Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R.I.P earphone users![]()
Lekkere lift manBehoorlijk buff ook. Amai seg
sorry van je oren 
Waarom gooien/duwen jullie die barbell naar voor vlak voor je die laat vallen? Laat die toch gewoon recht naar beneden zakken?![]()
Easy reps broziet er niet slecht uit, alleen met teruggaan lijkt het alsof dr barbell flink oo je been knalt

Don't bother guys, ik heb het hem ook al gezegd, lost case
![]()

Hangt er vanaf, als je blijft luisteren naar Aron en de naysayers in je log, niet
![]()

Of wanneer zyzyxyyx meer deadlift
Dat is ook wel een afknapper![]()
Het zal een flinke afknapper voor je zijn wanneer je weer terug in de realiteit komt

geef me paar weken en ik haal de 120 wel, zeker met straps 
Ik doe trouwens 5x100 rawgeef me paar weken en ik haal de 120 wel, zeker met straps
![]()

Het zal een flinke afknapper voor je zijn wanneer je weer terug in de realiteit komt

Ik doe trouwens 5x100 rawgeef me paar weken en ik haal de 120 wel, zeker met straps
![]()

Vandaag weer rond de 2800 kcal gezeten...cut gaat momenteel goed al is het nog vrij vroeg om echt conclusies te trekken...
Ik zit zo'n 1000 kcals lager op een medium cut dag
**** mijn genen.

Veel? onderhoud is 29002800? Is dat niet een beetje te veel? Ik zat ook op 2800, ik ben even lang als jou alleen ik woog 100(12 kilo meer)?
dus voor een trainingsdag gaat dat nog goed imo 
Sorry to hear broIk zit zo'n 1000 kcals lager op een medium cut dag
**** mijn genen.

![]()

Mooie training.
Niet beschamends aan om te zeggen dat je wat lager in gewichten gaat maar zeker wil zijn dat je form goed is.
Anders: straight to snap city with this![]()