XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Hey, ik ben nieuw hier.

Zoek al heel lang een goede log en jij bent super sterk!

in! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hey, ik ben nieuw hier.

Zoek al heel lang een goede log en jij bent super sterk!

in! :D
Wut? jij zat hier toch al
troll

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 19:33 ----------

Met een barbell is stukken gemakelijker om mee te lopen ivm stabilisatie
Dat ding ging alle kanten uit...hoe meer ik wou stabilizeren hoe moeilijker... maar dan ook weer, als het te veel begon te waggelen ging het nog moeilijker!

Yoke was makkelijker dan de farmers imo.

Met een barbell is stukken gemakelijker om mee te lopen ivm stabilisatie

DAt vermoedde ik al. Mss kettingen aan de barbell hangen en daar dan de gewichten aanhangen. :) of mss zelf een yoke lassen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 19:35 ----------

Wut? jij zat hier toch al
troll

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 19:33 ----------

Dat ding ging alle kanten uit...hoe meer ik wou stabilizeren hoe moeilijker... maar dan ook weer, als het te veel begon te waggelen ging het nog moeilijker!

Yoke was makkelijker dan de farmers imo.

Je maakt me nieuwsgierig over hoe ik het er van zou afbrengen.

Ik ben uit m'n bed moeten rollen! Alles is verzuurd. Kan met moeite door m'n benen, ik heb bijna geen grip (m'n onderrarmen zijn verzuurd). Nice, het was dus een goede training :D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 11:04 ----------

Je maakt me nieuwsgierig over hoe ik het er van zou afbrengen.
Ik was zelf ook nieuwschierig, ik had meer zenuwen om sanca rl te ontmoeten dan voor die training, ik ging om bij te leren, ik ging om af te zien. En ik was zeker niet naar daar gereden om op te geven :D

Nog een persoon die ontmaagd is door raf. Excellent. SMTK maakt zijn naam waar.

Momenten zelf zul je vloeken maar na X aantal tijd beginnen de cijfertjes te stijgen en dan hou je er wel van.
(Buiten ik)

Nog een persoon die ontmaagd is door raf. Excellent. SMTK maakt zijn naam waar.

Momenten zelf zul je vloeken maar na X aantal tijd beginnen de cijfertjes te stijgen en dan hou je er wel van.
(Buiten ik)
Ik heb gevloekt, ook willen opgeven, maar dat wou ik Sanca niet gunnen :D

Nee zo heel vaak ga je mij daar niet zien, is toch altijd een eindje rijden en ligt volledig uit de range van wat ik aan het trainen ben. Het was een aangename ervaring (EN voor herhaling vatbaar, dat wel!)

Nee zo heel vaak ga je mij daar niet zien, is toch altijd een eindje rijden en ligt volledig uit de range van wat ik aan het trainen ben. Het was een aangename ervaring (EN voor herhaling vatbaar, dat wel!)

brb

Even Thomas defrienden op fb :(

Een half uurtje rijden is niks man en je blijkt aanleg te hebben, jammer, de NSMB kan nog wel wat jongens als jou gebruiken

Je hoeft inderdaad niet elke week te komen. 1keer in de maand zou ook al mooi zijn, kwestie van je routine training overhoop te smijten.

En ze gaan uitbreiden. Dat is een zeer positief iets. Binnekort hebben ze hun custom made squat rack (door mij ontworpen :o ) en dan zal het wel vlug gaan. Met kleine bijdrages gaan ze uitbreiden en nieuwe gear kopen.

Kom maar van tijd eens af, zal je zeker deugt doen, groeien op lichamelijk vlak en vooral mentaal.

brb

Even Thomas defrienden op fb :(

Een half uurtje rijden is niks man en je blijkt aanleg te hebben, jammer, de NSMB kan nog wel wat jongens als jou gebruiken
Weet je wat...je hebt me inderdaad gisteren warm gemaakt. Ik stop niet BB; maar mijn vriendin werkt elke maand wel een zondag...wat Bulck voorsteld zou ik wel kunnen realiseren. Elke maand proberen mee te doen.

12x per jaar is niks .... maar het gaat wel de goede kant op :D

Hopelijk gaat je deadliften nu sneller vooruit :o Hoezo gebruik je nu al riem erbij?

