- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
@Skatermarvin 41 cm 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeker na die 100 reps op dl voelde m'n hams helemaal brak
)Netjes hoor! Trainingen gaan ook nog steeds lekker zo te zien!

Probeer voldoende te rusten en goed te preppen. De verhuis is nu wel voorbij maar er moeten nog wat zaken in het huis gebeurenNetjes hoor! Trainingen gaan ook nog steeds lekker zo te zien!
Sterke MP man!!![]()

High rep pompen

De lunges van 40 kg waren nu wel echt killing na al die oefeningen ervoor, verhogen gaat lastig worden want dan moet ik direct naar de 42 kg dumbbells (dus +4 kg in totaal...)Lekker man, die lunges en leg presses. Zoveel gewicht past er niet eens op de press in mijn gym!![]()

De lunges van 40 kg waren nu wel echt killing na al die oefeningen ervoor, verhogen gaat lastig worden want dan moet ik direct naar de 42 kg dumbbells (dus +4 kg in totaal...)
We hebben gelukkig nog wat schijven over, maar de meeste van 25 kg hingen toch aan de leg press![]()
Haha same hier, als 'rust'Jog. Wees blij dat 40 kg niet de zwaarste zijn!
Ik ga nu eerst maar eens toewerken aan 30 kg dumbbells, hehe.
Mwhaha, anders is het flink slepen he ;P. Ik ben vaak al aan het slepen/laden als ik nog met een andere oefening bezig ben.

Paar mindere momenten gehad (combinatie van vermoeidheid en slecht slapen) waardoor gewichten die me al wel gelukt zijn plots een pak zwaarder aanvoelen.

Even wennen aan de houding, maar absoluut ga 'm vaker doen

Mijn excuses Marcel