Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha
nene eens horen bij Guts die mee dit schema heeft samengesteldGeef em maar een pak rammelHahahanene eens horen bij Guts die mee dit schema heeft samengesteld

Gek, die man maakt zelf een zweep

Kan je dat iets genuanceerder brengen
Hahaha, sorry man! Ik kan het me voorstellen, ben ook niet echt tevreden terwijl ik mooi tussen de 12-15% schommel. Ben er wel tevreden mee, maar kan altijd droger haha. Training is altijd met ups en downs, dus als je nu lekker door gaat en na de verhuizing kan je er weer 100% tegen aan! Succes man!!Kan je dat iets genuanceerder brengen
Ik sta inderdaad wat minder scherp maar wil (en kan) me momenteel niet bezighouden met een degelijke cut. Ik wil geen half werk leveren dus dan maar even op deze manier verderdoen.
Reden van niet kunnen bezighouden met cut, ik zit momenteel met een verhuis die eraan zit te komen, dan is mijn cleanbulk met wat cardio makkelijker dan een deftige cut.
)ThanksHahaha, sorry man! Ik kan het me voorstellen, ben ook niet echt tevreden terwijl ik mooi tussen de 12-15% schommel. Ben er wel tevreden mee, maar kan altijd droger haha. Training is altijd met ups en downs, dus als je nu lekker door gaat en na de verhuizing kan je er weer 100% tegen aan! Succes man!!
Ik ook hoor, nooit tevreden
workouts gaan nog goed vooruit, is eerder het dieet gedeelte (en het gepaarde prikkelige humeur die niet samengaan met het cutten) die ik wil vermijden tijdens het verhuizen 
Goh; ik train altijd met een voorop gesteld doel, dus ook al zit er nog meer in (een extra set of extra reps) ik doe ze niet omdat ik op lange termijn mezelf dan tegenwerk.Nette training weer man!Gewoon een vragaje, ben benieuwd. Denk je ook als je iets meer rust neemt tussen je series, je niet nog betere trainingen neer kunt zetten? Of is kracht niet je voornaamste doel, aangezien je bij sommige oefeningen best laag in de reps zit.

Gewoon op m'n ipod
(staat wel een tv op elk cardio toestel, maar op de uren dat ik train is daar echt niets op) Tijd vliegt voorbij als je iets opzet wat je kan volgen.Hmm ik ben ook net begonnen met cardio 10/15 min is wel te doen maar daarna ga ik me vervelen. Waar download je series dan?Gewoon op m'n ipod(staat wel een tv op elk cardio toestel, maar op de uren dat ik train is daar echt niets op) Tijd vliegt voorbij als je iets opzet wat je kan volgen.
kickasstorrent gewoon, dan via progje omzetten (want iPod werkt enkel met bepaalde bestanden). Subs in het engels zet ik bij in de map, bij het omzetten komt deze dan bij op het video bestand te staan.Hmm ik ben ook net begonnen met cardio 10/15 min is wel te doen maar daarna ga ik me vervelen. Waar download je series dan?
Nog even de workout van vandaag!
Start 13.07
Deadlift:
6 x 155
4 x 165
2 x 175 failed
2

Baalde er ook van, maar het ging gewoon niet. Deadlift ervoor ging ook moeizamer. Wil geen excuses zoeken maar vorige week had ik op datzelfde tijdstip al al m'n maaltijden binnen (vroege shift) nu was de workout op nuchtere maag (late shift)
Baalde er ook van, maar het ging gewoon niet. Deadlift ervoor ging ook moeizamer. Wil geen excuses zoeken maar vorige week had ik op datzelfde tijdstip al al m'n maaltijden binnen (vroege shift) nu was de workout op nuchtere maag (late shift)