- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Gegarandeerd toffe trainingen, ik kan het aanraden!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gegarandeerd toffe trainingen, ik kan het aanraden!
Lekkere training weer. Eerst pullups en dan pull down. Toe maar![]()
thanks, voelde goed aan! Bijna wel de ab oef achterwege gelaten, maar dan toch even doorgebeten 
Abs zijn soms zo killing. Ik doe vaak leggraises oid na een training, puur om dat je ook je core strenght wat moet pakken. Dan voel ik het vaak al directthanks, voelde goed aan! Bijna wel de ab oef achterwege gelaten, maar dan toch even doorgebeten
![]()

Is ook zo dat het nu wat moeilijker is om dit te skippen aangezien ik er wat routine in heb gebouwd, voordien zei ik nogal snel: ach de volgende keer welAbs zijn soms zo killing. Ik doe vaak leggraises oid na een training, puur om dat je ook je core strenght wat moet pakken. Dan voel ik het vaak al direct![]()
Loopband is misschien niet de juiste term:Series kijken op de loopband? Lijkt me moeilijk? Op fiets, cross of step ok, maar al lopend...
dat heb ik nog nooit gezien
Ziet er wel iets interessants uit
![]()
)lijkt meer op een X-wing fighter dan een loopband, laat het aan de fitnessindustrie om alles lekker ingewikkeld te maken
Ik vind het een aangename manier om m'n cardio te doenSayer zijn gym heeft echt de meest futuristische cardio toestellen
Maar dan wel geen fatsoenlijk squatrack..

Sayer zijn gym heeft echt de meest futuristische cardio toestellen
Maar dan wel geen fatsoenlijk squatrack..

Jij had toch wel een fatsoenlijk SQ rack ter beschikking? And look what happened to you!![]()
arnodsi got Rob-whippedOverbelast door teveel te squaten?Jij had toch wel een fatsoenlijk SQ rack ter beschikking? And look what happened to you!![]()

Die verrokken hamstring op weekend?
Had niets verrekt ze, was overbelast. Idem met nek/bovenrug