Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wisdom bro
Dankje, zit alleen srs verveeld met dat vochtgevoel.
Op 3600 kcal kom ik niet bij, op 3800 kom ik bloated/vet. Of misschien ligt dat aan mijn manier van die 3800 in te vullen.
Ik hou het maar even op 3600, we zien wel wat dat geeft! Ik hoop vooral dat kracht licht blijft toenemen![]()

Ik kwam enkel voor de pics van chick in string.
OP must deliver.

Ja klopt, weegschaal vertrouw ik ook niet. Maar de spiegel al helemaal niet. Enja, dan ga je wat op gevoel af maar das nog slechter.Je Had tijd geleden toch gezegd dat je x aantal 100g was gegained afgelopen maand. Is toch goed? Als natty kan je misschien 5kg op een jaar gainen.
Niet te hard focussen op de weegschaal![]()

Dat 1ste is dan inderdaad weer wel een goed tekenAls kracht blijft toenemen zit je toch prima, is vaak indicator dat er sprake is van spiergroei. Gewoon spiegel in de gaten houden

Als je je slecht voelt (of moe,..) dan zie je jezelf anders dan als je een geweldige dag hebt, toch?wat
spiegel niet vertrouwen? Wat is dat nou weer
En wegen doe je in de ochtend, na een bezoek aan de wc en vóór je iets eet/drinkt. Dan weeg je het nauwkeurigst

was wel leeg hier 

JaBO side raises sterk
hebben je bij jouw gym btw 15kg db's?
is best een gek gegeven, omdat het dan ineens per 2 omhoog gaat
13 kg, 11 kg, 9 kg zijn er dan ook weer niet. Maar 7 is er plots weer wel 
Jais best een gek gegeven, omdat het dan ineens per 2 omhoog gaat
13 kg, 11 kg, 9 kg zijn er dan ook weer niet. Maar 7 is er plots weer wel
![]()
Ik kwam enkel voor de pics van chick in string.
OP must deliver.

Waarom staat deze post bovenaan op deze pagina?
Nu lijkt het steeds alsof hier een chick in string gaat staan, maar dat is nooit het geval![]()
even link naar je gf sturen.
En jij wilt die zien waarom?Ik hoorde dat hier pics van sayer in string stonden?

Ik hoorde dat hier pics van sayer in string stonden?