MoneyQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook met stappen van1.25? Vond de superset landmine met ab wheel harder dan deze drop btwDie face pulls hè... Ik had daar zo'n rare oef van een tijd terug. Face pull en vervolgens je bovenarmen naar achteren (hard to explain). Dus ik heb best een hekel eraan gekregen. :') Ik ga je landmine drop ook doen binnenkort, Thomas!
Ook met stappen van1.25? Vond de superset landmine met ab wheel harder dan deze drop btw
Waren vrij kleine stappen, weet wel niet of het met 2.5 beter was geweest...Vond je die 1.25 wel oké of zou je zeggen: grotere stappen?
En wel ja? Bij mij wrs ook maar mijn armen waren al op toen ik die supersets ging doen. Ik zal 's denken over een volgende challenge...
Waren vrij kleine stappen, weet wel niet of het met 2.5 beter was geweest...
Ho ho, ben niet zomaar meteen zwaar begonnen. Eerst een aantal weken met 60-80kg, wat later 100 en dan tot 120 gegaan. En dat gaat blijkbaar niet..Maar waarom doe je dan ook meteen een zware sldl?Enne, doet jouw vriendin geen goede massages dan?! En anders, je was ook behoorlijk close met Thomas toch, halve naaktfoto's in de gym maken enzo!
verjaardagscadeautjeHo ho, ben niet zomaar meteen zwaar begonnen. Eerst een aantal weken met 60-80kg, wat later 100 en dan tot 120 gegaan. En dat gaat blijkbaar niet..
Dat was de bedoeling javerjaardagscadeautje

Nee, als verjaardagscadeau geef ik hem de eer om mij te mogen masserenDan maar hopen dat je elke dag jarig bent want anders wordt het nog niet iets dagelijks. Of bedoel je dat je jezelf een massage van Thomas geeft voor zijn verjaardag today?![]()

Nee, als verjaardagscadeau geef ik hem de eer om mij te mogen masseren![]()

thanks Bob
MoneyQ is dus echt wel sterker dan ze zelf denkt 

maar goed, energie en kracht zitten nog meer dan goed! 
Workout van woensdag niet gelogged, maar pittig was het welthanks Bob
MoneyQ is dus echt wel sterker dan ze zelf denkt
![]()

Dankje Yorrick!