- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Dankje
straks meer van dat (oke wel geen legs)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje
straks meer van dat (oke wel geen legs)Nee cardio valt buiten die tijd, tijd is puur voor het krachtgedeelte!
De 100 reps hebben als doel om in 1 keer te lukken en dan te verhogen
(Week 1: 100 reps
Week 2: 85 reps
Week 3: 70 reps
Week 4: 55 reps
Week 5: 40 reps
Week 6: 25 reps)
Heb zo voor elke spiergroep een oefening. Als de lagere trap lukt dan verhoog ik volgende cycle (van 6 weken) de hogere trap.
Idee van @Guts en geniet er wel van om dat op deze manier te doen![]()
Veel bloed naar gevoelige plaatsen en voor een deel ook massa bouwen. Was een idee van @Guts om het op deze manier uit te werken
Goede instelling!Goed, training was al uitgeschreven en dan weiger ik aanpassingen te doen (zoals bv lagere lunges of geen dropset omdat ik al dood aan het gaan was) dus gewoon maar even doorgebeten. Die cardio moest ik ook van mezelf al was het absoluut niet met plezier deze keer
Al bij al goede workout, zeker nadat ik wat bekomen was![]()

Die 100 reps is echt stukgaan volgens mij!! 
Thanks, samengesteld met @Guts hij gebruikt zelf een gelijkaardige variant met minder isolatie. Is wel aangenaam om elke week een andere reprange/volume op de compounds te hebben!Goede instelling!Die 100 reps is echt stukgaan volgens mij!!
Best een interessant schema ook!![]()
)Straf workouts en cardio verspreid zich als een epidimie op DBB..Thanks, samengesteld met @Guts hij gebruikt zelf een gelijkaardige variant met minder isolatie. Is wel aangenaam om elke week een andere reprange/volume op de compounds te hebben!
Vandaag rustdag, maar die is aangepast naar een cardio, abs en wat high rep leg oef als straf voor me gisteren even te laten gaan (strafworkout a la @Skatermarvin dus)

Je moet het maar vragen en dan stuur ik beide excell files door (staan de formules al in)Straf workouts en cardio verspreid zich als een epidimie op DBB..
Heb het schema opgeslagen eventueel voor 'later'..

Altijd welkom, voor vragen sta ik zeker ook open. Kan zijn dat het antwoord wat op zich laat wachten want het technische van hoe m'n schema in elkaar zit regelt @GutsJe gaat lekker man. Interessante manier van trainen ook. Ik ga je logje komende tijd even wat nauwlettender in de gaten houden!

huppaaa!
Wat gaat dit snel vooruit als je ondertussen ook nog een serie kan kijken op je iPod 
De deadlift? Dit waren speed reps
normaal train ik ze zwaarder ja!Haha thanksMooie trainingen man! Beste volumes ram je ook weg met die 115kg op de bench![]()