Nastypants
Cool Novice
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
Alsof je het niet leuk vond

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh dat zeker wel, zou wel handig zijn als je er bij elke dropset bij zou zijn, maar dan ga ik nog ietsje meer dood

Geduld, geduld!
Oh dat zeker wel, zou wel handig zijn als je er bij elke dropset bij zou zijn, maar dan ga ik nog ietsje meer dood![]()
Vandaag begint het schema weer opnieuw, alles wat proberen verhogen. Merk duidelijk dat carbs weer in m'n voeding zitten want voel me pak energieker en beter (niet dat ik me enorm slecht heb gevoeld tijdens keto, maar wel wat sneller geïrriteerd)
Straks dus chestday + kuiten, abs superset en 20 minuten cardio! Om af te sluiten even de sauna in!
Kom maar afDoen we het deze week toch gewoon nog eens!
Plus nu zijn er weer carbs!

Nee cardio valt buiten die tijd, tijd is puur voor het krachtgedeelte!Jij draait ook aardig volumes weg of zie ik dat verkeerd! Zijn die 100 reps in 1 set??
En zit die 20 minuten cardio ook nog bij de aangegeven tijd?

Iifym toch?

Wat voor verhoging moet ik aan denken bij bijvoorbeeld de bench?Nee cardio valt buiten die tijd, tijd is puur voor het krachtgedeelte!
De 100 reps hebben als doel om in 1 keer te lukken en dan te verhogen
(Week 1: 100 reps
Week 2: 85 reps
Week 3: 70 reps
Week 4: 55 reps
Week 5: 40 reps
Week 6: 25 reps)
Heb zo voor elke spiergroep een oefening. Als de lagere trap lukt dan verhoog ik volgende cycle (van 6 weken) de hogere trap.
Idee van @Guts en geniet er wel van om dat op deze manier te doen![]()
)
Ah juist, bench is een andere cycle:Wat voor verhoging moet ik aan denken bij bijvoorbeeld de bench?