AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Haha nene geen prive gym (I wish) maar door mijn ploegen kan ik op de rustige momenten gaan trainen (zoals vandaag zat er maar 2 man in het krachtgedeelte, dan kan ik goed doortrainen :D )

Dat is echt heerlijk. Vandaag ook 's middags wezen trainen. Geen gezeik aan je hoofd en nergens wachten :D

Voormiddagtrainer checkin in

Die calf raises moet je toch wel zwaarder kunnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.144
Vraag aan iemand of die op jouw rug kruipt

• #6.147
Vraag aan iemand of die op jouw rug kruipt
In mijn gym zou dat willen zeggen dat ik iemand met veel overgewicht zou moeten vragen :roflol: lopen geen 120+ kg buffels rond, enkel oude dikke mannen van dat gewicht misschien... al waren de arnodsi raises wel goed :D

Vraag of er 2 mensen op je rug kruipen. :D
Lekker bezig trouwens kerel!

En gewoon met dumbbells?

Zeker op de Smith, al is er ook iets te zeggen voor je balans zoeken met een losse stang.

• #6.155
  • #6.156
Workout van gisteren:

Start 10.27

Deadlift:

100 x 60

Goodmornings:

6 x 80
6 x 80
6 x 80

Front squat:

6 x 80
6 x 80
6 x 80

Hamstring curls:

6 x 72
6 x 72
6 x 72

Farmer walks:

6 x 44

Wrist curl:

70 x 20

Einde 11.11

Dropset:

Hamstring curl

Pump van die 100 reps op deadlift is insane, voelt wat meer als cardio ook maar het blijft een goed gevoel geven die 100-reppers :wl:

Na deze rustperiode (wil niet direct te snel verhogen na deze cut om fatgains te vermijden) nog eens kijken naar een bulk en zien hoe dicht ik bij de 90 kg kan komen zonder m'n vp daarbij al te gek laten doen...toekomstplannen!

• #6.157
Maaltijd van zondag:

-Couscous
-Verse vis (roodbaarsfilet
-Verse munt
-Lente ui
-Rozijnen

Zeer lekkere combinatie! :meal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

100 reps deadlift, wil je dood fzo?

• #6.159
Damn goede maaltijd zeg. Ik maak zelf ook wel eens cous cous icm rozijnen alleen dan altijd met vlees. Volgende x ga ik zeker eens experimenteren met vis :D!

Terug
Naar boven