- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets te snel van willen eten, was maandag m'n avond eten en m'n gehemelte doet nu nog altijd wat pijn

HerkenbaarIets te snel van willen eten, was maandag m'n avond eten en m'n gehemelte doet nu nog altijd wat pijn![]()
![]()

Zo lang uitstellen om te eten dat de warmte niet boeit omdat je zoveel honger hebt

)
Workout met @MassiveBe en @arnodsi morgen met home made post wo meal erna (foto's volgen nog wel)
Legday, max op squat. Eens zien wat ik eruit krijg nu ik spotter bij me heb![]()
Zo lang uitstellen om te eten dat de warmte niet boeit omdat je zoveel honger hebt![]()

100x40kg is behoorlijk dodelijk volgens mij..net als 85x20kg...het lijkt weinig, maar volgens mij heb je aan het eind het gevoel dat je arm eraf valt..Haha die pic is wel heel accuraat[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die volumes trouwens100x40kg is behoorlijk dodelijk volgens mij..net als 85x20kg...het lijkt weinig, maar volgens mij heb je aan het eind het gevoel dat je arm eraf valt..

Op mijn werk doet de foto het niet, maar klinkt goed!Eten van vrijdag:
-rijst
-quinoa
-sojascheuten
-lente ui (of pijpajuin in het vlaamsch)
-gemarineerde kalkoen (in ketjap, sambal en wat kruiden)
![]()
Haha nene geen prive gym (I wish) maar door mijn ploegen kan ik op de rustige momenten gaan trainen (zoals vandaag zat er maar 2 man in het krachtgedeelte, dan kan ik goed doortrainenNice squats!!!
Train je in een privé gym? Die trainingen van jou zijn altijd snel afgerond!![]()
)