Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Dat dat niet lukt om 2-3 kg VVM bij te krijgen dat begrijp ik ook wel, maar het is me gelukt om van september tot nu van 77.5 naar 87.5 te gaan op een vrij cleane manier, dus waarom die laatste kg's ni?
Omdat het ervoor te snel ging :roflol:
10kg erbij op een half jaar is veel hoor ;)

Dat dat niet lukt om 2-3 kg VVM bij te krijgen dat begrijp ik ook wel, maar het is me gelukt om van september tot nu van 77.5 naar 87.5 te gaan op een vrij cleane manier, dus waarom die laatste kg's ni?

De laatste loodjes wegen het zwaarst bro :)

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het ervoor te snel ging :roflol:
10kg erbij op een half jaar is veel hoor ;)

Mmm...ik wil te snel te veel dus?

Andere aanpak, ik ga vrijdag alleen trainen en neem rustig de tijd om te focussen op de uitvoering van m'n deadlift zoals vorige week zaterdag aangeleerd...ik kijk even niet naar het gewicht, wel naar 5 x 5

Mmm...ik wil te snel te veel dus?

Andere aanpak, ik ga vrijdag alleen trainen en neem rustig de tijd om te focussen op de uitvoering van m'n deadlift zoals vorige week zaterdag aangeleerd...ik kijk even niet naar het gewicht, wel naar 5 x 5
:yes:

Ik had/heb dat probleem ook en werd altijd redelijk vet (zie je op het moment zelf niet, ogen gaan nadien pas open bij het zien van pics.) Dus bro tip: maak om de 6 weken fzo pics!!!

Mij hebben ze altijd gezegd dat +-5kg gainen/jaar gem/goed is voor een natty

De laatste loodjes wegen het zwaarst bro :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 21:45 ----------

:yes:

Ik had/heb dat probleem ook en werd altijd redelijk vet (zie je op het moment zelf niet, ogen gaan nadien pas open bij het zien van pics.) Dus bro tip: maak om de 6 weken fzo pics!!!

Mij hebben ze altijd gezegd dat +-5kg gainen/jaar gem/goed is voor een natty

En welke ratio hanteer jij van bulken cutten? Ik dacht nu 10 kg te bulken, 5 kg te cutten en dan verder te gaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 21:45 ----------

En welke ratio hanteer jij van bulken cutten? Ik dacht nu 10 kg te bulken, 5 kg te cutten en dan verder te gaan?

PL'er is altijd bulken :D
BB'er kijkt naar de spiegel en is kritisch. Het is ook je lichaam kennen.
Het is goed om doelen te stellen en die behalen, maar als je op die 10 kg te bulken te veel vet aankomt is het misschien beter je doelen bij te stellen.
Zoals arnodsi zegt, maak pics en oordeel zelf. Sommige vinden het niet erg om eerst smerig hard te bulken om dan diep te cutten, terwijl andere allround redelijk lean wensen te staan.

PL'er is altijd bulken
BB'er kijkt naar de spiegel en is kritisch. Het is ook je lichaam kennen.
Het is goed om doelen te stellen en die behalen, maar als je op die 10 kg te bulken te veel vet aankomt is het handig je doelen bij te stellen.
Zoals arnodsi zegt, maak pics en oordeel zelf. Sommige vinden het niet erg om eerst smerig hard te bulken om dan diep te cutten, terwijl andere allround redelijk lean wensen te staan.

Zelf pics vind ik onduidelijk en vrij lame; m'n gf wilt geen pics nemen en voor de rest geen idee wie er elke 6 weken zou nemen?

Mss eens kijken met een zelfontspanner...morgenvroeg eens proberen wat pics te maken anders

Ik wil btw niet te weinig bulken om dan weer te zwaar te cutten...als ik begin te bulken op 80 kg en ik zit na m'n cut op 81-82 kg, dan lijkt heel die bulk zo nutteloos?

Zelf pics vind ik onduidelijk en vrij lame; m'n gf wilt geen pics nemen en voor de rest geen idee wie er elke 6 weken zou nemen?

Mss eens kijken met een zelfontspanner...morgenvroeg eens proberen wat pics te maken anders

Ik wil btw niet te weinig bulken om dan weer te zwaar te cutten...als ik begin te bulken op 80 kg en ik zit na m'n cut op 81-82 kg, dan lijkt heel die bulk zo nutteloos?

Begrijpelijk, dat wel. Ik wil enkel maar aantonen dat het aanmaken van vetvrije massa een tijdrovend iets is. De beginnergains; vaarwel! Ik had er ooit een deprimerende ratio over gevonden hoe je gains met der loop der tijd afnemen.
Probeer gewoon wekelijks je kcals licht op te schroeven. De gewichten gaan nog naar boven, dus groeien doe je nog. En dan kan je zelf bijschaven indien nodig (teveel vet gainen etc)

Elke gewonnen spiermassa is een aanwinst, positief denken!
Waarom wilt je vriendin dat niet als ik vragen mag bro?

Nu weet je hoe ik me voelde toen ik op die 98 kilo zat. Ging kapot er aan. Haha :D

Uiteindelijk was het eigenlijk gewoon maar een getal.. want extreem veel verschil van 100 tot 98 zat er niet. Ik denk dat dit ook niet bij jou is.. Je kunt of het getal uit je kop zetten of als je wat sneller resultaat wilt zien je kcal zwaar gaan verhogen. Je cut daarna is wel wat dieper though... 'T is maar wat je er voor over hebt. 10kilo is wel veel though.. Denk dat je op 90 sowieso nog zo iets hebt van dat je naar de 95 wilt haha. Zijn maar getallen menn

Vriendin zegt dat het stom is om pics te maken... ze ziet er het nut niet van in :mad:

Zeg haar maar dat je haar bij de volgende 'sexytimewithgf' eens geen orgasme zal geven omdat je daar het nut niet van inziet :mad:

Ik zie dat ik wat ga moeten minderen in eiwitten maar wil m'n kcal nog vrij hoog houden. Iemand wat brotips?

:( but...PL bouw? En dat zijn kcal EN vetten (was trouwens echt ranzig in m'n shake...bah!)

Ja die olijfolie is zo slecht dat je gelijk een pens krijgt.:(

Oh, je zei niets over vetten.

Meestal kijk ik juist voor het omgekeerde, weinig kcal veel eiwit.

Misschien kan je iets vinden op http://www.calorietabel.nl/ ? Daar kijk ik altijd als ik mn voedingschema's maak.

Ja die olijfolie is zo slecht dat je gelijk een pens krijgt.:(

Oh, je zei niets over vetten.

Meestal kijk ik juist voor het omgekeerde, weinig kcal veel eiwit.

Misschien kan je iets vinden op http://www.calorietabel.nl/ ? Daar kijk ik altijd als ik mn voedingschema's maak.

Mijn excuses, ik zie inderdaad dat ik niets over vet zei!

Ik wil dus blijven cleanbulken, maar moet wat minderen in eiwitten (belasting van nieren en lever zit wat hoog)

meer carbs...?

Terug
Naar boven