- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al klein jaar niet gemaxed op MP dit was ook seated. Vorige semi-max was 3 x 80 dus dan valt deze 1rm nog mee na een jaar!
Godver en ik eet zo graag banaanIk laat deze even hier.Maar ik heb wel echt een goed idee voor een after-workout snack, so be prepared Thomas.
mits ik het zelf niet opeet of het gewoon mislukt, wat, nouja... ook kan gebeuren

Pump en meer spierpijn de dag zelf/erna, dus jaYayyy, abs pijn!Merk je nu al iets van je dropsets?

Haha ja was seated sorry RobGodver! Ik zie nu pas dat die MP seated was! Jij cheater !
Wel lekker wat reps met de 160 op je DL

Mijn glute doet moeilijk
Alles ging weer goed, was aan het twijfelen om weer te dlen, maar na zware sldl weer last..Als jij terug op niveau komt ben ik er weer aan voor de moeite

Mijn glute doet moeilijkAlles ging weer goed, was aan het twijfelen om weer te dlen, maar na zware sldl weer last..
Eigenlijk heb ik gewoon dagelijks een goede massage nodig!
Enne, doet jouw vriendin geen goede massages dan?! En anders, je was ook behoorlijk close met Thomas toch, halve naaktfoto's in de gym maken enzo!