Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die burgers zien er lekker uit Sayer! Sponsort sportfood.nl jou of maak je gewoon graag reclame?

Hij heeft het over die pot die erbij staatSportfood? Zijn volgens mij die low fat burgers van muscle meat

Waren ook lekkerDie burgers zien er lekker uit Sayer! Sponsort sportfood.nl jou of maak je gewoon graag reclame?

Flys doe ik zelf tussen bp en incline bp om niet beide bench oef na elkaar te doen. Is dat dom of?Nice tren hoor!
(waarom flys in het midden van je borst training en mp voor crossover? )

Ik heb soms gewoon mindere dagen (slecht geslapen, slecht gegeten,..) of het zijn allemaal excuses.Hmm, goede bench man! Soms doe je precies minder kg's en dan denk ik: "Yes, ik kom dichterbij!" en dan ineens post je weer een training zoals dit. Feelsbad.jpg

Flys doe ik zelf tussen bp en incline bp om niet beide bench oef na elkaar te doen. Is dat dom of?
Mp voor crossover...weetje, geen idee stond zo op m'n blad![]()
Ook die side raises op het eindeLiever dan:Ik vind het persoonlijk een rare volgordeOok die side raises op het einde
Zo zou ik het doen, maar hé: wie ben ik

buff*
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Gaybrah.
Sorry ik bedoel ChefBrah.
Warme groenten
ecto Sander

Ik heb soms gewoon mindere dagen (slecht geslapen, slecht gegeten,..) of het zijn allemaal excuses.
Maar dat wilt toch zeggen dat je ook progress maakt, wat ook een goed teken is?![]()

Ha, dacht dat dat je trainingsschema ofzo was
Uhu, maar minder dan ik altijd hoop![]()