XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Mooi, eindelijk wat progressie :o
Lal...vrijdag nog trainen en dan week rust. Lekker laag in carbs etc. Dan laatste deel van dit schema. Ben enorm benieuwd!

Ga volgende week wel wat cardio gaan doen zodat ik wat carbs kan eten. No way dat ik die week anders doorkom :D

Die training ziet er aangenaam uit bro!

• #1.743
Die training ziet er aangenaam uit bro!
Ging ook best lekker. Was alleen vrij warm dus ik stond te zweten voor zot...

Voor de rest zat de pomp, energie,...allemaal goed!

Nu kuisen... grrr, vriendin is van mening dat als ik kan trainen ik ook genezen ben om het huishouden te doen (en geef ze eens ongelijk :p)

Ging ook best lekker. Was alleen vrij warm dus ik stond te zweten voor zot...

Voor de rest zat de pomp, energie,...allemaal goed!

Nu kuisen... grrr, vriendin is van mening dat als ik kan trainen ik ook genezen ben om het huishouden te doen (en geef ze eens ongelijk :p)

Ga je haar toch kuisen?

Laat poetsvrouw komen en betaal haar in natura?

Is ff kijken wat onze lieve moderator aan het doen is [afbeelding niet meer beschikbaar]

SHIT niks op aan te merken :(

:D Succes maat , met U doelen en streven !
Ray........

• #1.748
Laat poetsvrouw komen en betaal haar in natura?
Als ik Arnodsi mag geloven zijn de poetsvrouwen in belgie ook niet al dat hoor...

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 15:17 ----------

Is ff kijken wat onze lieve moderator aan het doen is [afbeelding niet meer beschikbaar]

SHIT niks op aan te merken :(

:D Succes maat , met U doelen en streven !
Ray........
Welkom Ray!

Bedankt :D

Nice train! Gebruik je al magnesium voor je DL?

Hoe zit het hier met de zieke? Al wat beter of lig je al op de palliatieve zorg? :D

• #1.753
  • #1.754
Oke, ik gooi het hier ook even neer na eens te kijken met Arnodsi en Massivebe.

Volgende week heb ik een rustweek. Dit wilt zeggen dat ik vanaf zaterdag 11/05 tot zondag 19/05 niet ga trainen. (laatste training is vrijdag, 1ste training is maandag 20/05).

Tijdens deze week zou ik wel een paar keer cardio willen doen (3 keer minimum). Dit om toch bezig te zijn.

Waarom een week rust? Reg Park adviseert 1 week rust tussen de verhogingen in (ik begin aan m'n laatste 3 maand Reg Park op 20/05).

Nu, ik ga de hele week low carb (zoals op rustdagen gewoon) maar doe ik dit op de dagen dat ik cardio doe ook? Of eet ik die dag (rond m'n cardio) best wat carbs?

Ikzelf dacht van wel, maar hoor graag jullie gedacht erover.

Ik zit nog steeds in de cut en wil gerust nog wat lager komen te staan.

• #1.755
Oke, ik gooi het hier ook even neer na eens te kijken met Arnodsi en Massivebe.

Volgende week heb ik een rustweek. Dit wilt zeggen dat ik vanaf zaterdag 11/05 tot zondag 19/05 niet ga trainen. (laatste training is vrijdag, 1ste training is maandag 20/05).

Tijdens deze week zou ik wel een paar keer cardio willen doen (3 keer minimum). Dit om toch bezig te zijn.

Waarom een week rust? Reg Park adviseert 1 week rust tussen de verhogingen in (ik begin aan m'n laatste 3 maand Reg Park op 20/05).

Nu, ik ga de hele week low carb (zoals op rustdagen gewoon) maar doe ik dit op de dagen dat ik cardio doe ook? Of eet ik die dag (rond m'n cardio) best wat carbs?

Ikzelf dacht van wel, maar hoor graag jullie gedacht erover.

Ik zit nog steeds in de cut en wil gerust nog wat lager komen te staan.

+ ik ben op zoek naar in-ear oortjes. De mijne hebben het na 3 jaar dienst begeven (plug is geplooid bij het trainen :( ) Als iemand er goeie weet! +eventueel een manier om je ipod op te bergen (is een ipod touch). Ik heb geen zakken in m'n trainingsbroek.

+ ik ben op zoek naar in-ear oortjes. De mijne hebben het na 3 jaar dienst begeven (plug is geplooid bij het trainen :( ) Als iemand er goeie weet! +eventueel een manier om je ipod op te bergen (is een ipod touch). Ik heb geen zakken in m'n trainingsbroek.

Op hoofdtelefoonshop vind je sowieso wel iets, daar heb ik de mijn trouwens ook gaan halen. Echt tevreden van. Dempen omgevingsgeluid & zorgen voor prima geluidskwaliteit.
En je cardio, welke vorm zou je doen (HIIT..) en op welk moment van de dag?

• #1.757
Op hoofdtelefoonshop vind je sowieso wel iets, daar heb ik de mijn trouwens ook gaan halen. Echt tevreden van. Dempen omgevingsgeluid & zorgen voor prima geluidskwaliteit.
En je cardio, welke vorm zou je doen (HIIT..) en op welk moment van de dag?

Ik doe normaal cardio op de nautilus threadclimber. Half uurtje ofzo.
Tijdstip rond 10u in de voormiddag.

Bedankt voor de oortjestip!

Ik doe normaal cardio op de nautilus threadclimber. Half uurtje ofzo.
Tijdstip rond 10u in de voormiddag.

Bedankt voor de oortjestip!

Dan zou ik je carbs pas later op de dag inbrengen in verband met afterburn effect van de cardio..

denk ik

Uiteindelijk gaat het om kcals in vs out.

• #1.759
  • #1.760
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven