Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat een leuke meet worden zondagik ben niet jaloers, en ik ben nu all about the ice cream cones van 1.25€

Heel mijn trainingsprogramma weer in de war...
Thanks man, nog 1 afspraak om laatste stukje te laten afwerken (je ziet de rode lijnen al uitgetekend op de biceps, was alleen niet genoeg tijd om dit gisteren bij te doen). Zal voor ergens na de zomer zijn, ze is nogal druk bezet met afspraken

)Thanks man, nog 1 afspraak om laatste stukje te laten afwerken (je ziet de rode lijnen al uitgetekend op de biceps, was alleen niet genoeg tijd om dit gisteren bij te doen). Zal voor ergens na de zomer zijn, ze is nogal druk bezet met afspraken
Maar ben enorm tevreden! Voelt vandaag ook al best goed aan, herstel gaat goed en ook slapen ging goed![]()

Thanks man, is tof om te horen! Staar er meermaals per dag naar, dat ze dit freehand heeft gedaan...Ik ziet het inderdaad. Man man, ik kan mij echt goed voorstellen dat ze het zo druk heeft. Serieus een van de mooiste creaties die ik heb gezien tot nog toe!!![]()

Nu je het zegt, ja