MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Ik kwam enkel voor de pics van chick in string.

OP must deliver.

Dat wisdom bro :eek:

Dankje, zit alleen srs verveeld met dat vochtgevoel.

Op 3600 kcal kom ik niet bij, op 3800 kom ik bloated/vet. Of misschien ligt dat aan mijn manier van die 3800 in te vullen.

Ik hou het maar even op 3600, we zien wel wat dat geeft! Ik hoop vooral dat kracht licht blijft toenemen :thumbs:

Je Had tijd geleden toch gezegd dat je x aantal 100g was gegained afgelopen maand. Is toch goed? Als natty kan je misschien 5kg op een jaar gainen.
Niet te hard focussen op de weegschaal ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683
Ik kwam enkel voor de pics van chick in string.

OP must deliver.
:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Je Had tijd geleden toch gezegd dat je x aantal 100g was gegained afgelopen maand. Is toch goed? Als natty kan je misschien 5kg op een jaar gainen.
Niet te hard focussen op de weegschaal ;)
Ja klopt, weegschaal vertrouw ik ook niet. Maar de spiegel al helemaal niet. Enja, dan ga je wat op gevoel af maar das nog slechter. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Als kracht blijft toenemen zit je toch prima, is vaak indicator dat er sprake is van spiergroei. Gewoon spiegel in de gaten houden
Dat 1ste is dan inderdaad weer wel een goed teken :p

wat
spiegel niet vertrouwen? Wat is dat nou weer :roflol:
En wegen doe je in de ochtend, na een bezoek aan de wc en vóór je iets eet/drinkt. Dan weeg je het nauwkeurigst

• #3.685
wat
spiegel niet vertrouwen? Wat is dat nou weer :roflol:
En wegen doe je in de ochtend, na een bezoek aan de wc en vóór je iets eet/drinkt. Dan weeg je het nauwkeurigst
Als je je slecht voelt (of moe,..) dan zie je jezelf anders dan als je een geweldige dag hebt, toch? :D

./care ik ben aan het bulken en hou dat nog even vol :D

• #3.686
Start 10.24

Deadlift:

8 x 110
8 x 120
8 x 120

:cool: was wel leeg hier :p

Lat pulldown:

12 x 57.5
12 x 65
12 x 65

BoR:

8 x 60
8 x 70
8 x 80

Laatste ging wat moeizaam..

Cable row:

12 x 73
12 x 77

Dumbell row:

12 x 28
12 x 30
12 x 32

Dumbell curl:

15 x 14
15 x 15

Preacher curl:

10 x 35
10 x 35

:sd:

Bent over side raises:

15 x 12
15 x 14
15 x 14

Buikspieren, bcz I can.

Einde 11.40

Zieke (aangename) backpump! Training goed! Ondanks ik vrij slecht geslapen had :rolleyes:

Deadlift volgende keer naar 3 x 8 x 120 en dan weer verhogen. Geen last meer van m'n hamstrings zoals vorige keer!

BO side raises sterk
hebben je bij jouw gym btw 15kg db's?

• #3.688
  • #3.691
Ik hoorde dat hier pics van sayer in string stonden?

Ik hoorde dat hier pics van sayer in string stonden?

2u9r7zk.gif

• #3.698
Arno please :sad: :roflol:

Terug
Naar boven