- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stop eens met zeuren en ga wendlers boeken en zijn tnation artikelen eens gauw lezen, als je dan nog niet bent omgepraat ga je maar ballet doen

Meneer is 1 dag mod en er word al niet meer getraind
![]()

Stop eens met die propaganda, net alsof Wendler het grote licht is![]()

Wat bedoel je met instagram? Daar doe ik niet aan mee hoor
Reported btw
Oh...wait

You should give less ****s om wat anderen zeggen maat, JIJ moet zoeken wat JIJ wilt doen en wat voor JOU werkt
---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 18:42 ----------
GTFO, mijn squat en DL 1RM gingen zelfs achteruit, enige wat het opleverde was een ietsiepietsie gestegen OH (vervanger voor bench) en dat ik wat meer reps kon maken op submaximale gewichten

)
you should give less ****s om wat anderen zeggen maat, jij moet zoeken wat jij wilt doen en wat voor jou werkt
Beste Sayer,
Nu je mod bent zal ik mijn posts moeten aanpassen aan je status zoals ik Prins Pils geen Pils meer mag noemen vanaf volgende week. Ik heb mooie tijden met je gehad en er gaan zeker mooie tijden komen, doch anders. Dit voelt een beetje als je dochter als vader weg moeten geven aan je schoonzoon tijdens het huwelijk. Ik heb dan ook het gevoel dat ik het goed gedaan heb en heb het volste vertrouwen in je. Je blijft mijn kleine jongen !
gr. je dino pappie.
eigenlijk bedoel ik dus: feli !
bedankt meso 
Gewoon gaan voor split!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Of een UB/LB, push/pull? Volgens mij ga je wedler ook saai vinden als je het nu gewoon bent om 2uur te trainen

Gewoon gaan voor split!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Of een UB/LB, push/pull? Volgens mij ga je wedler ook saai vinden als je het nu gewoon bent om 2uur te trainen
echter je kan het op zo veel manieren invullenin wendler staat de main oefening gewoon centraal, daar neem je gewoon lekker de tijd voor,
kort hoeft het niet perse te zijn
kort is wel mijn favorietechter je kan het op zo veel manieren invullen

Je plaatje werkt niet
Goh...het is niet zozeer de duur die saai gaat zijn (denk ik?) Als m'n trainingen intensief genoeg zijn komt dat ook wel goed![]()
Na een week was ik al verslaafd aan doing jack shit na de mainoefening![]()