AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

sayer is mod :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Nog 1 vraag, wie ben jij op die foto? de genen die deadlift of die er achter?

• #1.525
Van Wendler + goed te eten wel ja :) (en geduld...niemand is groot geworden op een mand tijd)

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 23:56 ----------

Goed opgemerkt, alhoewel ik wel eerst aan het trainen was voordat ik mod ben geworden!

True, ik gain nu 2 kilo / maand dus gaat gewoon rustig goede kant op :-p .

Dacht alleen dat wendler meer voor gevorderden was omdat je als beginner veel meer progressie kan maken met stronglifts

• #1.527
True, ik gain nu 2 kilo / maand dus gaat gewoon rustig goede kant op :-p .

Dacht alleen dat wendler meer voor gevorderden was omdat je als beginner veel meer progressie kan maken met stronglifts
Wat ik er kan van vinden is dat het voor beginners ook werkt. Imo beginners gainen op alles;..hangt er maar vanaf wat je zelf graag doet!

• #1.529
:p t lijkt me wel makkelijker vol te houden dan dat monster schema wat jij nu doet.
Toegegeven, het is een speciaal schema, maar ik zou niet afgaan op de hoeveelheid oefeningen...het is een 3 stappenplan dat langzaam opbouwt. Denk dat je er ook goed op zou gainen.

Toegegeven, het is een speciaal schema, maar ik zou niet afgaan op de hoeveelheid oefeningen...het is een 3 stappenplan dat langzaam opbouwt. Denk dat je er ook goed op zou gainen.

Je bent nu al meer dan een uur bezig en straks krijg je er nog eens 4(?) oefeningen bij :p . Zou ik nooit volhouden

• #1.531
Je bent nu al meer dan een uur bezig en straks krijg je er nog eens 4(?) oefeningen bij :p . Zou ik nooit volhouden
4 idd :D 12 in totaal dus een dik 1.5 uur trainen zit eraan te komen!

Nee man, je praat jezelf al de dieperik in voor je begint. Deze sport is grotendeels mentaal.
Fok jezelf op voor je aan een set begint en je knalt alles eraf. Zeg tegen jezelf dat je moe bent en het niet gaat en je kan beter gewoon stoppen en naar huis gaan.

Dat een schema je niet ligt dat kan gebeuren, maar zeggen dat je dat niet zou volhouden? Dat weet je niet man, en al zeker niet als je niet in jezelf gelooft.

Gouden raad (zeker als je echt groot wilt worden en nog wilt gaan kuren): geef je vol 150%
Anders stop je binnen het jaar of ben je gedoemd iemand te worden die dan wel even traind, dan weer niet, dan weer wel,... en daar bereik je niets mee. Buiten misschien wat blessures en een gigantische deuk in je zelfvertrouwen en je motivatie.

Het is alles of niets, met tegenslagen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

True story, alleen ik heb echt de conditie van een drol dus 1.5 uur hou ik nooit vol. Ga dan liever wat meer dagen trainen :p

En true, mind is best wel veel bij het liften. Meestal is t zo'n neerwaartse spiraal waar vermoeidheid resulteert in slechte motivatie enz.

• #1.533
:roflol:

True story, alleen ik heb echt de conditie van een drol dus 1.5 uur hou ik nooit vol. Ga dan liever wat meer dagen trainen :p

En true, mind is best wel veel bij het liften. Meestal is t zo'n neerwaartse spiraal waar vermoeidheid resulteert in slechte motivatie enz.
Conditie is voor crossfitters; true story.

Ik kan nog geen 10 minuten lopen maar die training hou ik vol.

Enkele tips:

-Maak realistische doelen (zo stel je jezelf niet teleur)
-hou je log bij, het kan als drijfveer werken om je volgers niet teleur te stellen (srs)
-zoek goede muziek waar je vrolijk door kan worden (doet enorm veel bij me)
-zoek een trainingspartner met dezelfde motivatie; zo motiveer je elkaar
-zorg dat je je trainingen graag doet, zo niet -> ander schema

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 00:47 ----------

Het is duidelijk laat aan het worden!

32415472.jpg

Conditie is voor crossfitters; true story.

Ik kan nog geen 10 minuten lopen maar die training hou ik vol.

Enkele tips:

-Maak realistische doelen (zo stel je jezelf niet teleur)
-hou je log bij, het kan als drijfveer werken om je volgers niet teleur te stellen (srs)
-zoek goede muziek waar je vrolijk door kan worden (doet enorm veel bij me)
-zoek een trainingspartner met dezelfde motivatie; zo motiveer je elkaar
-zorg dat je je trainingen graag doet, zo niet -> ander schema

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 00:47 ----------

Het is duidelijk laat aan het worden!

32415472.jpg

Pls t was 1 verdoete training :roflol: verder hou ik me braaf aan mijn trainingen. Gain ook prima dus geen reden om te klagen of om over te stappen :cool:

En muziek doet wel veel ja, happy hardcore is altijd wel geniaal om op te trainen. Moet nog muziek installatie op trainingsruimte zetten.

Maar ben wel benieuwd of je die episch lange trainingen vol gaat houden, mijn respect zal je krijgen :p .

• #1.535
Pls t was 1 verdoete training :roflol: verder hou ik me braaf aan mijn trainingen. Gain ook prima dus geen reden om te klagen of om over te stappen :cool:

En muziek doet wel veel ja, happy hardcore is altijd wel geniaal om op te trainen. Moet nog muziek installatie op trainingsruimte zetten.

Maar ben wel benieuwd of je die episch lange trainingen vol gaat houden, mijn respect zal je krijgen :p .
Nee hoor, is maar 3 maand dat ik zo lang ga trainen. Erna nieuw schema :)

Interdasting...happy hardcore en hardstyle doen t bij mij ook. Heb er een goede radio voor (di.fm) maar heb jij dan setjes die je download? MAg je altijd eens wat links geven!

Nee hoor, is maar 3 maand dat ik zo lang ga trainen. Erna nieuw schema :)

Interdasting...happy hardcore en hardstyle doen t bij mij ook. Heb er een goede radio voor (di.fm) maar heb jij dan setjes die je download? MAg je altijd eens wat links geven!

Ik luisterde altijd fear fm alleen die is nu down :sad:

Nu meestal gewoon YouTube mixes die ik tegen kom tijdens rust tussen setjes

• #1.537
Dubstep en drum&bass doen het ook altijd wel lekker tijdens het trainen ;) sowieso de muziek achter veel motivational filmpjes wel. Oh en een goede mep in je face voor een repout.

Nu je mod bent, ga je ook ecto worden zoals de rest?

Terug
Naar boven