Lekkere strongman training verder!

Wel, de reden is dat gewoon benieuwd ben naar mijn test levels, ik wil bewijzen aan de vriendin dat al die eieren en supps NIET schadelijk zijn (vandaar ook vit d en leverwarden).

Voor je denkt dat ik een dwaas ben die met 1 test alles kan weerleggen, binnen 6-8 maand laat ik me opnieuw testen en dan kan ik beide resultaten vergelijken!

Ik wil hier nog even op reageren:

Ik heb me laatst laten bloedprikken, leverwaarden waren ****ed up. Waarschijnlijk door de hoge dosis vitamine D3, maar dat kan ik niet precies bewijzen, moest toen van de arts namelijk stoppen met alle supplementen. Maar ik pakte 5000iu per dag, wat eigenlijk veel te hoog is. Paar weken later weer geprikt en er was niets meer aan het handje. Wil wel weer starten met supps though.

Ik heb me laatst laten bloedprikken, leverwaarden waren ****ed up. Waarschijnlijk door de hoge dosis vitamine D3, maar dat kan ik niet precies bewijzen, moest toen van de arts namelijk stoppen met alle supplementen. Maar ik pakte 5000iu per dag, wat eigenlijk veel te hoog is. Paar weken later weer geprikt en er was niets meer aan het handje. Wil wel weer starten met supps though.
Ik neem maar 3000 IU per dag bij. Ik voel me voor de rest gewoon goed (weet niet of jij je slecht voelde enzo waardoor je naar de dokter bent geweest?).

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 14:48 ----------

Hopelijk gaat je deadliften nu sneller vooruit :o Hoezo gebruik je nu al riem erbij?

Lekkere strongman training verder!
Ja ik gebruik (naar gevoel) al een riem ja. Moest 'm gisteren ook direct aandoen, dus maar gedaan!

hmm ik neem ook 5000iu d3 per dan, misschien toch maar om de dag nemen? Meende dat t/m 40.000iu niet schadelijk is tenzij je er gevoelig voor bent

Ik neem maar 3000 IU per dag bij. Ik voel me voor de rest gewoon goed (weet niet of jij je slecht voelde enzo waardoor je naar de dokter bent geweest?).

hmm ik neem ook 5000iu d3 per dan, misschien toch maar om de dag nemen? Meende dat t/m 40.000iu niet schadelijk is tenzij je er gevoelig voor bent

IK zou er toch mee oppassen iig. Ik ben naar de dokter geweest omdat ik ging starten (en inmiddels gestart ben) met een Roaccutane-kuur, tegen acne. En gezien dat medicijn (een negatieve) invloed heeft op je leverwaarden, moest ik die eerst laten testen. Er waren 2 waarden getest, een ervan zat aan de hoge kant en een andere was zelfs te hoog (dit was dus voordat de kuur überhaupt gestart was). Ik gebruikte op dat moment per dag:

5000iu Vitamine D3
5g creatine
ca. 5g L-arginine
15g BCAA's

De arts gaf zelf aan dat een hoge dosis vitamine slecht voor je lever is, dus ik neem aan dat het aan de vitamine D3 ligt. Het wordt ook eigenlijk aangeraden om de 5000iu capsule maar eens per 2 dagen te nemen.

Ik ga het trouwens nog wel testen. Want ik moet over iets minder dan 2 weken alweer bloedprikken en daarna waarschijnlijk weer om de maand ofzo. En als m'n leverwaarden dan goed zijn ga ik in overleg met de arts starten BCAA's. Zijn ze de volgende prik nog steeds goed, start ik met creatine, dan met l-arginine en dan met vitamine D3 (wel op een lagere dosis dan voorheen). De test is natuurlijk niet 100% waterdicht, want het zou altijd aan het medicijn kunnen liggen, maar het is iig iets.

Ik wacht nu de testen van volgende week af, binnen 6 maand test ik opnieuw (Vit D3 werkt niet na enkele weken, overdosis is pas merkbaar na na enkele maanden had ik gehoord) en vergelijk ik.

5000 ui om de dag nemen?

Terug
Naar boven