Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Making all kind of gains...
Sterke training man! Je scoort goed op de Grote Drie, blij dat de deadlift erop vooruit gaat
Waarom geen weighted pullups?
Nee echt srs...ik moet me naar boven sleuren... is ook nog maar de 4de training dat ik ze doe dus ik verwacht wel dat het beter gaat gaan!Omdat deze met moeite gaanNee echt srs...ik moet me naar boven sleuren... is ook nog maar de 4de training dat ik ze doe dus ik verwacht wel dat het beter gaat gaan!

Niet dat ik ze zelf doe, maar kom ze vaak tegen in andere logs, met name die van Bob k![]()

Hnnngghhh jelly op die bench.
en op de rest ook
jelly
Behalve die pull up dan

Wtf @ die bench 3x 5x120. Nice bro.
Die kwark moest je in de staafmixer gooien met die bessen man, instant orgasm (nohomo).

En die squat gaat ook lekker!Kwark met blauwe bessen en honing =Zijn blauwe bessen geen druiven
En heb ze er daarna vakkundig onder gedraaid![]()

Niet dat ik ze zelf doe, maar kom ze vaak tegen in andere logs, met name die van Bob k![]()

dank je...denk ik?
Die pull ups komen wel man! Niet te veel verwachten.
Ja idd
zou ik al blij mee zijn 
Mooie training man! Jelly op bench, againEn die squat gaat ook lekker!
Kwark met blauwe bessen en honing =
Ja maar Bob k doet alleen maar 5 reps
Klopt, rustig aan opbouwen
)Raar dat je deadlift zoveel zwakker is dan je squat, ik ben juist meer gemaakt om te deadliften.
Dat weet je tegen die tijd wel, je hebt nog ffJe loopt vanzelf tegen iets interessants aan.
Wel als ik deadlift, of het nu mn eerste of mn laatste oef is, dan ben ik altijd leeg. Geen energie meer, dat heb ik na mn squat niet. Dus heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt...

Wel als ik deadlift, of het nu mn eerste of mn laatste oef is, dan ben ik altijd leeg. Geen energie meer, dat heb ik na mn squat niet. Dus heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt...
Bij mij net omgekeerd, ik ben meer gemaakt om te deadliften en niet de squat![]()
Frontsquatten dan weer wel 
Heb je een filmpje van je techniek? Of weet je zeker dat die goed is?

dem legs