- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem enkel visolie voor m'n gewrichten, niets speciaal anders!
En @ spoiler, ik had niet anders verwacht![]()

Ik zou overwegen om ook glucosamine erbij te nemen, ik wou dat ik dat van dag 1 gebruikt had![]()
Dankje!Goede training brah! sterke squats en bp op het eind
Ik zou overwegen om ook glucosamine erbij te nemen, ik wou dat ik dat van dag 1 gebruikt had![]()
Heb ik ook gevonden bij het zoeken

En in welke doseringen moet je dit binnenkrijgen (bedoel dan hoeveelheden?) kan ik even kwaliteit en prijs vergelijking voor ik iets beslisDie chondroitine zit er idd meestal in, zolang de vorm van glucosamine maar sulfaat is, it's all good

Dit3x5x120 bench you ****ing **** grrrrmbl jealous.jpeg

3x5x120 bench you ****ing **** grrrrmbl jealous.jpeg
Dat wel, maar iedereen vraagt: 'hoeveel bench jij?' en niet hoeveel DL jij?Ik probeer er nu echt alles uit te halen, ik voel wel dat door op m'n DL te focussen ik wat minder kracht heb voor m'n bench, maar eigenlijk is dat nog zo erg niet.
Ik verwacht wel wat krachtverlies als ik over een maand of 2 ga cutten...
---------- Post added 18 March 2013 at 14:00 ----------
Maar DL jij niet meer dan mij?

FTWDat wel, maar iedereen vraagt: 'hoeveel bench jij?' en niet hoeveel DL jij?
FTW

En in welke doseringen moet je dit binnenkrijgen (bedoel dan hoeveelheden?) kan ik even kwaliteit en prijs vergelijking voor ik iets beslis![]()

Good train
Je moet uitgaan van een 1500mg/dag dacht ik
Ik zit daar een stukje over maar ik kan het ook goed gebruiken![]()
(droog gewogen na mn ochtendbezoek aan het kleine kamertje!)87,5 fml(droog gewogen na mn ochtendbezoek aan het kleine kamertje!)
87,5 fml(droog gewogen na mn ochtendbezoek aan het kleine kamertje!)

Wat is er mis met dat gewicht, zoveel weeg ik nu ook ongeveer in de ochtend![]()