AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor soort muziek draai je trouwens tijdens je trainingen? Ik train ook liefste met muziek, als ik zonder trainingspartner ga altijd. Vind dit zelf motiverender dan een maatje die roept, komop nog 3,2,1 etc.:(

Ik kan dat wel waarderen dat roepen, maar muziek geeft dat ietsje meer.
Ik ben een hardstyle fan, dus dikke bas in m'n oren :D eminem of iets dergelijk kan ik ook smaken als motivational!

Ik kan dat wel waarderen dat roepen, maar muziek geeft dat ietsje meer.
Ik ben een hardstyle fan, dus dikke bas in m'n oren :D eminem of iets dergelijk kan ik ook smaken als motivational!

Of iets dergelijks als in? Ik luister altijd langzame Hiphop werkt voor mij het best.

Abbo btw :D

Eminem steekt er voor mij ver bovenuit, natuurlijk als je aanraders hebt ben je altijd welkom deze te delen :D En thanks!

Ligt er aan van wat voor soort hip hop je houdt. Ik ben niet echt van het commerciële, maar masta ace, kev brown en tracks geproduceert door 9th wonder zijn nar mijn mening het beste. Meer de rustige kant ook.

Edit: Sterke bench man :eek:.

Laatst bewerkt:
Na het doorlezen van Cools zijn testo topic besloten om Vit D bij te supplementeren! Morgen maar eens bestellen :)

Start 10.18

Back extensions:

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Bench:

5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 120
5 x 120

Squat:

5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 120
5 x 120

Deadlift:

5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Einde 11.22

Geen PR's, niets speciaal, het was een rustige training. Voelde me op het einde wel enorm slecht (griepje) maar het gaat nu al beter! Ben blij dat ik ben gaan trainen ^^

**** sterke bench! in.

Griepje? Beterschap maat, ik ben er bijna van af. Ze zeggen altijd als het boven je nek is gewoon blijven trainen(dus geen koorts etc.)

Griepje? Beterschap maat, ik ben er bijna van af. Ze zeggen altijd als het boven je nek is gewoon blijven trainen(dus geen koorts etc.)

Nah heb geen koorts, hoogstens wat buikpijn en veel naar het toilet gaan en dat ik me 'slap' voel, moest ook wat kokhalzen maar misschien ging ik gewoon wat te diep? ??? (wat me zou verbazen want heb niet harder getraind!)

Ik voel me nu goed dus denk dat het gewoon even een 'zwak' moment was :D We zien morgen wel!

Morgen opnieuw gaan trainen, trainingspartner kon vndaag niet maar morgen wel :D

Jij gaat vanavond?

Jep, rug triceps! Nog niet helemaal 100% maar gewoon knallen vanavond (:

Dafaq is dat voor fruit ????

Will put on mom's shopping list. Thanks voor de tip maat.
Kijk goed uit waar je ze koopt, zijn op zich vrij duur bij sommige winkels (1.75 euro per stuk). Ik koop ze bij de veiling of op de marrokaanse marktjes in Brussel, daar betaal je 1.75 euro per kilo.
Let niet op de buitenkant, als ze daar wat gekneusd/bruin zien kan dat geen kwaad. Die dingen zijn vrij stevig :D Ik waarschuw je wel dat het enorm lekker is maar een ganse boel zal worden om te kuisen :D

Trainen zal dus toch morgen worden :p wel weer alleen :fa:

Vandaag op het menu:

Gebakken kip met zelfgemaakte appelmoes! Even laag in carbs gaan, want al dat gebulk ^^

Ik geniet wel van de toename in kracht...maar dat buikje :thumbd:

Zodra ik de 90 kg haal begin ik te cutten (ideaal zou zijn om dan tot 85 kg te cutten, in de hoop dat ik er dan 'strakker' uitzie) we shall see!

Trainen zal dus toch morgen worden :p wel weer alleen :fa:

Vandaag op het menu:

Gebakken kip met zelfgemaakte appelmoes! Even laag in carbs gaan, want al dat gebulk ^^

Ik geniet wel van de toename in kracht...maar dat buikje :thumbd:

Zodra ik de 90 kg haal begin ik te cutten (ideaal zou zijn om dan tot 85 kg te cutten, in de hoop dat ik er dan 'strakker' uitzie) we shall see!

Ik kijk niet echt naar kilo's maar meer naar de spiegel, bij mij zie je nog steeds lichtelijk buikspieren (zit nu 12,13%)

1 Maart begin ik met cutten en probeer ik 0,5 kilo per week. Ik denk tot 8-9% even kijken wanneer abbs goed zichtbaar zijn. Daarna gewoon gains maken met zelfde vet% houden.

Ik kijk niet echt naar kilo's maar meer naar de spiegel, bij mij zie je nog steeds lichtelijk buikspieren (zit nu 12,13%)

1 Maart begin ik met cutten en probeer ik 0,5 kilo per week. Ik denk tot 8-9% even kijken wanneer abbs goed zichtbaar zijn. Daarna gewoon gains maken met zelfde vet% houden.

Is ook nog maar de eerste keer dat ik echt bulk hoor, wil het gewoon goed doen (cut in de zomer ben ik van 85 kg naar 77.5 gegaan; zou stom zijn mocht ik nu dat ik op 85 zit weer ga cutten, dan komt er bijna niets bij)

Terug
Naar boven