Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262

Maar wel beter dat je weer genezen bent dan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat Sanca je ziek heeft gemaakt om je moderator-plaats te pikken.![]()

Ja maar de bedoeling was dat je het loodje ging leggen. Maar hij wist niet dat je reeds immuun was aan builenpest.Ziek zijnde had ik juist meer tijd om op DBB te zitten![]()
Ja maar de bedoeling was dat je het loodje ging leggen. Maar hij wist niet dat je reeds immuun was aan builenpest.

ROFLOL
Ik wist dat als ik builenpest als ziekte ging gebruiken dat je ging zeggen dat je me wat builen ging geven.
HAhahha, gelukkig weet je niet dat ik in Buggenhout woon... Oeps;
Als ik jou was lette ik een beetje op mijn woorden, ik zit net aan een 3-dagen-rust-rage

) in be4 je kan beter stoppen en bla bla.
BCAA's altijd rondom cardio tenzij je pas een maaltijd of whey hebt gehad
Had het idd vernomen, vandaag op nuchtere maag gaan trainen, direct erna BCAA's. Volgende sessie neem ik ze gewoon ervoor. Erna heb ik al een eiwit en vetrijke maaltijd.
XXL Recovery formula bv. Door de combi

als je een mix vind van BCAA's/citru/glut is dat nog beterXXL Recovery formula bv. Door de combi
krijg je een invloed op je serotonine waardoor je minder snel vermoeid raakt. Het word natuurlijk helemaal
mooi als je er nog een capje cafeine bijflikkerd
EDIT: en ben jij nog ineens moderator?![]()

Als je dan toch een week rust wilt nemen, zou ik helemaal niets doen, ook geen cardio

Als je dan toch een week rust wilt nemen, zou ik helemaal niets doen, ook geen cardio