XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Mooi! Eindelijk gaat die 150kg deadlift hier voorbij komen!

Goede vooruitgang trouwens, goede massa!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.922
Wat is daar grappig aan ? Als je heel erg diep gaat of gewoon erg hard cut zou AAS best wel eens kunnen helpen om spierverlies te minimaliseren.
Ja klopt, maar ik vind met mijn stats kuren voor te cutten niet de beste manier. Zo diep wil ik ook nog niet cutten :D

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Mooi! Eindelijk gaat die 150kg deadlift hier voorbij komen!

Goede vooruitgang trouwens, goede massa!
Ik scheur 'm kapot.

Dankje!

je wilt in 6-8weken hoeveel procent kwijt dan?

• #3.924
hangt van veel factoren af.

Als je op 16/17 staat en naar 12/13 wilt moet dat prima lukken indd.

• #3.926
hangt van veel factoren af.

Als je op 16/17 staat en naar 12/13 wilt moet dat prima lukken indd.
Ik had gehoopt 16/17 toch al voorbij te zijn, maar heb het al even niet gemeten dus durft het niet zeggen!

Hoe dichter bij de 10% hoe beter natuurlijk..

Hé sayer, ik squat meer dan jij deadlift :trollface:

:kiss:

Je wil NU gaan cutten... met de kerstdagen en oud-en-nieuw voor de deur ? Of gelijk met alle huisvrouwen mee op dieet in januari ?

• #3.932
Je wil NU gaan cutten... met de kerstdagen en oud-en-nieuw voor de deur ? Of gelijk met alle huisvrouwen mee op dieet in januari ?
Ik ben al sinds juli aan het bulken, vanaf 1 januari start ik met cutten (maar dan niet omdat de huisvrouwen dan starten!)

• #3.933
Dag begon vrij slecht, moest naar de keuring (herkeuring omdat er een lamp licht afweek :roflol: )

Daar aangekomen wilt mijn auto niet meer starten (kou en weet ik nog wat). In gang moeten duwen, tijd door kwijtgespeeld...

Eenmaal aangekomen in de gym heeft dit volgend resultaat gegeven:

Start 10.30

Deadlift:

8 x 130
5 x 140
1 x 150 PR -> benen aan het trillen, even zwart voor m'n ogen. Maar het is gelukt :)

Lat pulldown:

12 x 57.5
12 x 65
12 x 65

Cable row:

12 x 77
12 x 82 PR

BoR:

8 x 70
8 x 70
8 x 80

Dumbell row:

12 x 30
12 x 30
12 x 32

Dumbell curl:

15 x 12
15 x 14

Preacher curl:

10 x 32.5
10 x 37.5

Bent over side raises:

15 x 6
15 x 8
15 x 8

Einde 11.45

Dl 150 was maar 1 rep, maar toch ben ik er enorm blij mee. Zeker aangezien 140 PR was van vorige week!

Goede pump, fijne training. Ik ben brak nu.

I freaking knew it! Die 150kg zat erin, ik zei het toch! Goed dat je mij hebt om je nu en dan een schop onder je kont te geven he ;)

• #3.935
I freaking knew it! Die 150kg zat erin, ik zei het toch! Goed dat je mij hebt om je nu en dan een schop onder je kont te geven he ;)
Haha dankje man, ik heb me echt liggen opfokken. Ik moest en zou die 150 omhoog krijgen...ik wou hier niet terugkomen zonder dat te doen..

Haha dankje man, ik heb me echt liggen opfokken. Ik moest en zou die 150 omhoog krijgen...ik wou hier niet terugkomen zonder dat te doen..

Misschien maar best ook! Als het je niet was gelukt had Guts je gebitchslapped van hier tot ginder en terug.

Of Sanca ... Of Glecky ... Of als MassiveBe en ik onze krachten bundelen, kunnen wij het ook wel :o

Misschien maar best ook! Als het je niet was gelukt had Guts je gebitchslapped van hier tot ginder en terug.
Volgende x een ghostpepper en dan trekt hij alles van de grond!

Of Sanca ... Of Glecky ... Of als MassiveBe en ik onze krachten bundelen, kunnen wij het ook wel :o

:roflol::roflol:

Ow en sayer:
20101224161625!Son-i-am-proud.jpg

• #3.940
Volgende x een ghostpepper en dan trekt hij alles van de grond!

:roflol::roflol:

Ow en sayer:
20101224161625!Son-i-am-proud.jpg

Dankje broeder! Ik voel het nu wel in m'n benen :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Post workout meal:

100 gr spirelli
rundersteak
200 gr kerstomaten

Hulk Force V2 :cool:

Terug
Naar boven