Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Ik denk dat Sanca je ziek heeft gemaakt om je moderator-plaats te pikken. :)

ROFLOL
Ik wist dat als ik builenpest als ziekte ging gebruiken dat je ging zeggen dat je me wat builen ging geven.
HAhahha, gelukkig weet je niet dat ik in Buggenhout woon... Oeps;

Als ik jou was lette ik een beetje op mijn woorden, ik zit net aan een 3-dagen-rust-rage

• #1.791
Graag jullie advies jongens!

Ik ben vrijdag aan m'n laatste kracht training begonnen (nee niet ooit! :mad:) in be4 je kan beter stoppen en bla bla.

Gisteren en vandaag low carb. Ik wil minstens 3 keer cardio gaan doen deze week om toch niet stil te zitten.

Hou ik het op deze dagen gewoon low carb zoals op rustdagen (BCAA's etc rondom m'n cardio sessie) of neem ik rond m'n training toch carbs op?

• #1.792
Deze ochtend gewogen, 84 kg.

Vandaag cardio.

46 minuten op de treadclimber. Volgens dat toestel 750 kcal kwijt, 4.8 km (snelheid max 6.4/uur).

Nat in het zweet, ging goed.

Erna wat pompen+buikspieren. Morgen of woensdag nog wat cardio gaan doen.

Low carb de hele week...zondag cheatdag en maandag KT :)

BCAA's altijd rondom cardio tenzij je pas een maaltijd of whey hebt gehad

• #1.794
BCAA's altijd rondom cardio tenzij je pas een maaltijd of whey hebt gehad

Had het idd vernomen, vandaag op nuchtere maag gaan trainen, direct erna BCAA's. Volgende sessie neem ik ze gewoon ervoor. Erna heb ik al een eiwit en vetrijke maaltijd.

Had het idd vernomen, vandaag op nuchtere maag gaan trainen, direct erna BCAA's. Volgende sessie neem ik ze gewoon ervoor. Erna heb ik al een eiwit en vetrijke maaltijd.

als je een mix vind van BCAA's/citru/glut is dat nog beter ;) XXL Recovery formula bv. Door de combi
krijg je een invloed op je serotonine waardoor je minder snel vermoeid raakt. Het word natuurlijk helemaal
mooi als je er nog een capje cafeine bijflikkerd :)

EDIT: en ben jij nog ineens moderator? :D

• #1.796
als je een mix vind van BCAA's/citru/glut is dat nog beter ;) XXL Recovery formula bv. Door de combi
krijg je een invloed op je serotonine waardoor je minder snel vermoeid raakt. Het word natuurlijk helemaal
mooi als je er nog een capje cafeine bijflikkerd :)

EDIT: en ben jij nog ineens moderator? :D

Jep, sinds een dikke 2 weken nu :D

Ik heb de EAS van XXL ik ga het daar even mee doen!

Als je dan toch een week rust wilt nemen, zou ik helemaal niets doen, ook geen cardio

Als je dan toch een week rust wilt nemen, zou ik helemaal niets doen, ook geen cardio

Ja sanca! Waarom geen cardio? Als je niet balls to the wall gaat kan het heus geen kwaad.
Het is per slot een hele andere belasting en je CNS krijgt ook niet op zijn donder

• #1.800
Ik zit in de cut en wil afvallen. Ik haat stilzitten. De enige reden waarom ik deze rustweek inlas is omdat het schema van Reg Park zo in elkaar zit :p ik heb nergens last van of iets dergelijk...Voel me ook niet vermoeid. Dus gewoon wat cardio om me bezig te houden!

Terug
Naar boven