Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.742
Al dat gehaat :roflol:

• #3.744
Start 10.15

Deadlift:

8 x 120
8 x 120
5 x 120

Lat pulldown:

12 x 59
12 x 64
12 x 68

Cable row:

12 x 74
12 x 77

Dumbell row:

12 x 28
12 x 30
12 x 30

BoR:

8 x 60
8 x 70
8 x 80

Dumbell curl:

15 x 15
15 x 15

Preacher curl:

10 x 32
10 x 32

Bent over side raises:

15 x 12
15 x 14
15 x 14

Einde 11.38

Had verwacht die deadlift 3x8x120 te kunnen doen maar die laatste ging gewoon niet meer (even neergelegd om te herpakken maar ging niet meer, best teleurgesteld).

Voor de rest goede training :D

Momenteel zit in mijn schema goodmornings inbegrepen.

Hoe zit dat met lunges vs goodmornings, van welke krijg je nu echt stevige hamstrings?

sinds ik SLDL tot de mijn tenen doe maak ik de gains van mijn leven :)
srs
onafhankelijk met welk gewicht ik het doe, altijd hamstring soreness de dag erna, er is maar 1 andere oefening waar ik altijd stijfheid van heb en dat ik dips

Bent over side raises 14kg??? Wel goede rom?

sinds ik SLDL tot de mijn tenen doe maak ik de gains van mijn leven :)
srs
onafhankelijk met welk gewicht ik het doe, altijd hamstring soreness de dag erna, er is maar 1 andere oefening waar ik altijd stijfheid van heb en dat ik dips

Tot je tenen?
Ben je zo lenig of buigt je rug enigsins?

• #3.751
Haha ok, dacht al want 14kg is wel heel veel. Welk gedeelte van de rom gecheat dan?
Armen niet volledig gestrekt :sad:

@Guts, dankje voor de sldl tip, maar het was juist Bob die me zei goodmornings te doen ipv sldl (omdat hij zowel dl als sldl te veel vond dacht ik? Correct me if wrong bob!)

Datt BoR.
Mooie training weer hoor. En de SLDL is inderdaad een killer oefening.

zeker met dumbbells. come at me haters :eyebrow:

• #3.753
Armen niet volledig gestrekt :sad:

@Guts, dankje voor de sldl tip, maar het was juist Bob die me zei goodmornings te doen ipv sldl (omdat hij zowel dl als sldl te veel vond dacht ik? Correct me if wrong bob!)

ik ben persoonlijk niet zo'n fan van goodmornings, het gewicht is mss wel lager maar de shearing forces op de ruggegraat zijn groter omdat het gewicht zich verder van je COG bevindt, dus daarom denk ik dat SLDL beter zijn voor de doelen hamstringmassa/flexibiliteit/kracht.

plus als je hoog in reps blijft (15-20) zal je geen heel veel hogere gewichten gebruiken dan goodmornings.

Gaat nog wel lekker zie ik, zijn de deadlifts al een beetje bijgetrokken?

Gewoon zonder magnesium en straps?

Terug
Naar boven