MoneyQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
Ik verdien 'm ook niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Desnoods koop ik er één 
Hangt van je yoga skills afDesnoods koop ik er één
![]()
Maar ik doe niet aan yoga. Dus daarmee voldoe ik al niet aan de vaardigheden.

Je hoeft toch niet persé aan yoga te doen? Als je de standjes maar kan![]()

Oké, genoeg voor vandaag.
1) Dit wordt me te awkward.
2) Ik wil Thomas niet de voldoening geven van vijf nieuwe pagina's tekst in z'n log.![]()

Ik zeg ook nergens dat ab oefeningen voor niks dienen... ik train ook abs.
Het heeft gewoon geen carry over naar niks. En als je +1min kan planken is de effectiviteit al ver zoek. Een
sterke core bouw je oa ook op door ab oefeningen. Maar niet door planks imo
En als jij je abs niet voelt bij pullups doe je iets verkeerds![]()
nene ik zeg net dat abs enorm getraind worden bij pull ups, na pull up negatives kan ik amper rekken de volgende dag. Maar idd mss moeten het meer hebben over sayer zijn onwilligheid om hardkern abs te trainen
Ik denk idd dat die beter aan de slag kan met wat meer landmines, side bends, woodchoppers, weighted leg raises etc...
Dus hup Sayernene ik zeg net dat abs enorm getraind worden bij pull ups, na pull up negatives kan ik amper rekken de volgende dag. Maar idd mss moeten het meer hebben over sayer zijn onwilligheid om hardkern abs te trainen

Ah oepsIk denk idd dat die beter aan de slag kan met wat meer landmines, side bends, woodchoppers, weighted leg raises etc...
Dan planksDus hup Sayer
Die woodchoppers vond ik maar meh...weighted leg raises had Guts me een variant van uitgelegd (maar is makkelijker met workout partner erbij)

Met een 20 kg schijf in je handen helemaal strekken van armen en benen (maar net niet de grond raken) en dan armen naar knieën en knieën naar armen (dus zo weer zo klein mogelijk maken), als in een crunch, en weer uitstrekken? Probeer dat maar 's. Maar rug in de grond blijven drukken, geen holle rug.
Of Russian twist met 20+ kg.
Zoiets?

godver, correct. Thanks Rob