- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankje! Training ging naar mijn gevoel ook echt goed!
vind het netjes van je dat je front squats en gewone squats op dezelfde training doet

Tot m'n broek scheurt zelf
Ik doe military press er wel tussen (was Nick zijn idee) dat gaat dan toch iets beter en zo krijgen m'n armen rust vooraleer ik ga benchen!
Spijtig dat jij niet naar de meet komt btw
Anders was ik graag 3 uur heen en 3 uur terug gereden voor een meet met mensen die ik niet kan verstaan omdat ze geen fatsoenlijk nederlands praten
Heb geen autoAnders was ik graag 3 uur heen en 3 uur terug gereden voor een meet met mensen die ik niet kan verstaan omdat ze geen fatsoenlijk nederlands praten

Jij bent van 120kg bench naar een 80kg bench gezakt?hoe komt het?
Dit bedoelde ik in die sms
dat dere negerinnenreet

?
sorry bro

Woensdag zat ik low carb, dan kan ik niet zo goed denkensorry bro
Dat je met je squat 40kg dropt kan ik nog begrijpen, maar met een bench kan het toch niet zo hard veranderen? Of maakte je maar een halve rep?
Probeer anders maar eens paused bench (1-2sec op je borst houden), bye bye gewichten![]()

Dat je met je squat 40kg dropt kan ik nog begrijpen, maar met een bench kan het toch niet zo hard veranderen? Of maakte je maar een halve rep?
Probeer anders maar eens paused bench (1-2sec op je borst houden), bye bye schoudergewrichten![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik tik nu even m'n borst aan, ik liet er altijd een kleine 5-10 cm tussen![]()
Maar goed dat je eindelijk goed doet! Nu is mijn ego weer wat hersteld! 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Shame on you!Maar goed dat je eindelijk goed doet! Nu is mijn ego weer wat hersteld!
Gewoon een vraag, maar tot hoever zak je met je MP en lock je enkel met je ellebogen? Of ook met je traps?
mn borst staat nu altijd wel enorm dik en goed branderig gevoel!Kan er geen meet komen in eindhoven ofzo? Beetje stad die voor vlamingen en nederlanders redelijk haalbaar is
turnhout is helemaal niet ver van eindhoven man
ik rij over eindhoven dus kan je daar ook ophalen bij tankstation evt
turnhout is helemaal niet ver van eindhoven man
ik rij over eindhoven dus kan je daar ook ophalen bij tankstation evt

dan moet ik nog van treinstation naar een tankstation zien te komen
maar bedankt voor het aanbod
welk weekend is het eigenlijk?
14 april, kom eens gewoon, plooien noemen ze zoiets

meh, retourtje eindhoven kost ook al een klein fortuin tegenwoordig![]()