XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben gerust gesteld en volledig akkoord. Iedereen heeft er eens baat bij om volledig anders te trainen, of het nu eerder PL of BB gericht is.
Het is een kwestie van iemand te overtuigen om eens anders te proberen in plaats van altijd in dezelfde vertrouwde routine te vallen :D
Dus je komt volgende keer mee? :D

Ik vond die band gewoon verdomme moeilijk over het algemeen, daar moest ik echt diep gaan.

Maar zoals je mij zo mooi zei (terwijl ik een beetje aan het sterven was): strongman is doodgaan en daarna herrijzen :D (en jep, dat gevoel heb ik nu).

@ BB <-> PL discussie, Arnold heeft zelf ooit meegedaan aan enkele krachtwedstrijden, puur omdat hij vond (en wou bewijzen) dat iemand die BB doet ook op kracht zou moeten (en kan!) werken. Juist zoals dat het niet is omdat je BB'er bent, dat je automatisch niet lenig bent. En zo is het ook niet automatisch, dat een PL'er dik is.

Ja, ik zag het :D maar niets om je over te schamen, je hebt hard gebikkeld !

Je training was wel strongman met crossfit invloed :) crossfit is in mijn ervaring altijd stukgaan en kotsen

Raf invloed :P

Ik vind zelf dat jouw training met Sanca veel leuker is dan de typische bb trainingen. BB is ongelooflijk saai eigenlijk.

Ja, leuk ook, trainen om met een string op het podium te staan of de mister bigshot uit te hangen op het strand/straat

:roflol:

srs? would like that

Feel free to join, you can eat cookies here :D

Zelf als men mij zou uitnodigen, zou ik niet komen. yoke lopen met 150 kilo, yeah right. LAs jullie een yoke hebben van 60 kilo, dan misschien. Of binnen een jaar of zo :)

Zelf als men mij zou uitnodigen, zou ik niet komen. yoke lopen met 150 kilo, yeah right. LAs jullie een yoke hebben van 60 kilo, dan misschien. Of binnen een jaar of zo :)
ze hebben er 100 kg aangehangen...had ik niets in te zeggen :D

Die band van 260kg is by the way moeilijker dan de band van 340kg, de cijfers op tire kunnen soms misleiden ;)

Neen?

Spijtig dat ik geen wist had van deze training. Anders had ik ook wel langs gekomen! Goeie eerste training, direct 2 zware medleys voor te beginnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De yoke weegt leeg 50kg maar met zo een instelling mag je sowieso niet komen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnen een jaar kom ik met die yoke lopen terwijl jij er links en sayer er rechts aanhangt. En ga ik ondertussen boodschappen doen. Easy.

(zo beter??)

Neen?

Spijtig dat ik geen wist had van deze training. Anders had ik ook wel langs gekomen! Goeie eerste training, direct 2 zware medleys voor te beginnen!

Allez, moeilijk van de grond maar dan is ie makkelijker, is maar net waar je zwakke punt ligt ;)

Er loopt al 2 weken ofzo een "topic" in de krachtteam Kempen groep over de training van vandaag son

Sanca heeft in het begin nog met mij gelachen, ik had gezegd dat ik go hard or go home wou gaan. Z'n reply was dat ik go hard crawl home ging gaan. Ik had moeite ofc, maar ik denk toch dat ik m'n strepen heb verdient vandaag :D

en sanca is echt een neige kerel; no homo. zelfde voor de 2 anderen. Enorm veel geleerd van Raf!

Ja maar ze weten wat je squat he.

Met een geladen barbell op de traps stappen, lijkt dat wat op de yoke. Zou het wel eens willen testen morgen
Tututu, dat wist enkel sanca. De rest wist van niets :D sanca heeft zijn trainer op me afgestuurd :D
En m'n squat zit idd niet diep genoeg. Die ga ik dus verlagen...

Goh, yoke is op platte grond met gewicht op je schouders...

Abbo, nette gewichten :)

Tututu, dat wist enkel sanca. De rest wist van niets :D sanca heeft zijn trainer op me afgestuurd :D
En m'n squat zit idd niet diep genoeg. Die ga ik dus verlagen...

Goh, yoke is op platte grond met gewicht op je schouders...

Daarom squat je zo zwaar, je gaat niet diep genoeg. Ja zo kan ik ook 200 kilo squatten hoor!!

Lol; Neen, effe serieus; Daarom film ik zowat elke set van mezelf zodat ik daarna kan evalueren.

Daarom squat je zo zwaar, je gaat niet diep genoeg. Ja zo kan ik ook 200 kilo squatten hoor!!

Lol; Neen, effe serieus; Daarom film ik zowat elke set van mezelf zodat ik daarna kan evalueren.
Nee je hebt gelijk hoor, ben daarom enorm blij dat ik bij sanca ben gaan trainen. Heb er veel geleerd, en ik ga zeker nog eens terug. Dit was hard, maar zo word ik iemand :D

Terug
Naar boven