MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

:roflol: strong edit en disappointment!

Er stond eerst 1kg :roflol:

Moet daar ook eens gaan eten denk ik!

• Topic Starter Topic Starter
Ja man :( twas in totaal 1 kg zag ik op de site! Maar ze hadden me dat andere uitgelegd :(

Maar tis wel opgeraakt! :p ober en wat andere mensen die het niet opkregen keken me vreemd aan

Dem silly ecto's.
Herkenbaar. Wij hebben hier een restaurant waar ze verschillende stukken vlees & vis grillen voor je neus.
Dus eerst eet ik mijn dubbele kipfilet op, dan nog de zalmfilet van moeder & mijn vriendin & dan nog een stuk biefstuk van mijn stiefbroer.

Gains were made that day friend. :):)

Oef, m'n zelfbeeld terug wat omhoog, dankje :D

Haha, nou ik bedoelde het ook een klein beetje bezorgd. Bij schema's als Madcow beargumenteren ze dat meerdere malen per week zwaar deadliften te veel CNS belasting is i.c.m. het drie keer per week squatten. Madcow heeft maar één werkset per week he. Dus hou het een beetje in de gaten of je symptomen van overtraining herkent.

Dem silly ecto's.
Herkenbaar. Wij hebben hier een restaurant waar ze verschillende stukken vlees & vis grillen voor je neus.
Dus eerst eet ik mijn dubbele kipfilet op, dan nog de zalmfilet van moeder & mijn vriendin & dan nog een stuk biefstuk van mijn stiefbroer.

Gains were made that day friend. :):)

Als ik toch vlees zou eten he..

Als ik toch vlees zou eten he..

Feels like heaven.
Botermals was dat vlees, dat smolt praktisch op je tong. Lust je totaal geen vlees of is het eerder uit morele overwegingen bij je?
Mijn buur(meisje) lust gewoon totaal geen vlees, meer niet.
En eet je dan nog wel vis & zo'n vleesvervangende producten als quorn? :)

Dacht dat hij het niet at omdat hij geen dood dier wou eten?

Anyways, wat zijn symptomen van overtraining?

Op de weegschaal na de vreetbui van gisteren... 86 kg...dafuq

Ik wou eens mijn lichaamsgewicht, vet, VVM, vochtpercentage etc gaan laten berekenen.
Is dit de moeite? Is dit accuraat? het zou maar 10 euro kosten dus..

Dacht dat hij het niet at omdat hij geen dood dier wou eten?

Anyways, wat zijn symptomen van overtraining?

Op de weegschaal na de vreetbui van gisteren... 86 kg...dafuq

Ik wou eens mijn lichaamsgewicht, vet, VVM, vochtpercentage etc gaan laten berekenen.
Is dit de moeite? Is dit accuraat? het zou maar 10 euro kosten dus..

Waar zou je dit laten doen?

Kun je net zo goed zo'n driepuntsmeter halen van ebay toch, voor 3 euro ofzo. Dan kun je het altijd zelf uitrekenen.

Nene das echt zo'n weegschaal en shit :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee joh. Die staat ook bij ons in de sportschool. Ik vind die echt 10x niks. Bij ons hoef je er nog niet eens 10 euro voor te betalen. Driepuntsmeter is veel beter. Bij mij gaf die bijvoorbeeld 16% aan en ik ben echt geen 16% op dit moment :roflol:

Start 10.08

Back extensions:

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Squat:

5 x 120
5 x 130
5 x 140
5 x 140
5 x 140

Bench:

5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 120
5 x 120

Military press:

5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Deadlift:

5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Heel raises:

25 x 5
25 x 15
25 x 25
25 x 25
25 x 25

Einde 11.55

Training Nick:
Start 10.08

Back extensions:

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Front squat:

5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 55

Squat:

5 x 75
5 x 80
5 x 85
5 x 85
5 x 85

Bench:

5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Military press:

5 x 25
5 x 25
5 x 30
5 x 30
5 x 30

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
4 x bw
4 x bw
3 x bw

Deadlift:

5 x 75
5 x 75
5 x 75
5 x 75
5 x 100

Heel raises:

20 x 5
20 x 5
20 x 5
20 x 5
20 x 5

Einde 11.55

Was een goede training, wou weer alle gewichten hetzelfde houden! Maandag verhoog ik hier en daar weer een klein beetje!

Laatst bewerkt:
Ik wil trouwens beginnen met groene thee te drinken, iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen? Die van Lipton lijkt me kwalitatief ook niet het beste...

Ik wil trouwens beginnen met groene thee te drinken, iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen? Die van Lipton lijkt me kwalitatief ook niet het beste...

In Nederland haal ik de mijne altijd bij de indonesishe toko. Slimming herb heet die. Weet niet of ze dat in België ook hebben?

In Nederland haal ik de mijne altijd bij de indonesishe toko. Slimming herb heet die. Weet niet of ze dat in België ook hebben?

Goeie vraag :p ik dacht eens te gaan kijken op zo'n zondagmarkt (je weet wel, vol met buitenlanders met hun kruiden en goedkope groenten, ideaal voor thee te kopen imo). Maar groene thee is een verzamelnaam van verschillende thee's. Zijn deze allemaal goed? (pakweg, muntthee is ook groene thee?)

Goeie vraag :p ik dacht eens te gaan kijken op zo'n zondagmarkt (je weet wel, vol met buitenlanders met hun kruiden en goedkope groenten, ideaal voor thee te kopen imo). Maar groene thee is een verzamelnaam van verschillende thee's. Zijn deze allemaal goed? (pakweg, muntthee is ook groene thee?)

Ja en dan zoeken naar aziatische kraampjes, dan vind je er zo wel een!!!

Nieuwe multi vit (Animal Pak) vanaf nu.
wel veel pillen, maar enorm goedkoop als je ze in bulk haalt bij XXL

Heb ook ressurect van ronnie coleman gewonnen via een wedstrijd, lijkt me wel eens leuk om te proberen.
En de xxl test booster heb ik via hun facebook actie ook gewonnen :p

Bon, vrij katabole avond, deze ochtend nog maar 85 kg op de weegschaal? Al krijg ik wel te horen dat mijn werk echt zichtbaar begint te worden...dus ik ga wat meer/beter moeten beginnen eten denk ik!

Terug
Naar boven