MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Stop eens met zeuren en ga wendlers boeken en zijn tnation artikelen eens gauw lezen, als je dan nog niet bent omgepraat ga je maar ballet doen

Meneer is 1 dag mod en er word al niet meer getraind

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
  • #1.508

Sanca gaf aan dat met mijn huidige schema (+ de uitbreiding van 12 oef in totaal) de overschakeling naar Wendler nogal 'saai' zou zijn.

Nick gaf dan weer aan Wendler te zien zitten. Ikzelf weet het momenteel nog niet!

Vrij nutteloos dat ik nu al beslis...heb nog 3 maand te gaan eer ik een nieuw schema moet :rolleyes::rolleyes:

You should give less ****s om wat anderen zeggen maat, JIJ moet zoeken wat JIJ wilt doen en wat voor JOU werkt

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 18:42 ----------

GTFO, mijn squat en DL 1RM gingen zelfs achteruit, enige wat het opleverde was een ietsiepietsie gestegen OH (vervanger voor bench) en dat ik wat meer reps kon maken op submaximale gewichten

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.511
You should give less ****s om wat anderen zeggen maat, JIJ moet zoeken wat JIJ wilt doen en wat voor JOU werkt

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 18:42 ----------

GTFO, mijn squat en DL 1RM gingen zelfs achteruit, enige wat het opleverde was een ietsiepietsie gestegen OH (vervanger voor bench) en dat ik wat meer reps kon maken op submaximale gewichten

Nou nou, vecht jullie schema discussie niet uit in mijn log he? :p

En nee ik begrijp je volledig Sanca! Het is idd wat voor mij werkt en waar ik me goed bij voel! Maar het probleem is, als ik het niet probeer of een kans geef weet ik het nooit! (dus als Wendler echt niets voor mij is of ik vind een veel beter schema...**** it dan doe ik dat wel :D)

Maar momenteel vraag ik advies puur omdat ik niet goed weet welk schema er goed zou op aansluiten (op Reg Park).

En eerlijk gezegd...ik ben iemand die last minute er pas werk van maakt...dus nu ben ik er nog niet mee bezig, laatste 2 week voor ik een nieuw schema nodig heb schiet ik in gang :D

Gewoon gaan voor split!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of een UB/LB, push/pull? Volgens mij ga je wedler ook saai vinden als je het nu gewoon bent om 2uur te trainen

Beste Sayer,

Nu je mod bent zal ik mijn posts moeten aanpassen aan je status zoals ik Prins Pils geen Pils meer mag noemen vanaf volgende week. Ik heb mooie tijden met je gehad en er gaan zeker mooie tijden komen, doch anders. Dit voelt een beetje als je dochter als vader weg moeten geven aan je schoonzoon tijdens het huwelijk. Ik heb dan ook het gevoel dat ik het goed gedaan heb en heb het volste vertrouwen in je. Je blijft mijn kleine jongen !

gr. je dino pappie.

eigenlijk bedoel ik dus: feli !

• #1.515
Beste Sayer,

Nu je mod bent zal ik mijn posts moeten aanpassen aan je status zoals ik Prins Pils geen Pils meer mag noemen vanaf volgende week. Ik heb mooie tijden met je gehad en er gaan zeker mooie tijden komen, doch anders. Dit voelt een beetje als je dochter als vader weg moeten geven aan je schoonzoon tijdens het huwelijk. Ik heb dan ook het gevoel dat ik het goed gedaan heb en heb het volste vertrouwen in je. Je blijft mijn kleine jongen !

gr. je dino pappie.

eigenlijk bedoel ik dus: feli !

Haha geweldig :D bedankt meso ;)

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 19:54 ----------

Of een UB/LB, push/pull? Volgens mij ga je wedler ook saai vinden als je het nu gewoon bent om 2uur te trainen

Je plaatje werkt niet :mad:

Goh...het is niet zozeer de duur die saai gaat zijn (denk ik?) Als m'n trainingen intensief genoeg zijn komt dat ook wel goed :D

in wendler staat de main oefening gewoon centraal, daar neem je gewoon lekker de tijd voor,

kort hoeft het niet perse te zijn

kort is wel mijn favoriet :D echter je kan het op zo veel manieren invullen

Begint te kriebelen om me ook in wendler in te lezen :D

in wendler staat de main oefening gewoon centraal, daar neem je gewoon lekker de tijd voor,

kort hoeft het niet perse te zijn

kort is wel mijn favoriet :D echter je kan het op zo veel manieren invullen

Na een week was ik al verslaafd aan doing jack shit na de mainoefening :D

Je plaatje werkt niet :mad:

Goh...het is niet zozeer de duur die saai gaat zijn (denk ik?) Als m'n trainingen intensief genoeg zijn komt dat ook wel goed :D
1z23tir.jpg

Terug
Naar boven