Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou Ray dat is jou mening. Ik probeer je dat duidelijk te maken en hier op een volwassen manier met jou over te praten. Als jij dit niet wilt, so be it. Maar dan moet je bij mij ook niet meer komen aankloppen.Wil je mij geen PB meer sturen !
ik heb daar niet om gevraagd..
je weet zelf ook wel dat het onterecht was ,...
Deadlift moeten skippen, icry
Maar inderdaad, dat dan weer welIk wou echt alles eruit pompen aangezien ik dl heb moeten laten.

Wat lul jij nou , ik heb jou werkelijk nooit om iets gevraagd , jij bent mij nu gewoon aan het uitlokken....Nou Ray dat is jou mening. Ik probeer je dat duidelijk te maken en hier op een volwassen manier met jou over te praten. Als jij dit niet wilt, so be it. Maar dan moet je bij mij ook niet meer komen aankloppen.
Zou dit er veel aan kunnen doen? Is wel nog maar de 1ste keer dat ik dit heb...
Nou Ray dat is jouw* mening. Ik probeer je dat duidelijk te maken en hier op een volwassen manier met jou over te praten. Als jij dit niet wilt, so be it. Maar dan moet je bij mij ook niet meer komen aankloppen.

Wat lul jij nou , ik heb jou werkelijk nooit om iets gevraagd , jij bent mij nu gewoon aan het uitlokken....
ik ga wel even naar BigT en of EricR want dit is gewoon te triest voor worden...
denk maar weer even aan je eerste gele kaart die je me gaf, ook zo een te walgelijk voor woorden...
over de rug van een dode...
Thanks bro, jij gz met je rijbewijs!Congrats met je PR's man, mooie training toch
Warme groenten
Reeimond.

GoedZat net te kijken voor die pannekoeken, hoe smaken ze?
lichte vanillesmaak (kan het niet echt met iets anders vergelijken)verkapte 'kijk ik word gesponsord door XXL' post
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Was hij gelukkig ook