MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
  • #1.543
Start 10.08

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
4 x 120
5 x 100
5 x 110

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 90

Military press:

5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 55
5 x 55

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 110 (op PR)

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Heel raises:

25 x 20
25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 25

Einde 11.26

Niets speciaal, wel stevige pomp en heb iets meer carbs gegeten na m'n training!
Buiten mijn deadlift die nog steeds niet echt beter is merk ik geen krachtverlies!

Laatst bewerkt:
2:20 lopen trainen? Lawd

ok training bro, grtz met pr

Hoi arnodisi :)

Wat is een op PR ?

hoe kom jij aan zo'n hoge BP en MP bij zo'n in verhouding lage squat en deadlift?

Hij benched met schouders ipv borst :trollface:?

• #1.552
hoe kom jij aan zo'n hoge BP en MP bij zo'n in verhouding lage squat en deadlift?

MP is eig vrij laag (vind ik zelf dan toch!)

Heb de 1ste maanden trainen 8 borstoef gehad, geen benen en geen deadlift...eer ik doorhad dat dat ook moest had mijn borst al een enorme voorsprong! (was zo een k*tschema dat je standaard krijgt van die fitness instructeurs :rolleyes:)

Ik probeer het recht te trekken...

MP is eig vrij laag (vind ik zelf dan toch!)
true, kan nog wel 5kg bij vergeleken met je bench, maar is wel hoog vergeleken met je squat en deadlift :D

Heb de 1ste maanden trainen 8 borstoef gehad, geen benen en geen deadlift...eer ik doorhad dat dat ook moest had mijn borst al een enorme voorsprong! (was zo een k*tschema dat je standaard krijgt van die fitness instructeurs :rolleyes:)

Ik probeer het recht te trekken...

idd enorme voorsprong, je outbencht mij compleet, terwijl ik jou volledig outsquat en outdeadlift :D

• #1.554
idd enorme voorsprong, je outbencht mij compleet, terwijl ik jou volledig outsquat en outdeadlift :D

Squat ging goed maar dan kreeg ik de opmerking dat het dieper moest, heb dus even moeten verlagen om dit terug goed te krijgen.
Deadlift...nou das een verhaal apart en daar snap ik nog steeds niets van. De ene dag gaat mijn deadlift goed (in mijn ogen dan, hier heeft er altijd wel iemand een opmerking over :p ) en de andere keer heb ik precies geen energie (kan ook mentaal zijn).

• #1.555
Opgeblazen gevoel! Lucht in m'n maag...verdomme dat voelt lastig. Zeker nu dat ik nog een uur moet werken...

Straks toch even de pot omver knallen...

De 1ste die afkomt met Danone voor mijn actieve bifidus regularis :mad:

• #1.556
Juist gemeten:

38 cm bicep koud

14% vet (3metingen)

85 kg op de weegschaal!

• #1.559
Terug
Naar boven