Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Jij groeit als een kool zeker? Whut. Jelly at training bro.

• Topic Starter Topic Starter
Ga wel stevig ja :D merk/zie ook verschil :p

@ Arnodsi, nope niet ATG, wel parallel

We verwachten dan ook niets minder van je op het einde van je cut als je echt sans carbs zit hé vriendschap! :D

Ben nu nog aan het bulken he :p

Ben wel benieuwd naar die cut... ga op 90 kg progress pics nemen, dan terug aan het einde van mn cut op 85 kg

We verwachten dan ook niets minder van je op het einde van je cut als je echt sans carbs zit hé vriendschap! :D
:sad:

Zit vandaag (tot nu toe) al op -100g carbs :sad:

Nu we toch over low carb bezig zijn, kennen jullie nog goede low carb maaltijden? :P

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 14:29 ----------

Ben nu nog aan het bulken he :p

Ben wel benieuwd naar die cut... ga op 90 kg progress pics nemen, dan terug aan het einde van mn cut op 85 kg
Mispak je niet aan die KGs, ben al +3kg kwijt er zo'n groot verschil is er nog niet ;)

Nu we toch over low carb bezig zijn, kennen jullie nog goede low carb maaltijden? :P

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 14:29 ----------

Mispak je niet aan die KGs, ben al +3kg kwijt er zo'n groot verschil is er nog niet ;)

Hahahaha, elke rustdag (3x in de week toch) zit ik op low carb bro. Kwestie van gewoonte.
Keto brood! Keto pizzadaag!
Gewoon alles goed beleggen met groentjes & verschillende soorten vlees/vis.
Of een eiwittenpannenkoek van Bodylab/Body & Fit, & in plaats van met suiker/honing, met kaas & hesp zoals ze in Bretagne doen :meal:

Hahahaha, elke rustdag (3x in de week toch) zit ik op low carb bro. Kwestie van gewoonte.
Keto brood! Keto pizzadaag!
Gewoon alles goed beleggen met groentjes & verschillende soorten vlees/vis.
Of een eiwittenpannenkoek van Bodylab/Body & Fit, & in plaats van met suiker/honing, met kaas & hesp zoals ze in Bretagne doen :meal:
Dat is de eerste keer dat ik bewust low carb zit :(

Straks een papillot maken met tilapia en groentjes :meal:

Oeie nu vraag je wat, niet direct een idee...ik ga dan gwn voor kip en groentjes... :(

Op rustdagen snoei ik ook wel in m'n carbs. Dit door geen pasta/rijst/aardappelen te eten. Dan is het enkel vlees/vis met groenten...

Damn gast, die training. Je haalt me zo in met squats :( Maar, alweer deadlifts?

Damn gast, die training. Je haalt me zo in met squats :( Maar, alweer deadlifts?

Ik ben eraan aan het werken man :D komt goed komt goed, geef het even! Voel dat mn pull ups ook beter gaan (deze dragen volgens mij op lange termijn ook bij aan die deadlift). Dus ik zie het volledig goedkomen!

Volgende week wil ik eens kijken naar 120 kg deadlift..

Oja, ik was even vergeten dat jij 3 keer per week zwaar deadlift (wat erg veel is!)

Nette training bro!

Had je die bessenkwarkshake nog geprobeerd? :D

Trainingen gaan lekker man, jelly op je kracht.

Allright, straks uiteten met de gf :D

Resto waar je steppegras 800 gr(onmenselijk dunne frietjes) en 220gr vlees kan eten... bring on that bulk!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven