AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Going strong bro! Lekkere squats ook nog nadat je al deadlift en front had gedaan

And it felt good :D MOAR!

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 18:29 ----------

Je trainingen blijven echt in stijgende lijn gaan, bueno!
Goed dat je waarden positief zijn; nu het resultaat van die testen onder de neus van je vriendin schuiven :D

Dankje! :D zal ik zeker doen :D ben blij met die cholesterol (elke dag 2-3 eieren, **** yeah)

dat cholesterol verhaal is ook al lang achterhaald bro :P

True, lichaam produceert en breekt cholesterol gewoon af. Zowel goed als slecht cholesterol.

Overigens stellen 2-3 eieren geen drol voor wat hoeveelheden cholesterol betreft :roflol:

Nogmaals, ik weet dat, mijn vriendin geloofd programma's als Volt en HLN artikels :mad:

Ik zag laatst een artikel dat sperma gezond is en dat vrouwen er gelukkig van werden

http://www.tntmagazine.com/news/wei...--semen-promotes-mental-well-being-says-study

Ifyouknowwhatimean

Goede input, very nice :D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 19:03 ----------

Je geeft geen reactie op m'n training omdat ik weiger de Dark side te joinen? :( maar dan wel wat komen roflen hier! :mad:

I roflol all around the board

Je geeft geen reactie op m'n training omdat ik weiger de Dark side te joinen? :( maar dan wel wat komen roflen hier! :mad:

Doe eens 5 x 2 als backoff sets ipv 1 x 5 (heb ik al een paar keer gezegd maar wou niet weer in herhaling vallen)

I roflol all around the board

Doe eens 5 x 2 als backoff sets ipv 1 x 5 (heb ik al een paar keer gezegd maar wou niet weer in herhaling vallen)

dus

5 x 50
3 x 80
1 x 100
1 x 110
1 x 120
1 x 130 (tot max)
dan
2 x 120
2 x 120
2 x 120
2 x 120
2 x 120

Precies :)

waarom tot max !!!!! ??

deadlift is geen oefening om elke training te maxen

de enige die ik aanraad om veel zware singles te doen is in wedstrijdvoorbereiding PL/SM .... voor jou is het echt useless en CNS killing

waarom tot max !!!!! ??

deadlift is geen oefening om elke training te maxen

de enige die ik aanraad om veel zware singles te doen is in wedstrijdvoorbereiding PL/SM .... voor jou is het echt useless en CNS killing

Ik heb me verkeerd geformuleerd. Ik bedoel niet max dat ik er alles moet uitknijpen. Ik bedoel dat ik 1 x 'gewicht' doe tot ik voel dat ik te veel ga moeten geven bij de volgende.

Ik stop dus eig voor mijn max en bouw dan af. Dat ik niet elke dag moet maxen begrijp ik, maar het mag ook niet te makkelijk worden?

dan nog is het in mijn mening zinloos om die singles te maken.. daar ga je echt niet sterker op worden op de lange termijn. Op de korte termijn zal je sterkere singles krijgen, maar dat is het dan ook.

Even met diaephi gepraat.

Hij heeft me gezegd die singles te laten vallen en ik snap zijn redenering. Enkel, ik wil die 5 x ... verhogen.
Meer eten zegt hij..

En daar daagt het me, ik zit ook met een ander 'probleem'. Ik eet nog steeds hetzelfde, train harder. Maar blijf hangen rond 87-88 kg en dit toch echt wel al een dikke maand...dat is niet de bedoeling.

Iemand een idee, hoe ik die laatste 2-3 kg er (clean!) bij kan krijgen en zo ook meer/beter kan groeien in m'n deadlift.

Even met diaephi gepraat.

Hij heeft me gezegd die singles te laten vallen en ik snap zijn redenering. Enkel, ik wil die 5 x ... verhogen.
Meer eten zegt hij..

En daar daagt het me, ik zit ook met een ander 'probleem'. Ik eet nog steeds hetzelfde, train harder. Maar blijf hangen rond 87-88 kg en dit toch echt wel al een dikke maand...dat is niet de bedoeling.

Iemand een idee, hoe ik die laatste 2-3 kg er (clean!) bij kan krijgen en zo ook meer/beter kan groeien in m'n deadlift.
200kcal/dag fzo toevoegen

En dude, over 2-3kg VVM doe je een half jaar of langer ;)

200kcal/dag fzo toevoegen

En dude, over 2-3kg VVM doe je een half jaar of langer ;)

Dat dat niet lukt om 2-3 kg VVM bij te krijgen dat begrijp ik ook wel, maar het is me gelukt om van september tot nu van 77.5 naar 87.5 te gaan op een vrij cleane manier, dus waarom die laatste kg's ni?

Terug
Naar boven