XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Zware trainingen! Vind je bench, squat en deadlift wel een rare verhouding hebben? Even sterke bank als deadlift, hoe komt dat zo?

Zware trainingen! Vind je bench, squat en deadlift wel een rare verhouding hebben? Even sterke bank als deadlift, hoe komt dat zo?

Welkom! Wel, geen idee, ik hoop er zaterdag achter te komen wat ik verkeerd doe! (ga dan trainen met Sanca)

Je moet gewoon sterker worden

Je moet gewoon sterker worden

Je kan wel een punt hebben...vreten vreten zal het dus worden!

en ofc cutten...want ja dat beachboy lichaam :p :trollface:

Vrijdag naar de dokter voor een bloedonderzoek. Eens zien hoe m'n test lvl staat en vit D.

Laatst bewerkt:

Ik zat ook al te kijken, hoge bench in verhouding tot deadlift en squat. Heb je pics in dit topic staan? Ben namelijk wel benieuwd hoe dat er uitziet op een fysiek.

Nice log btw, ik ben in!

Ik zat ook al te kijken, hoge bench in verhouding tot deadlift en squat. Heb je pics in dit topic staan? Ben namelijk wel benieuwd hoe dat er uitziet op een fysiek.

Nice log btw, ik ben in!

Welkom! Nope geen pics, zou eens iemand moeten vinden die er wilt maken.

Zaterdag ga ik trainen met sanca, hopelijk dan uitsluitsel wat ik mis doe op de grote 3!
En mss wat trainingsvids of pics?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 22:36 ----------

:kiss:

Welkom! Nope geen pics, zou eens iemand moeten vinden die er wilt maken.

Zaterdag ga ik trainen met sanca, hopelijk dan uitsluitsel wat ik mis doe op de grote 3!
En mss wat trainingsvids of pics?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 22:36 ----------

:kiss:

Ik moet dringend een slachtoffer vinden die me bijles "the big three" kan geven. In real life. :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 23:17 ----------

Mijn bench is sterker dan squat en deadlift; Ik haat iedereen bij wie dit anders is!!!!!

Vandaag bloed laten trekken, test, vit d, cholesterol, leverwaarde en die shit laten testen...volgende week uitslag.

Wel gek hoe ik over voedingssupplementen begon en direct de vraag kreeg of ik hormonen spuit?

Vandaag geen training, ik wil morgen alles kunnen geven bij Sanca!

Vandaag bloed laten trekken, test, vit d, cholesterol, leverwaarde en die shit laten testen...volgende week uitslag.

Wel gek hoe ik over voedingssupplementen begon en direct de vraag kreeg of ik hormonen spuit?

Vandaag geen training, ik wil morgen alles kunnen geven bij Sanca!

Ik krijg die vraag nooit want ben nog niet bug genoeg om dat vermoeden op te wekken. :(

Ik krijg die vraag nooit want ben nog niet bug genoeg om dat vermoeden op te wekken. :(
Komt goed man! Ben ook niet zo buff hoor...mensen zijn (imo) weinig gewoon... op het werk kreeg ik de vraag een 2 tal weken terug ook al gesteld...gek hoe mensen dan standaard fluisteren bij het stellen van de vraag 'seg, jij spuit toch niet he?' Altijd geweldig om hun gezicht te zien; 'soms, ik maak eerst mn whey vloeibaar in een lepel, trek het dan een spuit in, en injecteer het' *pokerface*

Komt goed man! Ben ook niet zo buff hoor...mensen zijn (imo) weinig gewoon... op het werk kreeg ik de vraag een 2 tal weken terug ook al gesteld...gek hoe mensen dan standaard fluisteren bij het stellen van de vraag 'seg, jij spuit toch niet he?' Altijd geweldig om hun gezicht te zien; 'soms, ik maak eerst mn whey vloeibaar in een lepel, trek het dan een spuit in, en injecteer het' *pokerface*

Ah neen!!! ROFLOL.
Op het werk, een aantal jaren geleden, was ik clean aan het eten, droge rijst, mais en olijfolie er in, wat op smaak gebracht.
"Wat is dat?" .... "ah ok, amai overdrijf je niet een beetje?" De persoon die de vraag stelde was k*tzooi uit kantine aan het eten waar je op slag een hartaderbreuk van zou krijgen.

Ah neen!!! ROFLOL.
Op het werk, een aantal jaren geleden, was ik clean aan het eten, droge rijst, mais en olijfolie er in, wat op smaak gebracht.
"Wat is dat?" .... "ah ok, amai overdrijf je niet een beetje?" De persoon die de vraag stelde was k*tzooi uit kantine aan het eten waar je op slag een hartaderbreuk van zou krijgen.
Herkenbaar! Al zijn het vaak de mensen die zeggen dat je overdrijft, die x-aantal maanden later terug bij je staan: 'wow, je ziet wel dat je aan het sporten bent. Is dat makkelijk, hoe doe je dat?' :p

Wat was de reden dat je dat liet testen? Ik ben benieuwd of er nog rare dingen uitkomen, een insane-bench-virus ofzo wat het een en ander verklaard.

Wat was de reden dat je dat liet testen? Ik ben benieuwd of er nog rare dingen uitkomen, een insane-bench-virus ofzo wat het een en ander verklaard.

Wel, de reden is dat gewoon benieuwd ben naar mijn test levels, ik wil bewijzen aan de vriendin dat al die eieren en supps NIET schadelijk zijn (vandaar ook vit d en leverwarden).

Voor je denkt dat ik een dwaas ben die met 1 test alles kan weerleggen, binnen 6-8 maand laat ik me opnieuw testen en dan kan ik beide resultaten vergelijken!

Straks post ik m'n training, maar man...geweldig! Ik ben volledig kapot, ben gepushed geweest, I loved it!

Straks post ik m'n training, maar man...geweldig! Ik ben volledig kapot, ben gepushed geweest, I loved it!

Son, you made me proud ! Mooi om te zien hoe je er voor ging, getuigd van ballen aan het lijf en het juiste karakter

Wat mij betreft zit je in de verkeerde sectie te loggen :D

Terug
Naar boven