MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
vind het netjes van je dat je front squats en gewone squats op dezelfde training doet

Tot m'n broek scheurt zelf :cool:

Ik doe military press er wel tussen (was Nick zijn idee) dat gaat dan toch iets beter en zo krijgen m'n armen rust vooraleer ik ga benchen!

Spijtig dat jij niet naar de meet komt btw

Jij bent van 120kg bench naar een 80kg bench gezakt? :scratch: hoe komt het? :o

Dit bedoelde ik in die sms

dat dere negerinnenreet :o
2yma71h.jpg

Tot m'n broek scheurt zelf :cool:

Ik doe military press er wel tussen (was Nick zijn idee) dat gaat dan toch iets beter en zo krijgen m'n armen rust vooraleer ik ga benchen!

Spijtig dat jij niet naar de meet komt btw

Heb geen auto :( Anders was ik graag 3 uur heen en 3 uur terug gereden voor een meet met mensen die ik niet kan verstaan omdat ze geen fatsoenlijk nederlands praten

:trollface:

• #1.148
Heb geen auto :( Anders was ik graag 3 uur heen en 3 uur terug gereden voor een meet met mensen die ik niet kan verstaan omdat ze geen fatsoenlijk nederlands praten

:trollface:

Je had met diaephi kunnen knuffelen :mad:

---------- Post toegevoegd 5 April 2013 om 17:16 ----------

Jij bent van 120kg bench naar een 80kg bench gezakt? :scratch: hoe komt het? :o

Dit bedoelde ik in die sms

dat dere negerinnenreet :o

Lol @ die foto :p

Lees jij btw m'n log wel :sad: ?

Had woensdag dit getypt:

Zoals jullie zien ben ik bij een paar oef lager in gewicht gegaan (front squat, squat, bench).

Dit omdat bij deze oef de focus momenteel ligt op form, niet gewicht.

Front squat kreeg ik de opmerking dat deze niet diep genoeg was, dus gewicht lager en dieper gegaan. Zelfde verhaal bij squat, ik ga nu parallel of er juist onder en dat voelt enorm goed. Maar dat gewicht moet ik wel even aanhouden.

Bij bench kreeg ik de opmerking dat ik hem niet diep genoeg liet gaan, deze moet ik dus laten zakken tot op mijn borstkas en dan pas naar boven, dit deed ik nu niet, er zat altijd wat ruimte tussen bij het laten zakken.

Dus, gewicht lager, reps hoger en alles laten branden. Viel op zich nog mee met 80 kg, dus vrijdag eens zien wat 5 x 5 met een degelijk gewicht en 'perfecte' form geeft!

Ik ben niet te beroerd om toe te geven dat mijn form onvoldoende was en dus die 5 x 130 waarschijnlijk ook nog niet voor morgen is. Het pikt wel maar form > gewicht en ik leer nog elke dag iets bij! :D

Woensdag zat ik low carb, dan kan ik niet zo goed denken :roflol: sorry bro

Dat je met je squat 40kg dropt kan ik nog begrijpen, maar met een bench kan het toch niet zo hard veranderen? Of maakte je maar een halve rep? :o
Probeer anders maar eens paused bench (1-2sec op je borst houden), bye bye gewichten :roflol:

• #1.151
Woensdag zat ik low carb, dan kan ik niet zo goed denken :roflol: sorry bro

Dat je met je squat 40kg dropt kan ik nog begrijpen, maar met een bench kan het toch niet zo hard veranderen? Of maakte je maar een halve rep? :o
Probeer anders maar eens paused bench (1-2sec op je borst houden), bye bye gewichten :roflol:

Ik tik nu even m'n borst aan, ik liet er altijd een kleine 5-10 cm tussen :sad:

Probeer anders maar eens paused bench (1-2sec op je borst houden), bye bye schoudergewrichten :roflol:

fixed

Ik tik nu even m'n borst aan, ik liet er altijd een kleine 5-10 cm tussen :sad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shame on you! :mad: Maar goed dat je eindelijk goed doet! Nu is mijn ego weer wat hersteld! :roflol:

Gewoon een vraag, maar tot hoever zak je met je MP en lock je enkel met je ellebogen? Of ook met je traps?

• #1.154
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shame on you! :mad: Maar goed dat je eindelijk goed doet! Nu is mijn ego weer wat hersteld! :roflol:

Gewoon een vraag, maar tot hoever zak je met je MP en lock je enkel met je ellebogen? Of ook met je traps?

MP laat ik zakken tot op m'n borst (bar tegen bovenkant borst); ik lock m'n ellebogen en steek dan m'n schouders nog even omhoog (zoals bij shrugs).

Ja weet het man :( mn borst staat nu altijd wel enorm dik en goed branderig gevoel!

Ik zou dus na wat gewenning terug over de 100 moeten gaan

• #1.156
turnhout is helemaal niet ver van eindhoven man

ik rij over eindhoven dus kan je daar ook ophalen bij tankstation evt

dan moet ik nog van treinstation naar een tankstation zien te komen :o
maar bedankt voor het aanbod :kiss:

welk weekend is het eigenlijk?

• #1.158
  • #1.160