- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Laatste minuten op het werk en dan weer chest workout (en beetje kuiten
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste minuten op het werk en dan weer chest workout (en beetje kuiten
)@Robke78 jij de link in je sig al kunnen aanpassen dat ie naar de laatste post telkens gaat?

maar doelde er eerder op, met welke url moet je werken om je link altijd naar de laatste nieuwe post te laten gaan? Had die info vroeger van jou eens gekregen 
Dat had ik inderdaad gezienmaar doelde er eerder op, met welke url moet je werken om je link altijd naar de laatste nieuwe post te laten gaan? Had die info vroeger van jou eens gekregen
![]()
Godver...ik had wel de laatste postGeen idee man
Ik copy/paste gewoon de URL in mijn handtekening. Dus rechts klik op de post nummer, copy link location, paste in de handtekening.
Ik had nooit de laatste post als handtekening. Enkel de laatste training

Vond het wel handig, moest ik nooit die link in m'n sig aanpassenIs nu toch ook niet meer nodig. Je kan toch vanuit het overzicht gelijk naar de laatst ongelezen post gaan dacht ik

Vond het wel handig, moest ik nooit die link in m'n sig aanpassen![]()
Anders moet je telkens naar de laatste tren zoeken 
Noem je mijn log nu kalm en doodBij een rustig log is dat idd wel handigAnders moet je telkens naar de laatste tren zoeken
![]()

Das zeer diplomatisch verwoordHet staat gewoon niet vaak bovenaan in de lijst van nieuwe posts zullen we maar zeggen![]()

Vooral na die side raises komt die wel aan

Ik kwam echt net dit filmpje tegen en zie in jouw topic "behind the neck".. ik dacht, die deel ik toch graag even met je!