Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Making all kind of gains...
Sterke training man! Je scoort goed op de Grote Drie, blij dat de deadlift erop vooruit gaat :cool:
Waarom geen weighted pullups?

• Topic Starter Topic Starter
Making all kind of gains...
Sterke training man! Je scoort goed op de Grote Drie, blij dat de deadlift erop vooruit gaat :cool:
Waarom geen weighted pullups?

Omdat deze met moeite gaan :p Nee echt srs...ik moet me naar boven sleuren... is ook nog maar de 4de training dat ik ze doe dus ik verwacht wel dat het beter gaat gaan!

Omdat deze met moeite gaan :p Nee echt srs...ik moet me naar boven sleuren... is ook nog maar de 4de training dat ik ze doe dus ik verwacht wel dat het beter gaat gaan!

Niet dat ik ze zelf doe, maar kom ze vaak tegen in andere logs, met name die van Bob k :D

Hnnngghhh jelly op die bench.

en op de rest ook

jelly

Behalve die pull up dan

Wtf @ die bench 3x 5x120. Nice bro.

Die kwark moest je in de staafmixer gooien met die bessen man, instant orgasm (nohomo).

Mooie training man! Jelly op bench, again :( En die squat gaat ook lekker!

Zijn blauwe bessen geen druiven :D

En heb ze er daarna vakkundig onder gedraaid :D
Kwark met blauwe bessen en honing = :heart:

Niet dat ik ze zelf doe, maar kom ze vaak tegen in andere logs, met name die van Bob k :D

Ja maar Bob k doet alleen maar 5 reps :rolleyes:

dank je...denk ik? :p
Die pull ups komen wel man! Niet te veel verwachten.

Klopt, rustig aan opbouwen

Maar 5 reps zegt ie dan..

Ja idd :p zou ik al blij mee zijn :p

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 11:28 ----------

Mooie training man! Jelly op bench, again :( En die squat gaat ook lekker!

Kwark met blauwe bessen en honing = :heart:

Ja maar Bob k doet alleen maar 5 reps :rolleyes:

Klopt, rustig aan opbouwen

Ik wil vooral mn deadlift omhoog, squat zit ik nog niet op mn max, maar die deadlift...dat was echt alles geven.

Ik vraag me wel nog altijd af wat te doen na dit schema (bestaand uit 3 x 3 maand met telkens extra oef erbij, zit nu in deel 2, maar wat na deel 3 :p)

Raar dat je deadlift zoveel zwakker is dan je squat, ik ben juist meer gemaakt om te deadliften.

Dat weet je tegen die tijd wel, je hebt nog ff :D Je loopt vanzelf tegen iets interessants aan.

Raar dat je deadlift zoveel zwakker is dan je squat, ik ben juist meer gemaakt om te deadliften.

Dat weet je tegen die tijd wel, je hebt nog ff :D Je loopt vanzelf tegen iets interessants aan.

Wel als ik deadlift, of het nu mn eerste of mn laatste oef is, dan ben ik altijd leeg. Geen energie meer, dat heb ik na mn squat niet. Dus heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt...

Wel als ik deadlift, of het nu mn eerste of mn laatste oef is, dan ben ik altijd leeg. Geen energie meer, dat heb ik na mn squat niet. Dus heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt...

Bij mij net omgekeerd, ik ben meer gemaakt om te deadliften en niet de squat :(

Dat is apart ja gezien het omgekeerde verschil in werkgewichten.

Bij mij net omgekeerd, ik ben meer gemaakt om te deadliften en niet de squat :(

+1

Deadliften is fijn, squatten niet :( Frontsquatten dan weer wel :D

Doe je wel je best op die deadlifts ?

Deadliften is wel fijn imo, squatten is fijner :D

En goh m'n best, ik denk het wel? ik pers er alles uit, geef alles wat ik heb. Vaak ook dat het even licht in mn hoofd is en dat ik na mn deadlift rep even moet gaan zitten...dus ik denk het wel!

Heb je een filmpje van je techniek? Of weet je zeker dat die goed is?

Start 10.04

Back extensions:

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Squat:

5 x 120
5 x 130
5 x 140
5 x 140
5 x 140

:cool: dem legs :D

Bench:

5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 120
5 x 120

Military press:

5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Deadlift:

5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Heel raises:

25 x 5
25 x 15
25 x 25
25 x 25
25 x 25

Einde 11.41

Mijn doel vandaag was om alles hetzelfde te doen (deze keer wel zonder spotter maar is gelukt!)
Ben ook blij met m'n deadlift, deze ging vlotter dan maandag :D

Terug
Naar boven