- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankje man

Mijn opwarming die ik braaf heb gedaan en geen last van mijn schouder door had, waarvoor dank Arnodsi?

Mijn opwarming die ik braaf heb gedaan en geen last van mijn schouder door had, waarvoor dank Arnodsi?![]()
nee pics van die chick met haar stringHaha shit son, ik snap nog steeds niet dat je in je string gaat trainen. En dan een legging aandoet om te gaan squaten

Haha shit son, ik snap nog steeds niet dat je in je string gaat trainen. En dan een legging aandoet om te gaan squaten![]()
Om het hoofd van jongetjes zoals jij op hol te laten slaan?
she mirin, jeweetGoh, zoveel als ik zelf nodig acht. Ik time het niet maar schat rond 1 minuut te zitten of minder.Lekkere treen. Wel veel reps
Hoeveel rust neem je tussen sets?
Jouw p*ssy gewichten toch niet?

Damn dat je dat nog weetHaha shit son, ik snap nog steeds niet dat je in je string gaat trainen. En dan een legging aandoet om te gaan squaten![]()

Dat wisdom broomdat haar onderbroek dan er al tussen steekt. anders gebeurd dat in het midden van een set. Ook lastig.
Goeje tren weer!![]()

Dat wisdom bro
Dankje, zit alleen srs verveeld met dat vochtgevoel.
Op 3600 kcal kom ik niet bij, op 3800 kom ik bloated/vet. Of misschien ligt dat aan mijn manier van die 3800 in te vullen.
Ik hou het maar even op 3600, we zien wel wat dat geeft! Ik hoop vooral dat kracht licht blijft toenemen![]()