Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, maar ik vind met mijn stats kuren voor te cutten niet de beste manier. Zo diep wil ik ook nog niet cuttenWat is daar grappig aan ? Als je heel erg diep gaat of gewoon erg hard cut zou AAS best wel eens kunnen helpen om spierverlies te minimaliseren.

Ik scheur 'm kapot.Mooi! Eindelijk gaat die 150kg deadlift hier voorbij komen!
Goede vooruitgang trouwens, goede massa!
Ik zou me nog eens moeten meten, weet niet op hoeveel ik nu zit.
Ik had gehoopt 16/17 toch al voorbij te zijn, maar heb het al even niet gemeten dus durft het niet zeggen!hangt van veel factoren af.
Als je op 16/17 staat en naar 12/13 wilt moet dat prima lukken indd.
Alsof dit een wedstrijd is
maar gz met die mijlpaal!Alsof dit een wedstrijd ismaar gz met die mijlpaal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben al sinds juli aan het bulken, vanaf 1 januari start ik met cutten (maar dan niet omdat de huisvrouwen dan starten!)Je wil NU gaan cutten... met de kerstdagen en oud-en-nieuw voor de deur ? Of gelijk met alle huisvrouwen mee op dieet in januari ?
)
Haha dankje man, ik heb me echt liggen opfokken. Ik moest en zou die 150 omhoog krijgen...ik wou hier niet terugkomen zonder dat te doen..I freaking knew it! Die 150kg zat erin, ik zei het toch! Goed dat je mij hebt om je nu en dan een schop onder je kont te geven he![]()
Haha dankje man, ik heb me echt liggen opfokken. Ik moest en zou die 150 omhoog krijgen...ik wou hier niet terugkomen zonder dat te doen..
Misschien maar best ook! Als het je niet was gelukt had Guts je gebitchslapped van hier tot ginder en terug.

Volgende x een ghostpepper en dan trekt hij alles van de grond!Misschien maar best ook! Als het je niet was gelukt had Guts je gebitchslapped van hier tot ginder en terug.
Of Sanca ... Of Glecky ... Of als MassiveBe en ik onze krachten bundelen, kunnen wij het ook wel![]()

Volgende x een ghostpepper en dan trekt hij alles van de grond!
Ow en sayer:
![]()