- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Super dankje! Zag dat je ook een log hebt, zal er ook eens gaan neuzen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat moet ik eraan doen? Ik BP 125 kgF*ck you l*l!! Ik wil ook zo'n bench hebben![]()
En sayer, werk eens aan die deadlifts en squats man![]()
Ja nee die squat idd mag hoger, DL, weet het niet...Daar ben ik liever voorzichtig mee en om de een of andere reden heb ik het met dit gewicht al vrij 'zwaar' (falende grip, alles kapot...misschien jij een tip?)Ik doe mixed grip iddSquat je tot parallel of eronder? (aangezien die hoger is dan je DL)
Gebruik je mixed grip of pronated? Je kan eventueel hook grip gebruiken of magnesium kopen (dit heeft mij geholpen met mijn gripprobleem)
5x5 op de grote 3 is denk ik wel slopend, dit kan ook een reden zijnG

ik heb goed getrained en ik voel het! Hier en daar nog een complimentje gekregen dus ik ga gewoon lekker door! Nog even doorbulken en vanaf maart/mei gooien we er een cut tegenaan!!Hele nette squat! Op wat voor vet% zit je nu ongeveer?
geen idee, ik denk rond de 13% al is er door het vele bulken nu wel weer een beetje bij...Dankje! Zou het eigenlijk nog eens moeten meten maar die plastic meter is gebrokengeen idee, ik denk rond de 13% al is er door het vele bulken nu wel weer een beetje bij...
Hoe meet jij het?
Meestal met een huidplooimeter, op onze sportschool is er ook een apparaat die alles meet, metabolische leeftijd bmi enz. Maar denk niet dat die heel accuraat is. Ik ben begonnen met bulken in oktober en ben van 9.8 naar 12.3% gegaan. Ga denk ik niet hoger van 15/16%.

)Iemand trouwens een idee voor een goede vetpercentage meter? Had zo'n plastic knijpding maar dat breekt nogal snel![]()

Had je die van XXLnutrition? Die werkt voor mij nog steeds![]()

Blijf me verbazen over je bp maat, echt bizar nice, keep going strong!
Ben niet echt een voedingsdeskundige haha, weet wel wat voor mijn lichaam werkt. Zit op 3400/180 op trainingsdagen en 2900/170 op rustdagen. ik weeg gewoon maandelijks en een vast eetpatroon dan zie ik hoe me lichaam hierop reageert.
verbaas me er wel over als ik alles optel...ik doe even verder zo, het blijkt wel te werken? 
het voelt goed (die pomp erna...hhhngg
) maar zeker ook omdat ik voel dat dit m'n max nog niet is!Ben nu ook eens alles samen aan het leggen want overzichtelijk is het niet echtverbaas me er wel over als ik alles optel...ik doe even verder zo, het blijkt wel te werken?
Ja die BP blijft me ook verbazen, zeker omdat mn DL zo 'laag' blijft..
Ik blijf zeker gaanhet voelt goed (die pomp erna...hhhngg
) maar zeker ook omdat ik voel dat dit m'n max nog niet is!
Thanks voor de steun!