af wisselen tussen preacher en barbell curl dan?

Ik was juist teleurgesteld (ook weer door m'n nek) dat ik niet hoger kon...maar bedankt![]()

WelkomNu ik wat terugkijk in je log zie ik inderdaad dat je veel meer hebt gedrukt dan dit. Stappen terug doen is altijd zuur, maar beter even uitkijken met je nek en daarna knallen dan het nu erger te maken. Hoop voor je dat het snel over is. Ik ga je iig volgen, ben benieuwd![]()
en je hebt volkomen gelijk GM?Een dumbell row, 1-handed barbell rows, meadows row ... je kent het wel, 1 armige row
Kan je een GM in de plaats doen ofzo voor je hammie. Altijd lekker
Curls kan je kiezen inderdaad. Biceps krijgen toch op hun donder met rows & pulls dus die curls maakt
niet zo heel veel uit. Dat is enkel om af te maken.

)