Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ik stelde toevallig een half uur geleden aan een van mn gym maatjes voor om dat komende legday te gaan doen

Wanneer ben je er lichamelijk weer toe in staat? Dan kom ik wel een keer langs om je ook te zien lijden

Wanneer ben je er lichamelijk weer toe in staat? Dan kom ik wel een keer langs om je ook te zien lijden![]()

never forget

Wanneer ben je er lichamelijk weer toe in staat? Dan kom ik wel een keer langs om je ook te zien lijden![]()

Ik zie er het nut wel van inIk ben er nu al toe in staat maar ik zie er het nut niet van in, Raf deed dat toen eenmalig om te zien wat voor vlees hij in de kuip had![]()
Mijn vermaak!

Denk gisteren een halve scoop pwo te veel te hebben genomen want kon niet slapenHoor jij om 5:19 uur in de ochtend niet in je bedje te liggen om je spieren te laten groeien?![]()

Ik ben die dag thuisgekomen, in de zetel in slaap gevallen van de vermoeidheid en dan wakker geworden met spierpijn die ik sinds dien nooit meer heb gehad. Ik voelde me een halve kreupele als ik om een glas water gingIk had het nooit eerder gezien bij SMTK en achteraf ook niet meer terug gezien, mwuhahahaha
Maar jullie heb ik achteraf ook niet meer terug gezien ...![]()

Denk gisteren een halve scoop pwo te veel te hebben genomen want kon niet slapen
kleine 5 uur in de auto, dikke 2 uur getraind 
100 reps, 65 kg.