MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
ziet er goed uit zowel tren als food
3ue2co.jpg

• #3.664
Start 10.29

Bench:

8 x 75
8 x 80
8 x 80

Dumbell fly:

15 x 16
15 x 18 PR

Incline bench press:

12 x 50
12 x 60

Cable crossover:

20 x 35

Military press:

10 x 40
10 x 45

Tricep pushdown:

15 x 45
15 x 50
15 x 55

Dips:

15 x bw
15 x bw
15 x bw

Side raises:

15 x 6
15 x 8
15 x 8

Einde 11.18

Geen al te slechte training, ik denk dat ik vooral te veel aan mijn gewicht wil blijven vasthouden. Terwijl 3 x 5 toch iets heel anders is dan 3 x 8...Het gaat momenteel goed dus ik blijf zo verderdoen :D

Ik zit momenteel wat verveeld met wat vocht, ook al begin ik aan m'n laatste weken bulken. Vanaf januari knal ik er weer 10 weken een cut tegenaan!

Je vergeet het belangrijkste ...

• #3.668
Lekkere treen. Wel veel reps
Hoeveel rust neem je tussen sets?

Haha shit son, ik snap nog steeds niet dat je in je string gaat trainen. En dan een legging aandoet om te gaan squaten :roflol:

omdat haar onderbroek dan er al tussen steekt. anders gebeurd dat in het midden van een set. Ook lastig.

Goeje tren weer! :D

• #3.679
omdat haar onderbroek dan er al tussen steekt. anders gebeurd dat in het midden van een set. Ook lastig.

Goeje tren weer! :D
Dat wisdom bro :eek:

Dankje, zit alleen srs verveeld met dat vochtgevoel.

Op 3600 kcal kom ik niet bij, op 3800 kom ik bloated/vet. Of misschien ligt dat aan mijn manier van die 3800 in te vullen.

Ik hou het maar even op 3600, we zien wel wat dat geeft! Ik hoop vooral dat kracht licht blijft toenemen :thumbs:

Dat wisdom bro :eek:

Dankje, zit alleen srs verveeld met dat vochtgevoel.

Op 3600 kcal kom ik niet bij, op 3800 kom ik bloated/vet. Of misschien ligt dat aan mijn manier van die 3800 in te vullen.

Ik hou het maar even op 3600, we zien wel wat dat geeft! Ik hoop vooral dat kracht licht blijft toenemen :thumbs:

Als kracht blijft toenemen zit je toch prima, is vaak indicator dat er sprake is van spiergroei. Gewoon spiegel in de gaten houden

Terug
Naar boven