- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Cheatmeal? Zijn lowfat burgers dus moet wel in te passen zijn lijkt me?weet ik eigenlijk niet waarom ik het vroeg, mss omdat ik zulke burgers met mayonaise mis(net begonnen aan 6de maand cutten)
zonder mayo is er niets aan, en mayo is slechtCheatmeal? Zijn lowfat burgers dus moet wel in te passen zijn lijkt me?

Zondag?

Nee, maar nu kon ik niet eens aan m'n schoudersMooie training, nice deads en bors! Wat voor hoek hanteer je voor BOR?
Kan je dat normaal gesproken wel dan?![]()

No homo?Haha geweldige training! Ik stond te bibberen op m'n benen, mijn onderarmen stonden knetterhard (ik kon amper m'n rug inzepen in de douche)!
Rug brak en stijf, kramp in biceps deze nacht... good train was good![]()
wat doe jij 's nachts?Haha ik train inderdaad zonder handschoenen

Altijd no homo, toch?

wut, dat is wat snel niet?Zie je wel dat je die 140kg moest pakken! Volgende week 160!![]()

Ben al een tijd naar push/pull/benen overgegaan

heb niets meer kracht meer in m'n benenEnorm goed! Het is vooral fijn om echt voluit te gaan voor die 2 spiergroepen. Bij fb moest ik wat wikken en wegen waar ik hard of harder op wou gaan.Hoe bevalt Push/Pull/Legs je?
Ga binnenkort waarschijnlijk ook switchen naar zo'n routine, enkel zit ik wat vast met hoe m'n zwakke punten meerdere keren ga aanpakken.