- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twas in totaal 1 kg zag ik op de site! Maar ze hadden me dat andere uitgelegd 
ober en wat andere mensen die het niet opkregen keken me vreemd aanJa mantwas in totaal 1 kg zag ik op de site! Maar ze hadden me dat andere uitgelegd
Maar tis wel opgeraakt!ober en wat andere mensen die het niet opkregen keken me vreemd aan

Dem silly ecto's.
Herkenbaar. Wij hebben hier een restaurant waar ze verschillende stukken vlees & vis grillen voor je neus.
Dus eerst eet ik mijn dubbele kipfilet op, dan nog de zalmfilet van moeder & mijn vriendin & dan nog een stuk biefstuk van mijn stiefbroer.
Gains were made that day friend.![]()

Dacht dat hij het niet at omdat hij geen dood dier wou eten?
Anyways, wat zijn symptomen van overtraining?
Op de weegschaal na de vreetbui van gisteren... 86 kg...dafuq
Ik wou eens mijn lichaamsgewicht, vet, VVM, vochtpercentage etc gaan laten berekenen.
Is dit de moeite? Is dit accuraat? het zou maar 10 euro kosten dus..
Kun je net zo goed zo'n driepuntsmeter halen van ebay toch, voor 3 euro ofzo. Dan kun je het altijd zelf uitrekenen.

Jawel toch? Wat is het verschil met als je dat bij iemand laat doen. Doen ze precies hetzelfde alleen voor gelden doen ze het voor jou haha.

Nene das echt zo'n weegschaal en shit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil trouwens beginnen met groene thee te drinken, iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen? Die van Lipton lijkt me kwalitatief ook niet het beste...
In Nederland haal ik de mijne altijd bij de indonesishe toko. Slimming herb heet die. Weet niet of ze dat in België ook hebben?
ik dacht eens te gaan kijken op zo'n zondagmarkt (je weet wel, vol met buitenlanders met hun kruiden en goedkope groenten, ideaal voor thee te kopen imo). Maar groene thee is een verzamelnaam van verschillende thee's. Zijn deze allemaal goed? (pakweg, muntthee is ook groene thee?)Goeie vraagik dacht eens te gaan kijken op zo'n zondagmarkt (je weet wel, vol met buitenlanders met hun kruiden en goedkope groenten, ideaal voor thee te kopen imo). Maar groene thee is een verzamelnaam van verschillende thee's. Zijn deze allemaal goed? (pakweg, muntthee is ook groene thee?)