XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Ga ik volgende keer ook doen, kijken of ik voor de eerste keer in m'n leven een pomp in benen kan krijgen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.783
Workout van gisteren!

Start 12.56

T bar row:

5 x 75
5 x 75
5 x 75

Pull ups:

5 x bw+15
5 x bw+15
5 x bw+15

Lat pulldown:

10 x 77
10 x 77
10 x 77

Dumbell row:

10 x 32
10 x 32
10 x 32

Shrugs:

10 x 70
10 x 70
10 x 70

Skullcrushers:

10 x 32.5
10 x 32.5
10 x 32.5

Tricep pushdown:

100 x 27

Einde 13.40

Landmine abs

10 x 7.5
10 x 7.5
10 x 7.5

Ab wheel

1 x 15
1 x 12
1 x 10

@Sylve en @MoneyQ progress!

Lekkere training weer. Eerst pullups en dan pull down. Toe maar :D

• #5.785
:wl: thanks, voelde goed aan! Bijna wel de ab oef achterwege gelaten, maar dan toch even doorgebeten :o
Abs zijn soms zo killing. Ik doe vaak leggraises oid na een training, puur om dat je ook je core strenght wat moet pakken. Dan voel ik het vaak al direct :P

100 reps!

SmLvjuo.gif

• #5.788
Abs zijn soms zo killing. Ik doe vaak leggraises oid na een training, puur om dat je ook je core strenght wat moet pakken. Dan voel ik het vaak al direct :P
Is ook zo dat het nu wat moeilijker is om dit te skippen aangezien ik er wat routine in heb gebouwd, voordien zei ik nogal snel: ach de volgende keer wel

Series kijken op de loopband? Lijkt me moeilijk? Op fiets, cross of step ok, maar al lopend...

??? dat heb ik nog nooit gezien :D Ziet er wel iets interessants uit :)

lijkt meer op een X-wing fighter dan een loopband, laat het aan de fitnessindustrie om alles lekker ingewikkeld te maken

Sayer zijn gym heeft echt de meest futuristische cardio toestellen :roflol:
Maar dan wel geen fatsoenlijk squatrack..

• #5.795
??? dat heb ik nog nooit gezien :D Ziet er wel iets interessants uit :)

Staan er enkele bij ons, gaan wel vaak kapot (dan gaan die banden apart als zot omhoog en omlaag, of ze gaan niet meer omhoog en omlaag :o )

lijkt meer op een X-wing fighter dan een loopband, laat het aan de fitnessindustrie om alles lekker ingewikkeld te maken

Is geen rocket science hoor :D Ik vind het een aangename manier om m'n cardio te doen

Sayer zijn gym heeft echt de meest futuristische cardio toestellen :roflol:
Maar dan wel geen fatsoenlijk squatrack..

Goh squatrek is toch niet zo'n ramp? Buiten dat je op onze toestellen via google maps kan lopen (want ja, dat willen we allemaal niet?) staan er niet zoveel gekke toestellen imo :p

Terug
Naar boven